2018-04-16, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarjeppe
Belöningen går ju till den som lämnar det avgörande tipset som fångar mördaren en stor avslutningsfest med alla detektiver vore kul

Säg då att min farsa ger avgörande tipset, då kommer ju jag se till att NI får ta del av det mer än han. Trots att han kommit med uppgifterna.

Inte direkt han som slitit som djur i alla år.
Citera
2018-04-16, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarjeppe
Då går han på höger sida mot stora ingången till trädgårdsföreningen ,om det är han som sitter på bänken som ligger inte alls långt ifrån ingången till kl 09.30 ca är det ett under att han kom undan. Han kan även fortsatt in mot city och tagit bussen till resecentrum där en kvinna ser en blodig ung man fortsätta mot Norrköping.

Tror snarare på varianten att han drar rätt långt bort. Om han ses 9.30 i föreningen skulle han hängt runt där i ~1.5 timmar, verkar konstigt. Jag tror inte att han har varit i psykos när han begått detta, han är väl medveten om vad han gör och har efter omständigheterna god kontroll. Däremot är det ju möjligt eller troligt att han fuckat ur efter dådet.
Citera
2018-04-16, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twigo
Vilka här är ifrån Linköping, eller bor här idag?

Tänkte, visst att flashback är ett "anonymt" forum så att säga.

Men varför skulle vi inte ett par stycken kunna göra ett besök vid mordplatsen tillsammans för att spekulera mer ordentligt? och faktiskt, "leva" oss in i att vara GM ?

Vi försökte få till en träff rätt nyligen, men det rann ut i sanden.

Jag finns i, eller i närheten av, LKPG. Är ofta nära mordplatsen, men skulle väl kunna tänka mig att vara med på ett gruppbesök.
Citera
2018-04-16, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N01BA02
Vi försökte få till en träff rätt nyligen, men det rann ut i sanden.

Jag finns i, eller i närheten av, LKPG. Är ofta nära mordplatsen, men skulle väl kunna tänka mig att vara med på ett gruppbesök.

Bara vi kommer överens om en bra tid, sen kan vi alla kanske ses utanför ICA där uppe?

Varför inte hålla egna förhör med dom som jobbar där? om någon jobbar kvar där. Som fanns där 2004 ;D
Citera
2018-04-16, 21:32
Medlem
För första gången sedan tråden skapades(?) har jag inte hängt med...

Bilderna det pratas om som skall skickas i PM. Vad är det för bilder?

Länken till en tjejs Facebooksida. Vad har den med saken att göra?
Citera
2018-04-16, 21:34
Medlem
Citat:
För första gången sedan tråden skapades(?) har jag inte hängt med...

Bilderna det pratas om som skall skickas i PM. Vad är det för bilder?

Länken till en tjejs Facebooksida. Vad har den med saken att göra?

Bilder på sådana som liknar GM, min farsa är ett vittne som även varit med och fått fram bilden.

Länken till facebook vet jah inte, för kunde inte se nått!
Citera
2018-04-16, 21:34
Medlem
Citat:

Varför inte hålla egna förhör med dom som jobbar där? om någon jobbar kvar där. Som fanns där 2004 ;D
Redan gjort
Citera
2018-04-16, 21:35
Medlem
Är det någon som vet ifall en A.A som bodde i närheten där blivit topsad? Kan även ha hetat D.A han ser svensk ut men är ej det.

Han var 13/14 vid tillfället och vet att han har haft en tuff barndom, och även hans ungdomsliv har varit galet.
Citera
2018-04-16, 21:36
Medlem
Citat:
Redan gjort

Jaha! fick du fram något?!
Citera
2018-04-16, 21:36
Medlem
Citat:
Bilder på sådana som liknar GM, min farsa är ett vittne som även varit med och fått fram bilden.
Men vad kommer bilderna ifrån?
Citera
2018-04-16, 21:38
Medlem
Citat:
Men vad kommer bilderna ifrån?

Det får du ta med jeppe eller link, Men antar att det är privatspaningar?
Citera
2018-04-16, 21:54
Medlem
Citat:
Är det någon som vet ifall en A.A som bodde i närheten där blivit topsad? Kan även ha hetat D.A han ser svensk ut men är ej det.

Han var 13/14 vid tillfället och vet att han har haft en tuff barndom, och även hans ungdomsliv har varit galet.

Hm, vad är förnamnen? Vet en som bytte namn från D till A, men varken ålder eller efternamn stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in