2018-04-16, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Tragisk händelse ... förtvivlan ... sorg ... grubblerier ... isolerar sig ... samvetsförebråelser ... tvångstankar ... stark inre press ... psykosliknande tillstånd ...

Det stämmer överens med en viss herre i tråden som erkänt.

Citat:
Ursprungligen postat av twigo
Nya uppgifter, Smalare i ansiktet, men såg riktigt ung ut!

1,70 i längd, grön/brun jacka och drog på sig luva efter ögonkontakt med farsan!

Han gick lite framåtlutad med huvudet och det verkade som att det var hans vanliga hållning, då han enbart drog bort huvet åt sidan efter ögonkontakt med farsan!

Har lite svårt att få ihop saker som, ”det verkade som att det var hans vanliga hållning”. Men han verkade inte stressad alltså?

Citat:
Ursprungligen postat av jordgubbsflickan
Den personen jag pratar om skulle aldrig ha luvtröja.

Men du tror att han agerade ensam? Helt på eget bevåg? Eller hjälpte han någon/hade en medhjälpare?

Förstår att du kan inte avslöja motivet eftersom det avslöjar honom och ev dig, men: var det ett direktmotiv mot Mohammed eller var det indirekt (typ rasistiskt och Mohammed hade invandrarbakgrund?)?

Var gm skyldig någon en gentjänst?

Skriver för att de uppgifterna florerat i tråden.

Citat:
Det som fick farsan att direkt kolla mot honom var just hur han gick sa han, och han sa själv att eftersom han är färgblind är det svårt o uttrycka sig bra om färgen.

Men nu är vi åter på mörkare jacka, men han sa även att han sett en person med beige jacka i anslutning, är det så att dom faktiskt kan ha varit 2 stycken helatiden ?

På vilket sätt i anslutning? Uppfattade din farsa det som att de hade följe med varandra?

Tycker hans uppgifter varierar ganska mycket för att vara fotografiska. Men kanske är svårt att minnas efter så många år.
Citera
2018-04-16, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clandeztino

Har lite svårt att få ihop saker som, ”det verkade som att det var hans vanliga hållning”. Men han verkade inte stressad alltså?

Men du tror att han agerade ensam? Helt på eget bevåg? Eller hjälpte han någon/hade en medhjälpare?

Förstår att du kan inte avslöja motivet eftersom det avslöjar honom och ev dig, men: var det ett direktmotiv mot Mohammed eller var det indirekt (typ rasistiskt och Mohammed hade invandrarbakgrund?)?

Var gm skyldig någon en gentjänst?

Skriver för att de uppgifterna florerat i tråden.

På vilket sätt i anslutning? Uppfattade din farsa det som att de hade följe med varandra?

Tycker hans uppgifter varierar ganska mycket för att vara fotografiska. Men kanske är svårt att minnas efter så många år.

Varför han velat med uppgifterna är för att jag kom så plötsligt första dagen, men han har hunnit fundera en del!

Och dessa senaste uppgifter är hans slutgiltiga och 100%.

Du frågade om han verkat stressad, han gick inte överdrivet fort så inget märkvärdigt där.
Enda som gjorde att han verkligen misstänkte honom som ev GM var ju att så fort dom fick ÖGONKONTAKT försökte han dölja sitt ansikte. (tittade bort)

Han såg inte som att dom hade följe med varandra, då dom inte tittade åt varandras håll. Men dom kan ju ha planerat det relativt bra ändå? Who knows.
Citera
2018-04-16, 19:00
Medlem
[quote=clandeztino|63800963

Tycker hans uppgifter varierar ganska mycket för att vara fotografiska. Men kanske är svårt att minnas efter så många år.[/QUOTE]

Håller med. Med fotografiskt minne kommer man ihåg.

Jag vill ha en mer beskrivande gång, ex långa steg, vankande gång, haltande gång, gungande etc.

Tjockt hår, tunn hår, långt/kort, blek, brun, etc

Mer målande beskrivning tack.
Citera
2018-04-16, 19:03
Medlem
Citat:

Jag vill ha en mer beskrivande gång, ex långa steg, vankande gång, haltande gång, gungande etc.

Angående håret, så var det mellan långt men ruffsigt typ.

Gångstil, som han i "återskapelse" videon via efterlyst.

Inte överdrivet blek, men ljusare i hyn.

Du känner ju personen, varför undrar du? för o se om vi kommer sätta dit aset?, det kommer vi.
Citera
2018-04-16, 19:05
Medlem
Citat:

Och han kommer ihåg honom som om det vore igår, men en person med fotografiskt minne med mycket i bagaget dom senaste 2 åren kan det blockeras tillfälligt tills man friskar upp minnet.
Citera
2018-04-16, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clandeztino

Vem syftar du på? ;o
Citera
2018-04-16, 19:10
Medlem
Citat:
Angående håret, så var det mellan långt men ruffsigt typ.

Gångstil, som han i "återskapelse" videon via efterlyst.

Inte överdrivet blek, men ljusare i hyn.

Du känner ju personen, varför undrar du? för o se om vi kommer sätta dit aset?, det kommer vi.

För att du delger oss inget vi inte redan vet.

Då din pappa har fotografiskt minne så är det bara att beskriva GM med massor av adjektiv för att de andra ska få en klarare bild från någon som sett honom. Utifrån den beskrivningen kan jag säga om din pappa sett honom eller inte, så det inte ödslas tid i onödan ;-)
Citera
2018-04-16, 19:13
Medlem
Citat:
För att du delger oss inget vi inte redan vet.

Då din pappa har fotografiskt minne så är det bara att beskriva GM med massor av adjektiv för att de andra ska få en klarare bild från någon som sett honom. Utifrån den beskrivningen kan jag säga om din pappa sett honom eller inte, så det inte ödslas tid i onödan ;-)

Den person farsan beskriver har han sett, och det måste vara GM. Vem skulle det annars vara? Vid exakt samma tid och allt ?

Men jag ska ringa honom när jag slutar jobbet och fråga mer angående gångstilen. Du kan vara lugn =)
Citera
2018-04-16, 19:22
Medlem
Citat:
Min farsa bekräftade att han hade en framåtlutad gångstil, även att fantombilden är lik i sig. Bara att GM skulle vara en aning smalare i ansiktet, men ingen överdrift (Inte som en tjackis)

Jag tror efter att jag fått tillgång till bilderna, och kunnat uppvisa dom för min far, att han kommer med bra uppgifter!

Han kommer till 110% kunna säga om han ser honom.

Tack, det låter jättebra! Hoppas att han kan känna igen någon, även om det är rätt otroligt att han får se GM. En fråga till - fantombilden skulle kunna indikera lite utländsk bakgrund, helt beroende på vad man tycker sig se. Kan han bekräfta att den han såg är "ursvensk"? Kan vara viktigt.

Tycker annars att bilden ser lite suspekt ut då ansiktet i alla fall delvis kan tolkas som lite mörkt medan det blonda håret liksom skär sig.
Citera
2018-04-16, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cornerofhope
Tack, det låter jättebra! Hoppas att han kan känna igen någon, även om det är rätt otroligt att han får se GM. En fråga till - fantombilden skulle kunna indikera lite utländsk bakgrund, helt beroende på vad man tycker sig se. Kan han bekräfta att den han såg är "ursvensk"? Kan vara viktigt.

Tycker annars att bilden ser lite suspekt ut då ansiktet i alla fall delvis kan tolkas som lite mörkt medan det blonda håret liksom skär sig.

Håller med dig i det du säger, och jag ska kontakta honom direkt när jag slutar jobbet vid 21.

Och jag håller med dig om att jag ser en person med utländsk bakgrund, medans håret säger något helt annat. ;/
Citera
2018-04-16, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cornerofhope

Förövrigt, att finns GM med bland bilderna. Så kommer min farsa se honom! Just nu kan vi bara hoppas!
Citera
2018-04-16, 19:25
Medlem
Citat:
Den person farsan beskriver har han sett, och det måste vara GM. Vem skulle det annars vara? Vid exakt samma tid och allt ?

Men jag ska ringa honom när jag slutar jobbet och fråga mer angående gångstilen. Du kan vara lugn =)

Ja, det är klart det är GM han sett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in