2018-04-14, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Hälsning från Jimmy Att ni som känner er rädda osäkra de folket kommer åka dit för han vet vilka många av er är
Terese är oskyldigt dömd för nått hon inte gjort
Jo många som ha anmält idioterna som jävlas med Terese polisen utreder alla anmälningarna
Har Terese överklagat den dom där hon dömdes för att ha skrivit hot i Joels namn?
2018-04-14, 15:40
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Hälsning från Jimmy Att ni som känner er rädda osäkra de folket kommer åka dit för han vet vilka många av er är

Terese är oskyldigt dömd för nått hon inte gjort

Jo många som ha anmält idioterna som jävlas med Terese polisen utreder alla anmälningarna

Ojojoj!
Raka hot från Jimmy!
Berätta mer!!
2018-04-14, 18:37
Medlem
SmygarBerits avatar
Hahaha, denna tråd måste fan gå till historien! Jag älskar’t <3

Jimmy försvarar sin fru som hånglar med en efterbliven på Facebook. Vilken man, wow!
Jag vill också veta mer vad Jimmy vill göra med dessa han känner till som hänger här 🧐🤓 Låter ju som han tänkt ut ngt smaskigt iaf.

Sen har nog inte Therese överklagat domen. Det va ju synd, hon va väl oskyldig och då vill man väl överklaga om Tingsrätten gjort fel? Eller hur Arligheten123?
2018-04-14, 18:55
Medlem
TuckerandDales avatar
Den här tråden gör mig bara mer och mer förvirrad.
2018-04-14, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TuckerandDale
Den här tråden gör mig bara mer och mer förvirrad.

Förstår du blir förvirrad då dom bara snackar skit lögner om folket.
2018-04-14, 20:07
Medlem
Citat:

Det är visst skitsnack ja. T.ex att Tessan startat bränder, det finns en liten chans att hon är oskyldig till det. Men att hon hotat på nätet och är en sämre mamma än andra finns det papper på, så det är inget skitsnack. Likaså skrev hon igår att "jag och Malin är tsm nu" och då får hon ju skylla sig själv om folk tror på det! Hon borde inte komma i efterhand och anklaga folk för att missuppfatta saker som hon skrivit rakt ut.
2018-04-14, 21:28
Medlem
Citat:
Det är mycket som är förvirrat.

Som att Terese till polisen säger att Malin mobbat henne hela livet och kanske därför är den som hackat hennes dator och telefon - för att strax efteråt hångla (på skoj) med samma Malin och kalla henne "älskling".

Som att Terese menar att hon är oskyldigt dömd men ändå väljer att inte överklaga domen - för hon har väl inte överklagat?

Som att en Susanne ena dagen är en skitstövel som inte vill betala tillbaka ett lån för att nästa dag vara favorit hos Terese på Facebook.
2018-04-14, 21:45
Medlem
Citat:
TA REDA PÅ FAkta
Terese har aldrig haft förhållande med Malin

Puss bild som ni säkert sett på fb var att m sa vi jävlas med mitt ex För göra den svartsjuk vad jag fått höra

Hoppas verkligen inte det är F ni drar in i detta! M byter partner varje dag och förlovar sig ett antal gånger per år enligt fb! och gör profiler på andra med
2018-04-15, 10:30
Medlem
Picklerick6262s avatar
Följt denna tråden från start till slut. Jag vet inte ens vad jag ska säga...

Har T någon form av stöd i hemmet överhuvudtaget? Boendestödjare?

(Funktionshinder och sociala medier är ofta en riktigt kass kombo... Det finns dessutom många "friska" människor som utnyttjar funktionsnedsatta via nätet. Men det sitter väl någon god man någonstans som inte ens vet vad Facebook är för något.)
2018-04-15, 13:55
Medlem
CommonSenses avatar
Borde inte T sitta på nått hem för utvecklingsstörda? Hon känns inte helt 100 i skallen
2018-04-15, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Borde inte T sitta på nått hem för utvecklingsstörda? Hon känns inte helt 100 i skallen

Tydligen är du tom iskallen Du ska Inte öppna din käft då du inget vet om t

Om de är någon som är tom iskallen och behöver boende stöd äre ju ni

Terese behöver då de inte. För jag kännerhenne i massor med år

NI SOM INGET VET OM TERESE SKA BARA HÅLLA KÄFTEN FÖR INGEN AV ER NI VET INGET OM TERESE. TA OCH BYT ER BJÖJA OCH TA NAPPFLASKAN OCH HÅLL IGEN KÄFTEN

SLUTA SNACKA SKIT SPRIDA FALSKA LÖGNER. OM TERESE LÄGG AV
2018-04-15, 19:13
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Tydligen är du tom iskallen Du ska Inte öppna din käft då du inget vet om t

Om de är någon som är tom iskallen och behöver boende stöd äre ju ni

Terese behöver då de inte. För jag kännerhenne i massor med år

NI SOM INGET VET OM TERESE SKA BARA HÅLLA KÄFTEN FÖR INGEN AV ER NI VET INGET OM TERESE. TA OCH BYT ER BJÖJA OCH TA NAPPFLASKAN OCH HÅLL IGEN KÄFTEN

SLUTA SNACKA SKIT SPRIDA FALSKA LÖGNER. OM TERESE LÄGG AV

Det är sant att vi inte känner Terese! Vi känner inte Joel heller men du var väldigt mån innan om att vi skulle tro att han var pedofil och våldtäktsman! Så det verkar inte spela så stor roll om man känner någon eller ej

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in