2018-04-14, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisappointedTuna
Och IGEN, du kanske har rätt, men ge oss mer kött på benen i så fall.

Varningsklocka på uppgiften att MRÖ inte vill vidkännas KM (om den uppgiften är sann vill säga). Dessutom högst märkligt att han på eget bevåg agerar polis och uppmanar folk att knipa igen!

Vet ej vad man ska tro..? Vi bör också vara väl medvetna om att det förekommer villospår i denna tråd..!
Citera
2018-04-14, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Propparn
Varningsklocka på uppgiften att MRÖ inte vill vidkännas KM (om den uppgiften är sann vill säga). Dessutom högst märkligt att han på eget bevåg agerar polis och uppmanar folk att knipa igen!

Vet ej vad man ska tro..? Vi bör också vara väl medvetna om att det förekommer villospår i denna tråd..!
Ja han var ju inte sen att ta på sig uppdraget. På den tiden var det många som rynkade på pannan åt orsaken till varför. Bland annat enbart för att promota sitt eget vaktbolag om jag inte minns fel.

Sen om det fanns andra orsaker, och varför han agerat så kan han väl enbart svara på själv, men det kan ju även tolkas som skumt.
Citera
2018-04-14, 15:32
Medlem
Citat:
Ja han var ju inte sen att ta på sig uppdraget. På den tiden var det många som rynkade på pannan åt orsaken till varför.

Ok, då kan jag tillföra att dykarna som deltog undrade detsamma. Han svarade då att han hade pratat med Helena samma dag som hon försvann! Det var orsaken till att han kände sig så engagerad, uppgav han. Källan bedöms som trovärdig.
Citera
2018-04-14, 16:11
Medlem
Citat:
Ok, då kan jag tillföra att dykarna som deltog undrade detsamma. Han svarade då att han hade pratat med Helena samma dag som hon försvann! Det var orsaken till att han kände sig så engagerad, uppgav han. Källan bedöms som trovärdig.
På telefon?
Citera
2018-04-14, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Till 100 % så finns pilot här. Hej då, jag kommer kanske med ett nytt nick.

En sista fråga: Såg din källa MRÖ inne på Stadt, eller var det utanför entre’dörren?
Citera
2018-04-14, 16:49
Medlem
Citat:
På telefon?

Framgick inte. Kan lika väl varit på stan. Betänk att det skilde 6 år i ålder mellan dem, ganska mycket i det livsskede Helena befann sig i.
Citera
2018-04-14, 17:58
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
En sista fråga: Såg din källa MRÖ inne på Stadt, eller var det utanför entre’dörren?

Tyvärr så vet jag inte det. Brorsan sa till syrran att Rönnlund ebjöd Helena skjuts hem, men hon tackade nej." Tur för henne,det hade varit ett öde värre än döden."Enl.broder min.Så en bil hade han utanför iaf. En bil som kan vara viktig. Han var ju inte ens där säger han. Han var hemma hela kvällen. Ändå behövde han alibi? De skrattade och himlade med ögonen när m.r skulle dra igång skallkedjan.- Misstänker att det var en vanlig uppfattning om m.r.
Besserwisser och hjälpsamme herrn. Den stilen vill han ha utåt.Min brorsa visste mycke väl vem Rönnlund är, eftersom han ofta var på stadt. Ingen snack om att M.R var utanför hotellet med bil. Varför ljuger han om ALLT.Om han var inne vet jag inte.
Citera
2018-04-14, 18:57
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bantorget
Fråga Rudge 😉😉 tror bestämt jag ska hålla på min info lite..
Varför fråga mig?
Citera
2018-04-14, 21:04
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:
Inte mycket att gå på, men klart intressant. Förmodar att han var i åldersgruppen 66-69 då?

Åldersgruppen 66-69 år???
Eller födda mellan 1966-1969?
Citera
2018-04-14, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pajosv
Åldersgruppen 66-69 år???
Eller födda mellan 1966-1969?

Naturligtvis 1966-1969, tror inte HA umgicks med några pensionärer..
Citera
2018-04-14, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Varför fråga mig?

Lägg av.. jag vet att du känner MRö och JE.
Citera
2018-04-14, 22:15
Medlem
Citat:
Lägg av.. jag vet att du känner MRö och JE.

Ok, tror jag förstår.. nån här inne behöver nog skicka mej ett PM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in