2018-04-13, 21:32
Medlem
Norrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bantorget
Vem hjälpte honom med hans speciella installation i hans hus?

Var det MRÖ som hade den speciella kopplingen?
Citera
2018-04-13, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norren
Var det MRÖ som hade den speciella kopplingen?

Japp
Citera
2018-04-13, 23:40
Medlem
Citat:
Japp

Är det sant så är det mkt intressant (om det är km alltså). M har ju som sagt nekat till uppgifter jag har att km och han var goda vänner.
Citera
2018-04-14, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Är det sant så är det mkt intressant (om det är km alltså). M har ju som sagt nekat till uppgifter jag har att km och han var goda vänner.

Både du och jag vet sanningen.
Citera
2018-04-14, 01:01
Medlem
Hade inte KM sommarstuga där HjortenMicke idag bor? Hur var det förr med den saken? Ironiskt att höra att HjortenMicke inte kände någon. Det måste ha varit väldigt ensamt 😉 Jag tror han söker skydd i att verka vara the good guy här. Han döljer ett och annat! I verkliga livet utanför flashback har han en helt annan attityd, översittare! Hade hans avsikter varit ärliga hade han nöjt sig med ett nick dessutom! Vad fan varnar han andra för att försvara sig här när han själv suttit här och försvarat sig? Honom går man nog inte emot lättvindigt och vill ha ordentligt på fötterna om man ska kritisera utanför detta forum. När du ser detta Micke, kom in under Mickenicket och sprid lite ljus över varför du gör så tack! Vet att du är här.... Och modig sägs du vara så gör oss inte besvikna nu 😉
Citera
2018-04-14, 01:25
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Undra vilka MRö har avrått att skriva? han kände ju inte systrarna Andersson, inte BW, inte KM, inte PU.. tveksamt om han ens kände sig själv

Citat:
Ursprungligen postat av Propparn
Stämmer det?! I så fall klart mysko. Att polisen avråder folk att delge detaljer som kan ha betydelse för ett ev. åtal förstår jag, men varför skulle R*nnl*nd uppmana folk att hålla inne med info?!

Hur tillförlitlig är din källa? Betänk att det kan florera ”falskinformation” för att medvetet skapa villospår.

En sak som jag vill veta: Finns det någon som helst koppling mellan MRÖ och KM? Det skiljer 2 år i ålder.
Han har avrått folk som nämnts i tråden. Vill inte uppge vem/vilka. Källan till det är en som blivit avrådd. En god vän som jag inte misstror och som tog väldigt illa vid sig av att hamna i tråden då han ansåg att det var på väldigt lösa grunder.
Citera
2018-04-14, 01:28
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svanunge
Hade inte KM sommarstuga där HjortenMicke idag bor? Hur var det förr med den saken? Ironiskt att höra att HjortenMicke inte kände någon. Det måste ha varit väldigt ensamt 😉 Jag tror han söker skydd i att verka vara the good guy här. Han döljer ett och annat! I verkliga livet utanför flashback har han en helt annan attityd, översittare! Hade hans avsikter varit ärliga hade han nöjt sig med ett nick dessutom! Vad fan varnar han andra för att försvara sig här när han själv suttit här och försvarat sig? Honom går man nog inte emot lättvindigt och vill ha ordentligt på fötterna om man ska kritisera utanför detta forum. När du ser detta Micke, kom in under Mickenicket och sprid lite ljus över varför du gör så tack! Vet att du är här.... Och modig sägs du vara så gör oss inte besvikna nu 😉
Jag ställer mig också frågande till varför han avråder och har inget svar på det, men jag vet att så är fallet!
Citera
2018-04-14, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Han har avrått folk som nämnts i tråden. Vill inte uppge vem/vilka. Källan till det är en som blivit avrådd. En god vän som jag inte misstror och som tog väldigt illa vid sig av att hamna i tråden då han ansåg att det var på väldigt lösa grunder.

JE?
Han är ju vän med MRö.. så några vänner har han ju trotts allt
Senast redigerad av Bantorget 2018-04-14 kl. 07:49.
Citera
2018-04-14, 08:47
Medlem
Citat:
JE?
Han är ju vän med MRö.. så några vänner har han ju trotts allt

I så fall kan du ju ta tillfället i akt och fråga JE om festen i Töreboda. Han var med där nämligen..
Citera
2018-04-14, 09:06
Medlem
Citat:
I så fall kan du ju ta tillfället i akt och fråga JE om festen i Töreboda. Han var med där nämligen..

Var JE även med i taxin tillbaka till stan?
Citera
2018-04-14, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Propparn
Var JE även med i taxin tillbaka till stan?

Fråga Rudge 😉😉 tror bestämt jag ska hålla på min info lite..
Citera
2018-04-14, 10:28
Medlem
Det börjar bli väldigt många i taxin nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in