2018-04-14, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Jag hoppas du menar att Lyrican innehåller spår av Fenta annars hade nog din polare inte varit i stånd att pissa någonting då fenta är aningen mer dospotent än lyrica.
Har du skrivit om det i tråden om Darknetshoppar? Där är det fritt fram att gröna/röda säljare än så om inte skriv där vad polaren köpt och från vem och vad hans labbanalys sa, multistickor litar jag inte på för 5 öre sen de ställde till det rejält för mig för längesedan...
Men fenta verkar ju dyka upp överallt, nu i Lyrica tråden och i tråden om kratom osv, fan antingen måste ju testerna hitta någon metabolit så det blir fel utslag lr så är det helt enkelt orena labb i Kina där skiten tillverkas så det blir kontaminerat men isf måste det ju vara så ofantligt lite så det borde inte synas på tester tycker man och kratom tex tillverkas ju inte i labb som Lyrica så varför fenta hittas där är ju en gåta.

Ja, precis. Hade det varit 300mg fent hade han garanterat aldrig fått en chans att knarka igen haha.

Han vet inte vems det var av, han hade köpt av ett par 3 olika och visste inte vem som var "ansvarig". Såg dock på pillren ifråga och dom såg inte alls ut som Lyrica brukar göra, helt annan "konsistens".

Egentligen förstår jag dock inte varför nån skulle banka det med fent, med tanke på hur billigt lyrica är. Men ja, det dyker upp överallt, läste några FUPar om "pillerfabriken" som blev tagna, och dom hade sålt väldigt mycket "benz" som egentligen var fent. Så dom torskade, efter en serie överdoser och några dödsfall/sjukhusvistelser.
Citera
2018-04-14, 19:22
Medlem
Norrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Finns iaf en säljare på FS som säljer fent/fentanaloger som lyrica. Polare tar bara lyrica och torskade på fent på piss.

VA??
Vore ju kul o veta vem detär..

Jag lämnade U-prov 6 månader o fick positivt på bens nån gång innan jag lagt av helt..
O jag hade iget tagit mer än nån lyrica...
Citera
2018-04-15, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norren
VA??
Vore ju kul o veta vem detär..

Jag lämnade U-prov 6 månader o fick positivt på bens nån gång innan jag lagt av helt..
O jag hade iget tagit mer än nån lyrica...

Om det var urinprov med sticka, så kan dom faktiskt visa falskt positivt på det mesta. Men om det visade efter analys, så har dom isf blandat i nån benso.

Men det här med fentanyl i lyrican, det verkar skumt. Tror jag hade märkt om det varit fent i lyrican jag ätit faktiskt. Då hade jag inte blivit nedstämd och typ ångestfylld av lyrican. Vilket jag har blivit senaste gångerna jag handlat billigt skräp från nätet.

Iofs så kan det som en del säger vara så att det hamnat lite fent i lyrican av misstag. Men isf borde den säljaren nämnas vid namn på lämpligt ställe. Innan någon får i sig en "hot spot" med fentanyl och dör pga det.

(Off Topic: Fanns ett forum ett tag, nu har det varit borta i ett halvår, iaf för oss köpare. Så nu har vi ingenstans att recensera säljare och deras produkter längre. Inte bra alls. Verkar som vi köpare kommer i andra hand hela tiden.)

mvh
EUO
Citera
2018-04-15, 12:38
Medlem
Norrens avatar
(Off Topic: Fanns ett forum ett tag, nu har det varit borta i ett halvår, iaf för oss köpare. Så nu har vi ingenstans att recensera säljare och deras produkter längre. Inte bra alls. Verkar som vi köpare kommer i andra hand hela tiden.)

mvh
EUO[/quote]

Var länge sen jag var där inne men håller med om att et forum borde finnas.
Vore kul att veta vad seriösa säljare tycker?
Citera
2018-04-15, 13:24
Avslutad
Nu sitter jag här med djävulsk lyrica AT för att ett pucko sålde mig dåliga Lyrica (eller om det bara var mjöl i dem, who knows?). Känner mig sjuk. Känner mig febrig, värk i hela kroppen och kallsvettig. Precis som när man har influensa.
Brukar aldrig gå CT på lyrica, utan när jag tagit det en period så trappar jag ned vilket är ganska hemskt i sig. Men aldrig i helvete att det är såhär sinnessjukt jobbigt.

Jag undrar om det finns någonting som lindrar Lyrica AT:n? Provade söka lite och såg att alkohol skulle hjälpa. Kan återkomma ifall det stämmer.

Notering: Kan inte ta någonting som kommer att synas på urinprov eftersom jag blir inkallad på provtagning ibland.
Citera
2018-04-15, 14:00
Medlem
MatsMyrmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Lyrica är inte neurotoxiskt. Tvärtom. Blockerar exitoxicitet via kalciumjonkanal blockering.

Det är däremot väldigt beroendeframkallande. Men toxicitet är inget du behöver oroa dig för, nästan alla andra droger är värre.

Okej, vet inte varför jag hade den idén i skallen - hur är avtändningen gentemot benzo och har den någon korstolerans mot GABA-eriska droger?

Har endast prövat Pregabalin en handfull gånger, med blandade resultat. Väldigt konstig drog, otroligt svårt att beskriva effekterna, men stundtals har det känts som en psykedelisk benzo blandat med dissociativa egenskaper. Detta är givetvis rekreationellt i doser på 300 upp mot 900, men ångestlindringen har känts väldigt prominent även nästa dag utan "dumheten" som associeras med benzo.

**Sen, vet att Pregabalin kan hjälpa mot kramp, men i vilka doser börjar den arbeta paradoxalt och sänker kramptröskeln istället för att höja den? Hört folk som fått kramp kring 600 mg, har personligen blandat 900 mg med 400 mg Tramadol, började få rejäla ryckningar i armar och ben, så kändes som att jag var på "tröskeln"
Senast redigerad av MatsMyrman 2018-04-15 kl. 14:16.
Citera
2018-04-15, 14:00
Medlem
Norrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffhaj
Nu sitter jag här med djävulsk lyrica AT för att ett pucko sålde mig dåliga Lyrica (eller om det bara var mjöl i dem, who knows?). Känner mig sjuk. Känner mig febrig, värk i hela kroppen och kallsvettig. Precis som när man har influensa.
Brukar aldrig gå CT på lyrica, utan när jag tagit det en period så trappar jag ned vilket är ganska hemskt i sig. Men aldrig i helvete att det är såhär sinnessjukt jobbigt.

Jag undrar om det finns någonting som lindrar Lyrica AT:n? Provade söka lite och såg att alkohol skulle hjälpa. Kan återkomma ifall det stämmer.

Notering: Kan inte ta någonting som kommer att synas på urinprov eftersom jag blir inkallad på provtagning ibland.

Kan Imo hjälpa??
När jag bestämde mig för att sluta med allt PUNKT så ja.. Imo hade ag några så jag kunde
sova o det syns ej men det var jobbigt.
Finns mkt fler som vet mer.

Lyrica är rävgift, ändå så lockande och beroendeframkallande

PS, orkar du träna eller motionera? Då frigörs andra hormoner och är det inte så att
de kan hjälpa lite..??
Citera
2018-04-15, 15:15
Medlem
angestmannens avatar
Citat:

Gabapentin brukar folk använda.
Citera
2018-04-15, 20:21
Medlem
Citat:

Du har fått samma skit som många andra i den här tråden. :/ Därför lindrar dom inte din abstinens. Och istället blir du dålig och får massa skumma biverkningar, samtidigt som abstinensen ligger kvar i bakgrunden. Stämmer det rätt bra eller? :/

Skulle verkligen inte rekommendera alkohol. Även om det skulle hjälpa för stunden, så blir det ett helvete när den går ur sen. Då är du bakis och har abstinens också. Och har du gått på höga doser lyrica, så lär du nog dra i dig en hel del alkohol för att det ska hjälpa.

Har själv försökt supa bort en opiat-abstinens en gång i tiden, det gör jag aldrig om igen kan jag säga. Fyhelvete. Aldrig mått så jävla dåligt. Men då är jag sån som mår extremt dåligt av alkohol också, när den går ur kroppen. Har inte druckit en droppe på många många år nu. Lite skillnad att använda alkohol vid opiat-abstinens dock, då alkoholen påverkar GABA, vilket opiater inte alls gör. Så det går inte direkt att jämföra.

Nån z-analog som imovane borde fungera rätt så bra dock. Knappast så det tar bort abstinensen helt, men lindrar nog ångesten en del iaf. Stilnoct kan nog också fungera, men den kan man ju blir så jäkla väck och konstig av, så den kan jag inte rekommendera direkt.

(Z-analoger syns inte på stickor, men skickar dom på analys, så kan dom se både imovane och stilnoct tror jag. Bara så du vet)

Gabapentin hjälper också, väldigt bra dessutom. Men man får ta lite högre doser mot vad man brukar göra med lyrican. Gabapentin är i princip föregångaren till pregabalinet. Och fungerar ungefär på samma sätt. Den är dock mindre dospotent, och ger mer biverkningar (enligt mig). Den syns dock inte på urinprov. Och är inte narkotikaklassad. Men då kan du lika gärna köpa ny lyrica istället. Från en bättre källa.

Som vanligt går jag efter egna erfarenheter här Det som inte fungerar för mig, kanske fungerar för dig. Vi reagerar ju alla lite olika på olika substanser.

mvh
EUO
Citera
2018-04-15, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EUO
Nån z-analog som imovane borde fungera rätt så bra dock. Knappast så det tar bort abstinensen helt, men lindrar nog ångesten en del iaf. Stilnoct kan nog också fungera, men den kan man ju blir så jäkla väck och konstig av, så den kan jag inte rekommendera direkt.

Stilnoct är väl också en z-analog?
Citera
2018-04-15, 23:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Norren
Kan Imo hjälpa??
När jag bestämde mig för att sluta med allt PUNKT så ja.. Imo hade ag några så jag kunde
sova o det syns ej men det var jobbigt.
Finns mkt fler som vet mer.

Lyrica är rävgift, ändå så lockande och beroendeframkallande

PS, orkar du träna eller motionera? Då frigörs andra hormoner och är det inte så att
de kan hjälpa lite..??

Har inga Imovane, men har någon stilnoct hemma i alla fall! Tror jag. Ska se ifall jag hittar.

Tycker lyrica hjälper mig väldigt bra även om det är en bitch att komma ner ifrån. Kör det i etapper mellan 2-6 månader och sedan trappar jag ner, men den här gången när jag fick skitpiller hemskickat så kom det som en smäll.

Tränar lite då och då, men på grund utav rådande omständigheter så finns det lite tid över till just det nu.

Citat:
Ursprungligen postat av angestmannen
Gabapentin brukar folk använda.

Tack! Ska kika på det. Aldrig testat, men ska vara en lindrigare variant om jag förstått det rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av EUO
Du har fått samma skit som många andra i den här tråden. :/ Därför lindrar dom inte din abstinens. Och istället blir du dålig och får massa skumma biverkningar, samtidigt som abstinensen ligger kvar i bakgrunden. Stämmer det rätt bra eller? :/
Stämmer alldeles utmärkt. Ovanpå bieffekterna på abstinens så har jag fått huvudvärk och smärtor i bröst och mage.

Citat:
Skulle verkligen inte rekommendera alkohol. Även om det skulle hjälpa för stunden, så blir det ett helvete när den går ur sen. Då är du bakis och har abstinens också. Och har du gått på höga doser lyrica, så lär du nog dra i dig en hel del alkohol för att det ska hjälpa.

Har själv försökt supa bort en opiat-abstinens en gång i tiden, det gör jag aldrig om igen kan jag säga. Fyhelvete. Aldrig mått så jävla dåligt. Men då är jag sån som mår extremt dåligt av alkohol också, när den går ur kroppen. Har inte druckit en droppe på många många år nu. Lite skillnad att använda alkohol vid opiat-abstinens dock, då alkoholen påverkar GABA, vilket opiater inte alls gör. Så det går inte direkt att jämföra.
Ett par klunkar vin hjälpte mig i 4 timmar i alla fall! Fast vet inte om det var tramadolen eller alkoholen som hjälpte mest. Ska testa med en av varje imorgon och se vilken av dem det är som lindrar.

Men ja, jag hade inte tänkt dricka mig full. Håller med dig om att bakfylla på det hela inte skulle göra saken bättre

Citat:

(Z-analoger syns inte på stickor, men skickar dom på analys, så kan dom se både imovane och stilnoct tror jag. Bara så du vet)

Gabapentin hjälper också, väldigt bra dessutom. Men man får ta lite högre doser mot vad man brukar göra med lyrican. Gabapentin är i princip föregångaren till pregabalinet. Och fungerar ungefär på samma sätt. Den är dock mindre dospotent, och ger mer biverkningar (enligt mig). Den syns dock inte på urinprov. Och är inte narkotikaklassad. Men då kan du lika gärna köpa ny lyrica istället. Från en bättre källa.

Som vanligt går jag efter egna erfarenheter här Det som inte fungerar för mig, kanske fungerar för dig. Vi reagerar ju alla lite olika på olika substanser.

mvh
EUO
Har fått stilnoct utskrivet så skulle de leta efter det och det syns så gör det inget. Vet med mig att de letar efter narkotiska preparat och inte läkemedel.

Tackar för tipsen, och hoppas det kan hjälpa kommande folk i samma situation!
Citera
2018-04-15, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Stilnoct är väl också en z-analog?

Det jag menade, men var nog inte helt tydlig gällande det kanske. Men japp, zolpidem (stilnoct) är en z-analog

mvh
EUO
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in