2018-04-12, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HabitueratSverige
Finns det alltså två stycken rödgula klubbar i Trestad? Både bmc och bjmc?

Hur går det för gubbarna i bmc Trestad?
Interna konflikter?

Ja. Och inte konfliktfritt när Chicanos övergick till BMC i alla fall.
Citera
2018-04-12, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Fick ett ganska intressant PM.

Den försäljningsansvarige av Harley-Davidson på Bike i Trollhättan skall tydligen vara med i BJMC Trestad.

Sådant sprider sig ganska snabbt hos de som åker Harley.

Och chefsmekanikern är från Garage 1, kul lunchrum
Citera
2018-04-13, 22:05
Medlem
RonaldJeremyHyatts avatar
Är det Zoran som är pres i BJ nu?
Citera
2018-04-13, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BikersKitchen
Och chefsmekanikern är från Garage 1, kul lunchrum

G1 är en wannabe-klubb, en puppet-club, vad ska de kunna göra?
Citera
2018-04-14, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldJeremyHyatt

Må så vara, sa inte att dom ska göra nått men de e ju så långt ifrån varann på den bikerpolitiska kartan man kan komma typ... Känns inte som de bästa fikasällskapet för varann förutom att jobbet håller ihop dem!?

Allt handlar inte om att mörda folk 24/7
Citera
2018-04-14, 08:54
Medlem
Citat:
Om G1 är en wannabe klubb vad är då BJMC?
G1 har ju i allafall egna färger, har BJMC det?
Nää det där var ett totalt grundlöst inlägg av dig, du får allt komma med något mer konkret.
G1 är ett lojalt gäng på GBG:s biker karta, mer än vad man kan säga om BJMC Trestad, de finns inte ens på kartan.
Och deras bröder på skaraslätten, de är numera faktisk på kartan, hela Sveriges biker kultur har dem som ett exempel på hur man INTE skall bedriva klubbverksamhet. De som åker med BJMC västar och får bemötande i form av leende bör fundera på varför folk ler!
Senast redigerad av Onebiker 2018-04-14 kl. 08:58.
Citera
2018-04-15, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Om G1 är en wannabe klubb vad är då BJMC?
G1 har ju i allafall egna färger, har BJMC det?
Nää det där var ett totalt grundlöst inlägg av dig, du får allt komma med något mer konkret.
G1 är ett lojalt gäng på GBG:s biker karta, mer än vad man kan säga om BJMC Trestad, de finns inte ens på kartan.
Och deras bröder på skaraslätten, de är numera faktisk på kartan, hela Sveriges biker kultur har dem som ett exempel på hur man INTE skall bedriva klubbverksamhet. De som åker med BJMC västar och får bemötande i form av leende bör fundera på varför folk ler!

Att du ens står upp för G1 visar vilken wannabe du är.
Citera
2018-04-15, 00:45
Medlem
Citat:
Må så vara, sa inte att dom ska göra nått men de e ju så långt ifrån varann på den bikerpolitiska kartan man kan komma typ... Känns inte som de bästa fikasällskapet för varann förutom att jobbet håller ihop dem!?

Allt handlar inte om att mörda folk 24/7

Kanske i din fantasivärld, ja.
Citera
2018-04-15, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
G. Sjöberg är ju ingen informativ person tydligen. Någon annan som vet vem Ossi är tillsammans med? Möjligen en Veroni*a Joh*nsson?

Nej Erika Thi*gren
* = m

Men de verkar ha gjort slut fick jag reda på igår. Han äger ju hästar och hon ville åt dem. Prositution har aldrig varit enklare.
Citera
2018-04-15, 03:00
Medlem
Citat:
Kanske i din fantasivärld, ja.

Va yrar du om nu?

Att dom inte är långt ifrån varann när ena är uppenbart röd/vit i sin läggning o den andra röd/guld??

Eller är det att jag inte tror att allt handlar om att mörda varann dom gör min värld till en fantasi??

Stod 3 från Cults Mc och samtalade med 2-3 BJMC utanför bike idag, vid en snabb sökning så va Cults Linköping med i modellen!? Hur vanligt är det att dessa olika läger står och samtalar egentligen?

Nu har ja inte hört talas om Cults innan faktiskt även fast jag tillhör en halvstor klubb i en region i närheten av 8an, hos oss skulle detta samtal inte äga rum
Citera
2018-04-15, 03:56
Medlem
Citat:
Va yrar du om nu?

Att dom inte är långt ifrån varann när ena är uppenbart röd/vit i sin läggning o den andra röd/guld??

Eller är det att jag inte tror att allt handlar om att mörda varann dom gör min värld till en fantasi??

Stod 3 från Cults Mc och samtalade med 2-3 BJMC utanför bike idag, vid en snabb sökning så va Cults Linköping med i modellen!? Hur vanligt är det att dessa olika läger står och samtalar egentligen?

Nu har ja inte hört talas om Cults innan faktiskt även fast jag tillhör en halvstor klubb i en region i närheten av 8an, hos oss skulle detta samtal inte äga rum

Lägg bara ner skitsnacket. Du vet ingenting om CULTS MC LIDKÖPING. Du tillhör inte ens nån klubb.
Citera
2018-04-15, 08:10
Medlem
Citat:
Att du ens står upp för G1 visar vilken wannabe du är.
Ytterligare ett grundlöst trams inlägg.
Näe du får allt komma med något konkret och inte enbart en massa grundlösa personpåhopp.
Att jag "står upp" för någon/något har jag aldrig påstått, det jag påstått är ren och skär fakta inom miljön, 2 helt skilda saker.
Hur står det till med läsförståelsen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in