Citat:
Ursprungligen postat av
mitt-namn
Det låter otroligt. Jag är inte särskilt insatt i denna värld men man läser ju överallt att personer förbättrar sina resultat med allt från +0,1 till +0,5 genom träning.
Jag vet inte exakt vad du menar med "stressmage" men jag gissar att imodium kan hjälpa dig.
Med stressmage så menar jag att jag måste söka upp toa ögonblickligen, för att inte skita ner den sal och alla de som befinner sig inom dess väggar!
Citat:
Ursprungligen postat av
Vintermometer
Känner med dig där. Jag gjorde också övningsprov hemma, och när jag väl satt på provet igår kände jag hur tidspressen blockade mitt annars fungerade tänk, strategier och tidsplan ba faila totalt. Alltså om hpakademins facit skulle visa sig stämma, har jag skrivit typ 0.6 på kvantitativa, medan jag hemma på flera provdelar skrivit 1.2 åtminstone, medan verbala delen, om fuskfacit visar rätt, skrev jag 1.3 på provet igår medan jag hemma har skrivit 1.6. Så sjukt besviken. Och känns skit att provsituationen i sig ska sätta sån press och paja förmågan, när man ägnat tid och energi åt att förbereda sig.
Precis! Lite som Ace-sec skrev innan, att hade provet pågått i typ 2 timmar per del så hade alla fått skyhöga resultat. Provade att sitta hemma i lugn och ro och gjorde mattedelen, då fick jag förvånansvärt bra resultat, typ 40-50/80, och det är ett jävla bra resultat för en matteidiot som jag. Måste som sagt nöta matte så att jag får det där blixttänket där man kan se svaren på en minut. Träning lönar nog sig i slutet, hoppas och tror jag. Frågan är hur långt det kommer dröja innan jag får önskat resultat..