2018-04-16, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Precis! också funderat på det... Han var i Nicks skugga hela tiden och vågade fan inte säga ett knyst när Nick tog ton... Sicken pajas! Sen kan man backstabba vid sidan om, som den råtta han är..

Aa väldigt roligt att se, kan förändras snabbt beroende på vem som lämnar och kommer in i laget.
2018-04-16, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Massa Ramsby är ingen gris, det är en bra kille. Han är en vinnarskalle och det stör sig vissa på. Han har det mindsetet. Massa Ramsby ser inte ut som ett mongo. Han ser bra ut och får de snyggaste tjejerna.
Bra kille ? Hur menar du nu ?
2018-04-16, 16:20
Medlem
Lorenzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det må vara den sämsta spekulationen jag skådat i tråden. Lider du av svårigheter i det sociala samspelet tro?

Jag tyckte hans analys var extremt bra. Kanske du som är autistisk
2018-04-16, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorenzi
Jag tyckte hans analys var extremt bra. Kanske du som är autistisk

Hur vet du att det är en han? Skriver du från olika konton?
2018-04-16, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Min erfarenheten inom fotbollens värld så är han ingen vinnarskalle utan en osäker kille. Det är ju möjligt att det är så det går till i hans sport.
Ordspråket "Tomma tunnor skramlar mest" tycker jag stämmer i det här fallet.
Hur vet du att han får de snyggaste tjejerna? Det brukar ju vara att de rikaste killar som får de snyggaste tjejerna.

Nicoline är ju inte ful direkt. Han ser bra ut, extremt vältränad och känd PT i Malmö så inte konstigt att han får de snyggaste tjejerna. Dessutom franskt påbrå.

Det handlar om den svenska avundsjukan. Det är därför Massa Ramsby blir illa omtyckt av vissa. Han är en alfa-hane, en ledargestalt. Vissa har svårt för det.
2018-04-16, 16:41
Medlem
lersaters avatar
Citat:
Nicoline är ju inte ful direkt. Han ser bra ut, extremt vältränad och känd PT i Malmö så inte konstigt att han får de snyggaste tjejerna. Dessutom franskt påbrå.

Det handlar om den svenska avundsjukan. Det är därför Massa Ramsby blir illa omtyckt av vissa. Han är en alfa-hane, en ledargestalt. Vissa har svårt för det.

Pascal må se bra ut o va bra I tävlingar men nån ledargestalt ger han inte intrycket av att va... till o med osäker I sin personlighet, en som har stabilt psyke o vet om att man är bäst snackar inte hela tiden om sin förträfflighet
2018-04-16, 16:43
Medlem
lersaters avatar
varfär lallar bögen runt I kalsonger med snore där fram? man äcklas än mer på han..

förövrigt hatar jag fortfarande Victroria till den milda grad, kan hon inte drunkna eller nått ?
2018-04-16, 16:51
Medlem
Citat:

Han må vara duktig i tävlingar men han är ingen alfahane. Osäkerheten i honom lyser igenom och tillika ålder. Alfahanen röstade dom ut i första örådet och det var Nick.

Usch vad jag ogillar lilla Dessie. Hon är den typiska storstadsungen från snöflinge-generationen tillsammans med lills Nicoline som för övrigt inte är VD utan har fått ett eget företag av päronen att leka med.
2018-04-16, 16:52
Medlem
GrandOldPartys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det må vara den sämsta spekulationen jag skådat i tråden. Lider du av svårigheter i det sociala samspelet tro?

Vi får väl se hur bra eller dålig den är ...
2018-04-16, 16:54
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Citat:
Massa Ramsby är ingen gris, det är en bra kille. Han är en vinnarskalle och det stör sig vissa på. Han har det mindsetet. Massa Ramsby ser inte ut som ett mongo. Han ser bra ut och får de snyggaste tjejerna.

Allt är ju relativt.

Han är jobbig när han öppnar munnen. Är han tyst så är det inga problem.
2018-04-16, 16:58
Medlem
Jag verkar vara den här enda här som är neutralt inställd till denne Pascal. Men "Mazza" är väl ändå italienskt och inte franskt? Kanske är han korsikan(där det finns starka inslag av Italien)? Det brukar vara lömska jävlar.
2018-04-16, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Jag verkar vara den här enda här som är neutralt inställd till denne Pascal. Men "Mazza" är väl ändå italienskt och inte franskt? Kanske är han korsikan(där det finns starka inslag av Italien)? Det brukar vara lömska jävlar.

Han har alltså både italienskt och franskt blod i sig så det kan inte bli mycket bättre. Det har pratats om att han härstammar från fransk högadel. Det är pricken över i:et i så fall.

Det är lite Zlatan över honom också. Från Malmö, charmigt kaxig vinnarskalle med rätt mindset och högpresterande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in