2018-04-14, 16:33
Medlem
arbetets avatar
Rätta mig om jag har fel men Hamas har väl aldrig varit några Assad-supportrar:

حركة حماس
‏ @hamasinfo

Citat:
ندين عدوان أمريكا وحلفائها على الأراضي السورية، ونعتبره عدوانا سافرا على الأمة، يهدف إلى استباحة أراضيها وتدمير مقدراتها حفاظا على وجود الكيان الصهيوني وتمرير مخططاته
.

https://twitter.com/hamasinfo/status/985119086458884096

Översättning:
Vi fördömer aggression av Amerika och dess allierade på syriskt territorium, som vi anser vara ett flagrant angrepp mot nationen, som syftar till förstörelse av dess territorium och dess förmåga att bevara den sionistiska entitetens existens och att passera dess konstruktioner.
Som sagt, Assads position är inte bara starkare i Syrien efter nattens händelser.
Citera
2018-04-14, 16:38
Medlem
BigBusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta.Pantern
Läste du vad jag skrev? Sputnik skrev 71 av 103 nerskjutna, Reuters skrev 13 inom ett viss anfall och område. Ingen av källorna är UNBIASED. Båda är partiska.

Jag läste vad du skrev, men ser att du inte fattar vad jag skriver. Ett försök till:

Reuter skriver inte att en enda misil tagits ner av Assad/Ryssland. Dom skriver att Ryssland påstår det. Förstår man inte skillnade så är man nog bortom hjälp. Det troliga är dock att man förstår skillnaden, men vill vrida till det för att man är ett rysstroll som vill att andra ska tro att Reuters rapporterar att Ryssland skjutit ner misilerna.
Citera
2018-04-14, 16:41
Medlem
arbetets avatar
Som jag har varit inne på så blir det nog lite besvärligt för islamistpsykopaterna i framtiden:

Wael
‏ @WaelAlRussi

Citat:
The pentagon just hinted to the terrorists in Syria
You won’t be able to stage a chemical shit anymore.

Citat:
AFP news agency
‏@AFP

#BREAKING Air strikes will set Syria chemical weapons program back 'for years': Pentagon

https://twitter.com/WaelAlRussi/status/985150533496377345
Citera
2018-04-14, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBusiness
Jag läste vad du skrev, men ser att du inte fattar vad jag skriver. Ett försök till:

Reuter skriver inte att en enda misil tagits ner av Assad/Ryssland. Dom skriver att Ryssland påstår det. Förstår man inte skillnade så är man nog bortom hjälp. Det troliga är dock att man förstår skillnaden, men vill vrida till det för att man är ett rysstroll som vill att andra ska tro att Reuters rapporterar att Ryssland skjutit ner misilerna.

Fast det gäller ju allt som Reuters skriver även om man inte skriver ut "According to" eller liknande varje gång.
Citera
2018-04-14, 16:43
Medlem
För min del gör det inget vem man stödjer men däremot blir jag helkokt när fjantar politiker talar om för barn hu de skall kämpa emot skolans största buse och mobbare när de själva överöser den samma i vuxenvärlden med pussar och kramar!
'
Era djävla svin barn har lätt och lära snart får ni betala ert föräderi.

Alla vet vilka som är råttorna här.
Citera
2018-04-14, 17:01
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Som jag har varit inne på så blir det nog lite besvärligt för islamistpsykopaterna i framtiden:

Wael
‏ @WaelAlRussi

Ett indirekt erkännande att även den senaste "gasattacken" var falsk?
För annars skulle de väl "tvingas svara" på även en kommande sådan?
Ungefär "Vi anföll nu även om vi visste att ni ljög men vi gör det inte igen."

Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Hoppsan

Lavrov: Swiss lab says ‘BZ toxin’ used in Salisbury, not produced in Russia, was in US & UK service

https://www.rt.com/news/424149-skripal-poisoning-bz-lavrov/

Såg en annan intressant sak när jag gick in på den länken.

"Sky News cuts off top British general after he asks ‘Why would Syria launch a gas attack now?’"

https://www.rt.com/news/424078-sky-news-general-shaw/
Citera
2018-04-14, 17:05
Medlem
Citat:

För övrigt betraktar jag de som tror på denna kemattack som kognitivt handikappade var man än står i själva konflikten. Jag tror inte ens att de tre tror på den. Ingen utav dem.

Så tycker jag också. Det räcker med IQ=70 för att dra slutsats om bluff utan att ens ha sett bilder och videos från "gasattacken". Tittar man sedan på bilder/videos, så ser man välmående barn (om än ustyrda för ändamålet) - samt motorik och rörelser hos deltagande vuxna aktörer som pinsamt tydligt visar (dåligt) skådespeleri. Man kan också se samma aktörer på videos från olika "gasattacker".

Ryssarna har ju tydligen också lyckats samla ihop dessa aktörer - som visst också erkänt och avslöjat uppdragsgivare - som väl är vad Rysslands bevis för bluff bl.a handlar om.
Citera
2018-04-14, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Får verkligen hoppas att detta bara var en kukmätning i sanden av Trump och inte nåt som de kan tänkas utvidga.

Som jag ser det bör mellanösternpolicyn vara att släcka lyset och stänga dörrn. Låt muslimerna döda varann, vi lägger oss inte i så länge de inte använder kärnvapen eller kemvapen, sätt upp flyktingläger, de kan söka asyl på plats och sen sållar västvärlden bort de värsta analfabeterna bara.

Du förstår väl att anledningen till att ''muslimerna dödar varann'' är på grund av västvärldens samt Rysslands & co intressen? Om ''vi'' inte hade lagt oss i från allra första början hade inte ens kriget uppstått.
Citera
2018-04-14, 17:15
Medlem
Ekvatioxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandstekeln
Så tycker jag också. Det räcker med IQ=70 för att dra slutsats om bluff utan att ens ha sett bilder och videos från "gasattacken". Tittar man sedan på bilder/videos, så ser man välmående barn (om än ustyrda för ändamålet) - samt motorik och rörelser hos deltagande vuxna aktörer som pinsamt tydligt visar (dåligt) skådespeleri. Man kan också se samma aktörer på videos från olika "gasattacker".

Ryssarna har ju tydligen också lyckats samla ihop dessa aktörer - som visst också erkänt och avslöjat uppdragsgivare - som väl är vad Rysslands bevis för bluff bl.a handlar om.

Varför bombar inte Ryssland varenda horunge som attackerar Syrien utan några konkreta bevis? I FN-rådet kan de enkelt säga att det var inte de som initierade attacken, utan endast besvarade på en illegal attack.
Citera
2018-04-14, 17:18
Medlem
smaug20017s avatar
Citat:

Wael
‏ @WaelAlRussi

Detta kommer från en framtida femtekolonnare som avskyr muslimer överlag, från Balkan till Pakistan men samtidigt stödjer du Gudstaten Iran.
Ni vänsterextrema nationalister hoppar på vilket tåg som helst bara det går mot en antivästlig riktning.
Stackars waelalrussi, en sandneger som önskar han var ryss...
.

Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Hoppsan

Lavrov: Swiss lab says ‘BZ toxin’ used in Salisbury, not produced in Russia, was in US & UK service

https://www.rt.com/news/424149-skripal-poisoning-bz-lavrov/
RTBästa källan i världen!
Citera
2018-04-14, 17:23
Medlem
Ekvatioxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaug20017
Detta kommer från en framtida femtekolonnare som avskyr muslimer överlag, från Balkan till Pakistan men samtidigt stödjer du Gudstaten Iran.
Ni vänsterextrema nationalister hoppar på vilket tåg som helst bara det går mot en antivästlig riktning.
Stackars waelalrussi, en sandneger som önskar han var ryss...
.

RTBästa källan i världen!

Vad händer nu när det har bevisats att det inte var Ryssland? Fyfan vad pinsamt för västvärlden när deras charader blir upptäckta. Antar som vanligt att MSM inte kommer nämna detta alls. Väcker tankar om en liknande situation uppstod i Syrien gällande den s.k. "kemgasattacken"
Citera
2018-04-14, 17:24
Avslutad
För jävla synd att Väst nöjer sig med detta.Bomba på tills det inte finns något kvar.

Trött på alla idioter som verkligen tror bög Putin har en chans mot väst. Tyvärr har Obama och Trump varit för passiva.

Alla som inte käkar benzo förstår att Putin och hans skitland där hälften svälter inte har en chans mot väst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in