2018-04-15, 21:50
Medlem
nabplayers avatar
Isak Petterson är inte den mest stabila målvakten under fasta situationer. Kalmars 1-0 mål var inte det första målet i ordningrn
2018-04-15, 21:55
Medlem
Är det bara efter full omgång man får kalla sig serieledare? Ärlig fråga.

Tycker annars inte synd om någon, förutom Salorm. Du valde fel lag, inte ditt fel.
2018-04-15, 21:55
Medlem
anteri17s avatar
AIK verkar ha repat sig efter vårens svaga spel. Två rätt okej insatser mot MFF och DIF. 7 poäng och serieledning med förmodad framtida uppsida med nya spelare som blir mer och mer hemma. Jävlar var snabbt krisen blåste över.
2018-04-15, 21:59
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
AIK verkar ha repat sig efter vårens svaga spel. Två rätt okej insatser mot MFF och DIF. 7 poäng och serieledning med förmodad framtida uppsida med nya spelare som blir mer och mer hemma. Jävlar var snabbt krisen blåste över.

Visst är det så. För mig dock obegripligt att man inte gick för segern borta mot MFF med en man mer i nästan 40 minuter. Hade varit ett ruggigt statement om inte annat.
2018-04-15, 22:00
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Du vet precis vad det var i ditt inlägg som var pinsamt. Du skulle ju skärpa dig!
Då kan ju du upplysa mig? Att Sundgren är en äcklig filmare? Att gnaget hyllar nån målvakt varenda match som är död för länge sen? Det är pinsamt ja. Men vad som är pinsamt i mitt inlägg vett fan.
2018-04-15, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Då kan ju du upplysa mig? Att Sundgren är en äcklig filmare? Att gnaget hyllar nån målvakt varenda match som är död för länge sen? Det är pinsamt ja. Men vad som är pinsamt i mitt inlägg vett fan.
Herregud så osympatisk du är. Att du inte gillar AIK och är bitter över förlusten är en sak, men sluta skäm ut dig för fan. Av dina inlägg att döma verkar du vara huligan alternativt en snorunge. Att AIK hyllar en målvakt som är död sedan flera år är väl inget som angår dig? Vill minnas att du tjafsade om det förra säsongen också. Ditt pinsamma trollande börjar bli ruskigt tröttsamt.
2018-04-15, 22:08
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Herregud så osympatisk du är. Att du inte gillar AIK och är bitter över förlusten är en sak, men sluta skäm ut dig för fan. Av dina inlägg att döma verkar du vara huligan alternativt en snorunge. Att AIK hyllar en målvakt som är död sedan flera år är väl inget som angår dig? Vill minnas att du tjafsade om det förra säsongen också. Ditt pinsamma trollande börjar bli ruskigt tröttsamt.
Äh ok.. Vart är motargumenten till det jag skrev? Eller har du inga? Varför citerar du mig då ens?

Typiskt FB tyvärr så borde inte egentligen. Men okej: motargument, ist. för tjafs om vilken "pinsam trollare" jag är?
2018-04-15, 22:15
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Stör det dig att vi sjunger "Ivan Turina" i matchminut 27? Du förminskar situationen medvetet och fine, jag har förståelse för att folk har slutat sörja och vill gå vidare eller om många tycker att tiden borde läkt såren vid det här laget. Men varför i helvete skriver du "Hälsa Turina"? Inser du inte själv att det är respektlöst?
2018-04-15, 22:20
Medlem
simonvps avatar
Citat:

Det är lågt att använda Turinas bortgång i ett billigt skämt om Sundgren. Helt ofattbart att du inte förstår hur okänslig din kommentar var, även för att ha kommit efter en bitter derbytorsk.
2018-04-15, 22:21
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Stör det dig att vi sjunger "Ivan Turina" i matchminut 27? Du förminskar situationen medvetet och fine, jag har förståelse för att folk har slutat sörja och vill gå vidare eller om många tycker att tiden borde läkt såren vid det här laget. Men varför i helvete skriver du "Hälsa Turina"? Inser du inte själv att det är respektlöst?
Ja det är muppigt.. Hur många titlar tog Turina med er? Tycker det är självklart att man ska ha respekt för sina ikoner, men var Turina er Messias eller?

Nej det är inte respektlöst av mig, mer respektlöst av Sundgren som ser ut att dö av att någon andas på honom.

Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Det är lågt att använda Turinas bortgång i ett billigt skämt om Sundgren. Helt ofattbart att du inte förstår hur okänslig din kommentar var, även för att ha kommit efter en bitter derbytorsk.
Motargument?
2018-04-15, 22:26
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ja det är muppigt.. Hur många titlar tog Turina med er? Tycker det är självklart att man ska ha respekt för sina ikoner, men var Turina er Messias eller?

Nej det är inte respektlöst av mig, mer respektlöst av Sundgren som ser ut att dö av att någon andas på honom.
Så det är titlar som avgör hur mycket man ska hylla spelare? Är det vad du menar?! Kan vara något av det dummaste jag läst.

Turina var en väldigt uppskattad målvakt som bidrog starkt till att vi höll oss kvar 2010 och det är få gnagare som kommer glömma hans insats borta mot CSKA Moskva 2012. Stör det dig att vi sjunger hans namn i matchminut 27..?
2018-04-15, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nabplayer
Isak Petterson är inte den mest stabila målvakten under fasta situationer. Kalmars 1-0 mål var inte det första målet i ordningrn
Såg highlightsen från den matchen nu. Med risk för att jag kollat för dåligt så tycker jag det ser ut som att han ramlar i den situationen varav att han inte hinner upp i tid. Men jag förstår vad du menar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in