2018-04-19, 13:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theKGS
Varför är det relevant att sådana dör?

Vad skulle vara motivet?

Den riktiga sjukvården har inte direkt motiv att döda liknande, och "big pharma" saknar även dem motiv eftersom "holistisk" sjukvård är generellt sett verkningslös och därför bara till gagn för de som säljer verksam medicin.

Det finns en omfattande debunk av detta påstående på Snopes där de inte bara går igenom de avlidna och visar att de flesta inte dog ett dugg misstänkt utan även visar att de flesta inte hade ett enda dugg med ”holistisk sjukvård” att göra..

https://www.snopes.com/fact-check/holistic-doctor-death-conspiracy/
Citera
2018-04-19, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det finns en omfattande debunk av detta påstående på Snopes där de inte bara går igenom de avlidna och visar att de flesta inte dog ett dugg misstänkt utan även visar att de flesta inte hade ett enda dugg med ”holistisk sjukvård” att göra..

Snopes är FAKE NEWS! Demokratisk propaganda ägd av SWAMP creatures. Ingen vettig person tar deras fact-checks på allvar.
Citera
2018-04-19, 13:35
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalianka
Snopes är FAKE NEWS! Demokratisk propaganda ägd av SWAMP creatures. Ingen vettig person tar deras fact-checks på allvar.

Om du läser det de skriver och bemöter faktan istället så kanske vi har något att diskutera. Tyvärr är det en väldigt lång artikel men jag kletar in de viktigaste passagerna i en spoiler så kan du ju se själv:

Du ger iofs inte sken av att vara särskilt intresserad av fakta, men andra kanske vill läsa...

När t.o.m. upphovskvinnan bakom ryktet erkänner att det mesta är fel i "konspirationen" så kanske det ändå kan ligga en del i Snopes debunk, oavsett vad du har för förutfattade meningar om dem...?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-04-19 kl. 13:39.
Citera
2018-04-19, 13:43
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken

Snopes, ägt av Soros.
Citera
2018-04-19, 13:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acies
Snopes, ägt av Soros.

Jag skiter i om det så ägs av kungen av Hindustan - Om du läser det de skriver och bemöter faktan istället så kanske vi har något att diskutera.
Citera
2018-04-19, 13:58
Medlem
Fizzlors avatar
Många har spekulerat kring att Backchannel17 på Twitter är fake, Q verkar nu ha bekräftat det

Qs senaste post gällande McMasters (National Security Advisor) samt 8Chans kommentarer
Citera
2018-04-19, 14:06
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Många har spekulerat kring att Backchannel17 på Twitter är fake, Q verkar nu ha bekräftat det

Qs senaste post gällande McMasters (National Security Advisor) samt 8Chans kommentarer

Vad jag förstod så är inte backchannel fake, det var om nån graphics som de lagt upp.
Det står på backchannel att de stödjer Q men är inte en del av Q, så jag ser ingen skillnad på den twitter kanalen mot alla andra Q-fanbase kanaler

Eller ja ska man gå på detta så är det väl lite högre än fanbase.

" @BackChannel17

Counter-Intel USAF. Operative, Not Q. I put my Life on the Line to Bring you the Intel I have and I will continue to do so. 100% Accurate. Verify All Intel."
Citera
2018-04-19, 14:15
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Vad jag förstod så är inte backchannel fake, det var om nån graphics som de lagt upp.
Det står på backchannel att de stödjer Q men är inte en del av Q, så jag ser ingen skillnad på den twitter kanalen mot alla andra Q-fanbase kanaler

Eller ja ska man gå på detta så är det väl lite högre än fanbase.

" @BackChannel17

Counter-Intel USAF. Operative, Not Q. I put my Life on the Line to Bring you the Intel I have and I will continue to do so. 100% Accurate. Verify All Intel."

Möjligt. Folk har iaf varnat ett tag för att den kanalen kan sprida disinfo.
Citera
2018-04-19, 14:17
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Möjligt. Folk har iaf varnat ett tag för att den kanalen kan sprida disinfo.

Tack, ska va uppmärksam på det, inte för att jag skulle dö av lite disinfo i detta ämne, känns som att man kan rycka lite på axlarna om lite saker är fel. .)
Citera
2018-04-19, 17:10
Moderator
Hur svårt kan det vara att beskriva vad som göms bakom länkarna?
Tråden blir helt omöjlig att följa om den består av en massa länkar varav hälften har dött om någon månad.

Länkpost raderad!

/Moderator
Citera
2018-04-19, 20:35
Medlem
whosyourdaddys avatar
Citat:
Tack, ska va uppmärksam på det, inte för att jag skulle dö av lite disinfo i detta ämne, känns som att man kan rycka lite på axlarna om lite saker är fel. .)
Q skrev tidigt i januari att ingen kommunikation har skett eller kommer att ske utanför #chan.
Citat:
IMPORTANT:
NO private comms past/present/future.
NO comms made outside of this platform.
Any claims that contradict the above should be considered FAKE NEWS and disregarded immediately.
Citera
2018-04-19, 20:38
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosyourdaddy
Q skrev tidigt i januari att ingen kommunikation har skett eller kommer att ske utanför #chan.

Jo det är sant, men denna person är inte Q och har inte en kontakt med Q.
Däremot verkar det vara någon med tillgång till intel och ska försöka verifiera korrektheten i Qs poster.

Det i sin tur kan skapa problem för Q om Q behöver köra dubbelspel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in