2018-04-15, 21:00
Medlem
På tal om Goitoms tilltag så spelar det väl för fan ingen roll om han sparkade bollen i huvudet på motståndaren med flit eller inte? Är man professionell spelare så borde man ha tillräckligt sunt förnuft att be om ursäkt eller åtminstone kolla hur spelaren mår. Uppriktigt sagt är man otroligt enögd om man försvarar Goitoms divafasoner.
2018-04-15, 21:00
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Rest in pieces Daniel Sundgren. Hälsa Turina.

Ska gnaget sjunga hans namn i 17 år också?
Att du är direkt korkad är ingen nyhet men t.o.m du kan väl hålla en nivå som inte är äcklig? Butthurt över en derbyförlust eller ej.
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Är du stolt över vad Sundgren gjorde i dag? Vilken jävla gris. Men en Sundgren!!!
Inte ett dugg.
2018-04-15, 21:04
Medlem
Djurgården kommer att slåss i mitten i år. Anfallsspelet är alldeles för dåligt.
2018-04-15, 21:06
Medlem
ToBeFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Du verkar vara förälskad i ÖFK.

Det är vi alla. Vissa befinner sig dock fortfarande i förnekelsefasen...
2018-04-15, 21:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
På tal om Goitoms tilltag så spelar det väl för fan ingen roll om han sparkade bollen i huvudet på motståndaren med flit eller inte? Är man professionell spelare så borde man ha tillräckligt sunt förnuft att be om ursäkt eller åtminstone kolla hur spelaren mår. Uppriktigt sagt är man otroligt enögd om man försvarar Goitoms divafasoner.

Jag är inte enögd aik:are, och har svårt att kritisera Goitom där. Är det derby så är det och jag hade inte blivit upprörd om tex Jeppe Andersson gjort samma sak...
2018-04-15, 21:23
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Commissary
Vilken skön derbydag. Man fick se Goitom, Olsson och Lindkvist i riktigt fin form. Med Adu och Goitom på planen hade grindif verkligen inte en suck. Beijmo såg riktigt besvärad ut av Nabbe och Lindkvist. Kul att se grindifs albanska nyförvärv göra bort sig direkt, han kommer nog åka på några matchers avstängning för den skallen ..sen är Kadawere är nog allsvenskans sämsta lirare för övrigt..

Vilken skalle, kollat ett par repriser nu och han träffar inte ens filmsorken... 2 klockrena straffar och en filmning... Bra dag på jobbet där Jonas Eriksson..

Sen att vi såg helt lamslagna ut så fort Mrabti lämnade säger jag ingenting om.
2018-04-15, 21:30
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Han kan väl hälsa myggan också när han ändå är igång?
Helt olika grejer. Myggan var en supporter som blev dödad av våld. Sundgren dog av en vindpust, Turina dog av en jävla tråkig skitgrej (hjärtat) må han vila i frid men släpp det, kom igen..

Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Ett rakt igenom bedrövligt inlägg. Skärpning!
Bland mina drygt 10k inlägg på FB (haft 3-4 konton) tycker jag faktiskt det var ett av de mest rimliga.

Att Sundgren inte klarar av en luftpust är ju inte mitt fel? Hade Yura dålig andedräkt hade han ju inte behövt ramla som att han just fick en galge där bak? Eller?

Edit: dök upp fler svar nu. Att många citerar mig skiter jag i, om någon tar åt sig så är det ju ni som citerar mig?
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2018-04-15 kl. 21:32.
2018-04-15, 21:32
Medlem
showtimes avatar
Plattmatch från vår sida men vi har ändå två solklara straffar och Tinos jätteläge. Inte alls imponerad av gnaget och Jonas'arna skänker segern till dom för billigt...

Tråkigt av sundgren att fokusera på ett fåtal negativa kommentarer när i princip hela fotbollsverige stöttat honom när han blev sjuk. Men det säger väl en hel del om hur han är som person, först hur han agerade på planen idag och sedan efterspelet. Clown-karaktär.
2018-04-15, 21:44
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vilken skalle, kollat ett par repriser nu och han träffar inte ens filmsorken... 2 klockrena straffar och en filmning... Bra dag på jobbet där Jonas Eriksson..

Sen att vi såg helt lamslagna ut så fort Mrabti lämnade säger jag ingenting om.

Han har ingenting att göra där med huvudet som Özkan säger. Att hans ens gör den rörelsen är ett solklart rött. Domaren står dessutom bara någon meter ifrån när det händer. Grindif deluxe-dag idag märker jag.
2018-04-15, 21:45
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Helt olika grejer. Myggan var en supporter som blev dödad av våld. Sundgren dog av en vindpust, Turina dog av en jävla tråkig skitgrej (hjärtat) må han vila i frid men släpp det, kom igen..

Bland mina drygt 10k inlägg på FB (haft 3-4 konton) tycker jag faktiskt det var ett av de mest rimliga.

Att Sundgren inte klarar av en luftpust är ju inte mitt fel? Hade Yura dålig andedräkt hade han ju inte behövt ramla som att han just fick en galge där bak? Eller?

Edit: dök upp fler svar nu. Att många citerar mig skiter jag i, om någon tar åt sig så är det ju ni som citerar mig?

Du vet precis vad det var i ditt inlägg som var pinsamt. Du skulle ju skärpa dig!
2018-04-15, 21:46
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Commissary
Han har ingenting att göra där med huvudet som Özkan säger. Att hans ens gör den rörelsen är ett solklart rött. Domaren står dessutom bara någon meter ifrån när det händer. Grindif deluxe-dag idag märker jag.

Jag grinar inte, vi spelade totalt uruselt. Men han gjorde knappt någon rörelse ens. Men nej, han har inget att göra där med huvudet, inte Sundgren heller..
2018-04-15, 21:50
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Jag grinar inte, vi spelade totalt uruselt. Men han gjorde knappt någon rörelse ens. Men nej, han har inget att göra där med huvudet, inte Sundgren heller..

Sundgren gör inte den rörelsen om inte er dumma video-alban gör det fullkomligen idiotiska utfallet. Det är bara ta det som en man, alla i hela fotbollsvärlden vet att man inte gör utfall med skallen på det viset. Det blir alltid rött.

Som domaren själv sa om situationen:
Citat:
– En skallning. En spelare som markerar skalle mot en andre ger automatiskt rött kort.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in