Citat:
Ursprungligen postat av
Eremona2.0
Ok, så PM har även intresserat sig för sadism mot djur (musfilmen) och våld mot barn, inklusive spettning, som verkar vara hans favogrej.
Detta förvånar inte alls. Jag anade att barn och djur skulle finnas i hans fantasivärld, och jag antar att han har gjort nåt brottsligt mot barn och djur.
Madsen är högst speciell, även för att vara pervomördare.
Även en pervomördare brukar ha nån gräns.
Madsen plågar och dödar nog vad som helst som lever.
"Mycket unga barn" har han intresserat sig för, iaf på fantasiplanet...
Fy fan.
Vad jag har lärt mig är att sadistiska psykopater oftast börjar med att plåga djur redan som små. Plus att anlägga bränder och vara extremt stökiga i skolan (vilket många andra oxå kan vara). Samt sängvätare upp i 7-8-årsåldern.
Det är några av de beteenden som oftast binder psykopater samman som den här personlighetstypen och om ingen stoppar dem när de är barn så kommer de bara göra värre och värre saker.
Att PM pratar så mkt om hur han älskar sina katter så har han en mkt mörk sida som jag är övertygad om att de i hans närhet har insett för länge sen. Men de har väl knappt trott sina ögon och öron och därför släppt det! En psykopat kan inte älska, de vill äga och kontrollera.
Det är inte konstigt om såna uttalanden och handlingar går vänner och anhöriga förbi. De tror väl att psykopaten bara skämtar lite väl grovt.