Ja, Dessie är smart, det kan man vara trots att man ganska nyligen gått ut gymnasiet, och det har fler från farmen t ex gjort (oftast tjejer, Jannike var 20 och kom till final med sin Erik, och Cornelia Nordenson var också 20, 2014 och kom långt) och jag kommer ihåg den s k Mowgli som var 19 år när han var med i första robinson (en av de bästa robinson dessutom och han kom ganska långt).
Så klart att Dessi kan ha vassa knivar i lådan...
Angående Victoria så har hon sjunkit lite, hon har plattat till Janne verbalt. Men en sådan som Dessi förstår att det här kan ta skada för laget vad gäller pristävlingar, och ö-råds tävlingar vilket inte är så kul.
Någon sade att när jag skrev om Dessi och DK fick jag höra att det var ett skämt.
https://www.flashback.org/t2919619p164 Men då skrev denne fel till mig längst ned på sidan.
Victoria Heaps låter inte som att hon är gift med en svensk i alla fall. Kan mycket väl fått in, bjudit och gett gåvor, till s k "kärlek" på annat håll...?
Det är så det fungerar här i landet. Nja, hon verkar vara en sådan som kan trycka ned andra, efter jokrarna och Janne förstås kan hon stå på tur från Pascal gänget om det inte är sammanslagning.
Själv håller jag på DK, men han verkar inte bli lika uppskattad i lag Nord, han ger ju i varje fall förslag. Det är Johan (som är som en tjej) och Lillemor som håller på, och de lagar för många munnar att mätta. Hoppas det kommer någon och rör om i grytan i det laget.
Skall bli spännande med dagens pristävling, men lag Nord får anses favorit då jag tror att Janne i lag syd har blivit på psykiskt sätt, en svag länk, om inte Rick hjälper honom så att han inte känner sig utfrusen.