Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-17, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Jag förstår inte varför AfS är så sugna på att skicka grovt kriminella invandrare att avtjäna sina straff i hemlandet. Visst det underlättar ju med utvisningen och kostar väl mindre antar jag. Men har ni förtroende för att andra länder ser till att dessa kriminella får avtjäna sina straff? Svenska fängelsen kanske behandlar kriminella bättre men då ska man ha i åtanke att AfS vill göra så svenska fängelsen inte blir som en "semester" för kriminella, att man verkligen inte vill åka i svenskt fängelse.
Allt som syftar till att avlägsna dem från landet har mitt stöd. Så snabbt som möjligt. Svenska fängelser är till för våra egna busar.
Citera
2018-04-17, 18:27
Medlem
Kwatos avatar
Citat:
Jag förstår inte varför AfS är så sugna på att skicka grovt kriminella invandrare att avtjäna sina straff i hemlandet. Visst det underlättar ju med utvisningen och kostar väl mindre antar jag. Men har ni förtroende för att andra länder ser till att dessa kriminella får avtjäna sina straff? Svenska fängelsen kanske behandlar kriminella bättre men då ska man ha i åtanke att AfS vill göra så svenska fängelsen inte blir som en "semester" för kriminella, att man verkligen inte vill åka i svenskt fängelse.
Ja, det har jag. Särskilt när vi talar om grova brott.

Men även om de inte skulle bli bestraffade så är problemet ur Sverige i alla fall och det är det som är huvudsaken.
Citera
2018-04-17, 18:30
Medlem
WhiteWalkers avatar
Citat:

Vad menar du med så sugna? De skrev "helst" inom parentes angående fängelse i hemlandet. För mig verkade det viktigaste vara att de först och främst åker härifrån efter avtjänat straff. För övrigt ser de ju gärna att vi hyr billiga fängelseplatser i andra länder åt våra kriminella invandrare, vilket jag personligen också gör.
Senast redigerad av WhiteWalker 2018-04-17 kl. 18:35.
Citera
2018-04-17, 18:33
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Ja, jag ser ju gärna att kriminella försvinner ur landet men jag vill ju också se att dom verkligen avtjänar sitt straff. Att se en mördare kastas ut och sen går fri i ett annat land för att dom skiter i svenska domar skulle väga väldigt tungt för mig iallafall.
Citera
2018-04-17, 18:48
Medlem
Kwatos avatar
Det kan inte vara en slump att det sprids så många jättedåliga argument mot AFS i tråden.
Citera
2018-04-17, 19:03
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Jag undrar varför vänstern på twitter lägger mest energi på att brunsmeta MED och verkar ignorera AfS. Men tittar man här på flashback så AfS tråden betydligt mer aktiv än MED tråden. Ser vänstern MED som ett större hot än AfS?
Citera
2018-04-17, 19:12
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Citat:
Jag undrar varför vänstern på twitter lägger mest energi på att brunsmeta MED och verkar ignorera AfS. Men tittar man här på flashback så AfS tråden betydligt mer aktiv än MED tråden. Ser vänstern MED som ett större hot än AfS?

Vänstern är inte idioter. De fattar att brunsmetning bara funkar mot cucks eller idioter.
Citera
2018-04-17, 19:14
Medlem
Baertlings avatar
Citat:

Att brunsmeta AfS blir ju lite väl obvious för vänstern, så därför ger man sig nog på resonabla MED istället. Brunsmetningen av AfS sköter ju annars SD med stor lust och iver...
Citera
2018-04-17, 19:21
Medlem
Kwatos avatar
Citat:
De ser MED som ett parti som drar Alliansväljare åt höger. MED betraktas som ett hot eftersom de som engagerar sig i MED inte är självklara stödröster för den breda överenskommelsen över blockgränserna i autarkin.
Citera
2018-04-17, 21:13
Bannlyst
Citat:

Troligtvis gör de inte det, men ett hot som de kan komma åt och kväva i sin linda likt Partiet de fria.
De flesta i AfS är slipade och har varit med i leken länge. Vänstern vet att de inte rår på dem utan letar lättare offer som MED och gamla tanter på Facebook.
Citera
2018-04-17, 21:43
Medlem
sjalvebastedrangs avatar
SD 2018

https://www.google.se/amp/s/petterssonsblogg.se/2017/10/15/rasisterna-i-sd/amp/
Citera
2018-04-17, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
Troligtvis gör de inte det, men ett hot som de kan komma åt och kväva i sin linda likt Partiet de fria.
De flesta i AfS är slipade och har varit med i leken länge. Vänstern vet att de inte rår på dem utan letar lättare offer som MED och gamla tanter på Facebook.

Har väl också att göra med att Janouch är MED och att hatet mot henne spiller över även på partiet. Nu gillar jag inte Janouch, men avskyr vänsterpacket desto mer.

Mathias Wåg hetsade mot Kasselstrands tidningsval (Nya tider) häromdagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in