Citat:
Ursprungligen postat av
SkitNerDigFan
Hur är det då att kasta vikten extra långt som fjanten gjorde? Kastade den ända fram till klätterställningen.
Lika dumt det. Det tillför absolut ingenting, snarare tvärtom, att lägga in massa lekmoment.
Det är respektlöst både mot oss tittare och framförallt idrottsmännen.
Det är ett hån att samla landets nationalhjältar, kasta till dom dagisbarns uppgifter och köra hem dom pga otydliga instruktioner.
Den stora behållningen för oss som är seriöst intresserade ligger i att se hur dom presterar i sina rätta element och där har idrottsmännen själva möjlighet att stärka sina varumärken och visa vad dom går för.
Kan inte bli löjligare Sunneborn sprang dubbelt så fort men ska åka ut pga att han fått otydliga instruktioner för hur man tvinnar ett jävla rep.
Hade dom varit intresserade av flams och fånerier hade dom väl valt farmen vip eller stjärnkusken men nu ville dom inte leka fönedrande barnlekar med camilla henemark, ola-conny och motörheads fd trummis och då tycker jag man ska respektera det.
Och så jävla svårt kan det väl inte vara att lägga in enkla tävlingsmoment med tydliga regler som inte går att kringå
Jag ger mig fan på att det är någon Moa med blått hår på 23 år som har lagt in reptvinningsmomentet bara för att vara obstinat.
Hela tjusningen med MM var att man gjorde tävlingsmomenten seriöst och att man hedrade våra idrottsmän. I sista avsnittet var i stället tävlingmomentet oseriöst och man hånade mattias, malin och erika.
Vad kommer i nästa avsnitt Stenmark blir hemskickad för att han dansade "små-grodorna" regelvidrigt och inte gjorde "ej svansar hava de" med båda händerna?