Citat:
Ursprungligen postat av
boboslacke
Att skapa en halmgubbe och attackera den är ingen konstruktiv väg utan fungerar bara som trådförstöring.
Jag har ställt frågor till dig konkret vilka indikationer finns det på Sydafrikaner på Norrköpingsmötet, vid mordplatsen, inom nakotikaspaningen och inom konstruktionen av villospåren PKK och CP.
Förskk att hålka dig till sak någon enstaka gång. Tack.
Jag har svarat dig och ställt flera frågor till dig, men du gör inget för att bevisa dina tvärsäkra påståenden.
Ska vi börja med vad det finns för konkreta indikationer att Norrköpingsmötet har ägt rum och att det har något med mordet att göra? Vad är det som gör att de uppgifterna är mer konkreta än uppgifterna om sydafrika-kopplingar?
På vilket sätt gör du en beviskedja från mordplatsen till Norrköpingsmötet?
Så kan jag samtidigt svara dig att Sydafrikaner har observerats av flera olika personer under dagarna kring mordtillfället. Anthony White ska ha setts i Säpos korridorer. Ant var en av de som Eugene de Kock pekade ut. Craig Williamsson som varit i Sverige många gånger, ska ha befunnit sig i Stockholm vid tiden för mordet enligt Jan Danielsson. Kan vara en ren slump eller påhittat, men det kan också vara sant.
Bertil Wedin pekades också ut av Eugene de Kock. Har jobbat för sydafrikansk säkerhetstjänst och deltagit i ett ANC-attentat i London. Förnekar förstås alltihop, till och med att han jobbat för sydafrikanska säkerhetstjänsten. Frågan är då varför Eugene de Kock då skulle peka ut en slumpvis svensk? Bertil W lär även ha jobbat för turkiska säkerhetstjänsten och kan vara den som planterade PKK-spåret. Säger sig också veta vem mördaren eller anstiftaren är i en intervju. Flyttade några månader innan mordet till Cypern som lämpligt nog saknar utlämningsavtal med Sverige. Det gör också Anthony White, som bor i Angola. Bertil W har flera kopplingar till extremhögern och skribent i Contra, och skulle kunna vara en perfekt mellanhand mellan sydafrikanska regimen och lokala aktörer.
YES! Det är spekulationer eller fantasier, kalla det vad du vill. Men det är lika mycket spekulationer och fantasier som att tvärsäkert hävda att det bara var svenskar med i mordkomplotten. För det har du ingen som helst aning om. Du gissar bara. Det gör jag också. Din gissning kanske är bättre än min, men låt oss erkänna att vi bara gissar och att vi vet lika lite om vad som verkligen hände, eller hur?
PKK och CP-spåret kan vara villospår, men jag skulle inte bli det minsta förvånad om det bara är ett praktexempel på den inkompetens som finns hos många svenska myndigheter. Det vet vi inte heller något om.