Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-16, 19:36
  #3301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Ännu en gång påvisar du din okunskap gällande aktiebemyndigande,tack för det. Kan man avskriva dina inlägg som kåserier👍😂

Och var är din kunskap? ANOTO är på väg ner i källaren dud.
Citera
2018-04-16, 20:17
  #3302
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluefoxen
Och var är din kunskap? ANOTO är på väg ner i källaren dud.

Dude Anoto har varit i källaren länge nu tack och lov,har handlat en del där sörru
Inget alarmerande har hänt i bolaget,tvärtom så går det bara bättre och bättre så är riktigt glad att kunna tanka på dessa nivåer ett tag till

Risken finns där men det är mina pengar så var inte oroliga hehe.
Citera
2018-04-16, 20:22
  #3303
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Du är inte klok. Hur kan du se en nära på 50% utspädning av aktien till storägare, ledning och anställda positivt? Dessa människor kliver då in när Won ska make lots of money. Det är ju en rejäl spottloska i ansiktet på aktieägarna.

Vilken utspädning? Och även om den kommer så ser jag till att täcka den och ser hursom en mkt större uppsida om avtalen börjar leverera med tiden och då spelar det ännu mindre roll. Dessutom så verkar inte en enda av era puckon fatta att man växer inte utan pengar haha!

Och du din ärkenöt? Hur mkt ska Anoto ta in? 440miljoner aktier? 1miljard sek eller hur tänkte du där hehe.

Storägare behövs och äntligen kommer de så man städar bort en hel del onödig freefloat med lycksökare som dig.
Citera
2018-04-16, 20:22
  #3304
Medlem
I vilda västern var det skottpengar på skojare, eller så drevs de ut med tjära och fjädrar.. någon som vill ta ta led för den traditionen?😂
Citera
2018-04-16, 20:57
  #3305
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Vilken utspädning? Och även om den kommer så ser jag till att täcka den och ser hursom en mkt större uppsida om avtalen börjar leverera med tiden och då spelar det ännu mindre roll. Dessutom så verkar inte en enda av era puckon fatta att man växer inte utan pengar haha!

Och du din ärkenöt? Hur mkt ska Anoto ta in? 440miljoner aktier? 1miljard sek eller hur tänkte du där hehe.

Storägare behövs och äntligen kommer de så man städar bort en hel del onödig freefloat med lycksökare som dig.
Läs på hemsidan. 28.1 m plus 21.5 m leder till en utspädning på 44%. Won skulle ju tjäna pengar. Varför ska ledning och personal få 17% av företaget? Fullständigt hutlöst. Han verkar vara i köpartagen, ska han köpa någon kompis företag jättedyrt nu igen? Var ju några år wen nu och svenska aktieägare har ju visat att de tuggar i sig vad skit som helst.
Citera
2018-04-16, 21:05
  #3306
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Läs på hemsidan. 28.1 m plus 21.5 m leder till en utspädning på 44%. Won skulle ju tjäna pengar. Varför ska ledning och personal få 17% av företaget? Fullständigt hutlöst. Han verkar vara i köpartagen, ska han köpa någon kompis företag jättedyrt nu igen? Var ju några år wen nu och svenska aktieägare har ju visat att de tuggar i sig vad skit som helst.

"Bolagets aktier ska vara lägst 110000000 och högst 440000000 antal aktier". 440 m! Snacka om att fullständigt utradera gamla aktieägare ............

Jaja,återkommer senare så får vi se vad det blev av skiten så kan ni övertyga varann om hur dålig investeringen är,jag kör på min egen tro på potentialen tekniken innehar
Citera
2018-04-16, 21:09
  #3307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
"Bolagets aktier ska vara lägst 110000000 och högst 440000000 antal aktier". 440 m! Snacka om att fullständigt utradera gamla aktieägare ............

Jaja,återkommer senare så får vi se vad det blev av skiten så kan ni övertyga varann om hur dålig investeringen är,jag kör på min egen tro på potentialen tekniken innehar
Ja i det fallet blir utspädningen enorm men 44 % är en fin början. Ju billigare aktien böir ju bättre är det ju......
Citera
2018-04-17, 07:20
  #3308
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Ja i det fallet blir utspädningen enorm men 44 % är en fin början. Ju billigare aktien böir ju bättre är det ju......

Haha rakt ner i källaren https://bors-nliv.svd.se/index.php/detail/index/1095
Citera
2018-04-17, 07:52
  #3309
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluefoxen
Haha rakt ner i källaren https://bors-nliv.svd.se/index.php/detail/index/1095

$$$
Citera
2018-04-17, 09:07
  #3310
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
$$$

Alien kommer klart hamna på gatan. lite efterbliven
Citera
2018-04-17, 09:28
  #3311
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluefoxen
Alien kommer klart hamna på gatan. lite efterbliven

På gatan? Kan dra mig tillbaka till Thailand sen där vi har 3 hus,restaurang,ny bil,3mc:n och lite annat kul på gång så jag klarar mig även med en sketen pension fast pensionssparar ändå 😂😂😂
Vet inte hur du investerar men rekommenderar att lägga undan pengar i nått annat också👍
Citera
2018-04-17, 11:22
  #3312
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
På gatan? Kan dra mig tillbaka till Thailand sen där vi har 3 hus,restaurang,ny bil,3mc:n och lite annat kul på gång så jag klarar mig även med en sketen pension fast pensionssparar ändå 😂😂😂
Vet inte hur du investerar men rekommenderar att lägga undan pengar i nått annat också👍

Oj.... Jo vem har bäst ställt.. själv äger jag 7 villor som jag hyr ut i sverige..FATTIGLAPP
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback