Citat:
Jag hoppas du menar att Lyrican innehåller spår av Fenta annars hade nog din polare inte varit i stånd att pissa någonting då fenta är aningen mer dospotent än lyrica.
Har du skrivit om det i tråden om Darknetshoppar? Där är det fritt fram att gröna/röda säljare än så om inte skriv där vad polaren köpt och från vem och vad hans labbanalys sa, multistickor litar jag inte på för 5 öre sen de ställde till det rejält för mig för längesedan...
Men fenta verkar ju dyka upp överallt, nu i Lyrica tråden och i tråden om kratom osv, fan antingen måste ju testerna hitta någon metabolit så det blir fel utslag lr så är det helt enkelt orena labb i Kina där skiten tillverkas så det blir kontaminerat men isf måste det ju vara så ofantligt lite så det borde inte synas på tester tycker man och kratom tex tillverkas ju inte i labb som Lyrica så varför fenta hittas där är ju en gåta.
Har du skrivit om det i tråden om Darknetshoppar? Där är det fritt fram att gröna/röda säljare än så om inte skriv där vad polaren köpt och från vem och vad hans labbanalys sa, multistickor litar jag inte på för 5 öre sen de ställde till det rejält för mig för längesedan...
Men fenta verkar ju dyka upp överallt, nu i Lyrica tråden och i tråden om kratom osv, fan antingen måste ju testerna hitta någon metabolit så det blir fel utslag lr så är det helt enkelt orena labb i Kina där skiten tillverkas så det blir kontaminerat men isf måste det ju vara så ofantligt lite så det borde inte synas på tester tycker man och kratom tex tillverkas ju inte i labb som Lyrica så varför fenta hittas där är ju en gåta.
Ja, precis. Hade det varit 300mg fent hade han garanterat aldrig fått en chans att knarka igen haha.
Han vet inte vems det var av, han hade köpt av ett par 3 olika och visste inte vem som var "ansvarig". Såg dock på pillren ifråga och dom såg inte alls ut som Lyrica brukar göra, helt annan "konsistens".
Egentligen förstår jag dock inte varför nån skulle banka det med fent, med tanke på hur billigt lyrica är. Men ja, det dyker upp överallt, läste några FUPar om "pillerfabriken" som blev tagna, och dom hade sålt väldigt mycket "benz" som egentligen var fent. Så dom torskade, efter en serie överdoser och några dödsfall/sjukhusvistelser.
Det som inte fungerar för mig, kanske fungerar för dig. Vi reagerar ju alla lite olika på olika substanser.