2018-04-12, 00:55
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CAKARIM
Absolut, ska uppdatera er så gott jag kan. Efter mitt inlägg så ringde jag upp Erdogans presstalesman (en vän till mig) och frågade vad är det som händer? Mycket riktigt var frågan kort från Trump, är du på vår sida eller Putins? Erdogan ska ha sagt varken på er eller Putins utan att det ska förhandlas på diplomatiskt väg.

Sen sade min vän att May ska ha sänt iväg u- båtar mot Syrien. Frågade han om de nu sänder/ skickar u- båtar så är ju läget allvar? Han sade; Vi tror att det ska slå till mot Iran.
Även horungarnas land saudu arabien ska ha gått i deal med frankrike, uk och usa om att det står för kostnaden. Alltså den större delen av finansieringen.

Jag har inte tagit ledigt från jobbet men har varit till banken och tagit ut allla mina pengar även från bankfacket där jag förvarade värdefulla saker.

Har säkert glömt bort viktiga saker att nämna. Får ta det när jag kommer på det. Men en sak som är viktigt, det är här inte false flag eller spel som några svin påstår.

Hur tror du Turkiet kommer agera om det eskalerar? Kommer man att stanna neutrala fullt ut tror du?
Citera
2018-04-12, 00:57
Medlem
8711s avatar
Många på twitter som postar bilder från olika flygradar-sajter där man kan se att ingen flyger över Syrien. Brukar det vara så? Finns det något tidigare "förbud" eller liknande?

Eller är det ett tecken som vissa verkar vilja försöka få det till?

https://twitter.com/A_Caish/status/984202920672595970

https://twitter.com/SnowflakeWhite/status/984200510491254784
Citera
2018-04-12, 00:59
Medlem
taucetis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totijan
Det mest lärorika skulle vara ifall människor som du och dina äckliga gelikar deporterades till Afghanistan Libyen eller liknande "befriade" länder så du verkligen får uppleva det härliga samhälle som du önskar det Syriska folket.
Du refererar ett fullskaligt krig som en "knäpp på näsan" då du sitter i Sverige slipper uppleva skiten.
Du är ursäktad då du inte verkar vara särskilt gammal, man mognar med tiden.
Oroa dig inte för det. Dumsvensken har ju röstat för att importera dessa djur hit, så var så säker på att dom får sitt i framtiden. Dom var med och förstörde Irak och fick hit massa islamister. Dom var med och förstörde Afghanistan och fick hit massa islamister. Dom var med och förstörde Libyen och fick hit ännu fler islamister och nu har dom varit med och förstört Syrien. Alla idioter finns här och mer därtill som kommer att komma. Alla dessa islamister har ett stort inneboende hat gentemot den "vite" mannen, och dom kommer att straffa dumsvensken på ett eller annat sätt. Synd, eftersom att andra förnuftiga svenskar som inte ville detta, också kommer att drabbas utav skiten. Dom hade inte så mycket att säga till om, deras ledare körde över dom och gjorde som dom själva ville. jag älskar Sverige, men hatar vad våra ledare har pysslat med dom senaste 20 åren.

Karma is a bitch. jag kommer att spara och sälja mitt hus inom några år och lämna Sverige åt sitt öde. Dom får tyvärr vad dom förtjänar efter alla krig som dom har valt att beblanda sig i.

Det samhälle som dom önskar åt Syrien är redan här, men inte storskaligt. Ge det 20 år till och islamismen har brett ut sig och svensken kommer att drabbas på allvar. Kanske då förstår sådana som NisseD vad dom var med och skapade åt det syriska folket.

Arma arma Sverige. Jag förstår varför sionisterna i tråden hoppas på krig och islamism i mellanöstern, men jag kommer aldrig att förstå varför en vanlig svenne vill detta. Synd för det svenska folket, som är en utav dom bästa i världen.
Senast redigerad av tauceti 2018-04-12 kl. 01:04.
Citera
2018-04-12, 01:02
Medlem
taucetis avatar
Citat:
Absolut, ska uppdatera er så gott jag kan. Efter mitt inlägg så ringde jag upp Erdogans presstalesman (en vän till mig) och frågade vad är det som händer? Mycket riktigt var frågan kort från Trump, är du på vår sida eller Putins? Erdogan ska ha sagt varken på er eller Putins utan att det ska förhandlas på diplomatiskt väg.

Sen sade min vän att May ska ha sänt iväg u- båtar mot Syrien. Frågade han om de nu sänder/ skickar u- båtar så är ju läget allvar? Han sade; Vi tror att det ska slå till mot Iran.
Även horungarnas land saudu arabien ska ha gått i deal med frankrike, uk och usa om att det står för kostnaden. Alltså den större delen av finansieringen.

Jag har inte tagit ledigt från jobbet men har varit till banken och tagit ut allla mina pengar även från bankfacket där jag förvarade värdefulla saker.

Har säkert glömt bort viktiga saker att nämna. Får ta det när jag kommer på det. Men en sak som är viktigt, det är här inte false flag eller spel som några svin påstår.
Om du talar sanning så verkar du ju ha jävligt bra kontakter i Turkiet. Jag har ingen anledning att misstro dig. Shit, så ett krig är på gång på allvar. Man vill inte ens vänta på att OPCW gör sin undersökning då? Bra gjort med att ta ut dina pengar, så långt tänkte inte jag. Ska fan också göra det så fort jag kan, för säkerhets skull. Tack för det tipset.
Citera
2018-04-12, 01:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Hur tror du Turkiet kommer agera om det eskalerar? Kommer man att stanna neutrala fullt ut tror du?

Sorry att det tog tig för att svara dig men efter mitt senaste inlägg blev jg uppringd av min vän som är erdogans presstalesmän och vi snackade tills nu.

P.talesmannen sade att erdogan aldrig berättar något till någon förstän 12 timmar till aktion. Det är väl erdogans taktik. Kan förstå varför han gör så.

Men jag som sett och upplevt alla våra presidenter sedan Ataturk är erdogan den som tar priset för att vara den halaste ormen, ingen man kan direkt luta sig åt. Min bedöming är att erdogan den här gången kommer visa ett bra spel och inte öppna Incirlik till mördarna. Enligt Press.mannen ska tydligen stoltenberg komma till turkiet på måndag. Vad ska NATOS generalsekreterare göra med erdogan?
Citera
2018-04-12, 01:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tauceti
Om du talar sanning så verkar du ju ha jävligt bra kontakter i Turkiet. Jag har ingen anledning att misstro dig. Shit, så ett krig är på gång på allvar. Man vill inte ens vänta på att OPCW gör sin undersökning då? Bra gjort med att ta ut dina pengar, så långt tänkte inte jag. Ska fan också göra det så fort jag kan, för säkerhets skull. Tack för det tipset.

Talar alltid sanning, fråga min ärlighet rakt ut här på tråden. Kanske har failat 1% under mina 3 år här.

Ett krig är på gång? titta på mitt inlägg innan det här.
Citera
2018-04-12, 01:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Sluta trolla plz

Kunde du inte vänta tills morgondagen och läsa det på nyheterna?
Citera
2018-04-12, 01:28
Medlem
taucetis avatar
Vita huset talesman Sarah Sanders säger att man inte har bestämt sig för ett datum och tid för ett anfall, men att man ser över alla alternativen som man har. Vidare säger hon att man fortfarande anser att Assad och Ryssland är ansvariga för kemattacken och att dom har sin intel som säger emot Ryssland att det skulle vara en falseflag. Men, här kommer det viktigaste, och det är att man inte har bestämt sig för ngt slutgiltigt ännu.

Trump "Holds Syria And Russia Responsible" But A "Final Decision Has Not Been Made"
Citat:
However, Trump has not yet made a final decision on how the United States will respond the White House Press Secretary emphasized. Earlier on Wednesday, Trump tweeted that "missiles will be coming" in response to the alleged chemical attack in Syria and added that Russia should “get ready”. Sadners denied that his Twitter threats had created any problem.
https://www.zerohedge.com/news/2018-04-11/trump-holds-syria-and-russia-responsible-final-decision-has-not-been-made
Citera
2018-04-12, 01:31
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Trump har ringt Erdogan precis nu. DEt har inte framkommit vad det sags emellan dem och kommer nog inte göra det heller men jag misstänker att Trump nog sade det här till Erdogan: Antingen är du på vår sida eller Putins.

Eller också sade han: "Antingen är ni med i Nato, eller också är ni det inte.".
Citera
2018-04-12, 01:31
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Kunde du inte vänta tills morgondagen och läsa det på nyheterna?
Time will tell my friend. Du kan inte be mig att lita på en flashbackare som säger att han har en hotline till Erdogans presstalesman. Det är lite väl high level. Om sant, gr8.
Citera
2018-04-12, 01:32
Medlem
Netanyahu argumenterar att att eftersom Nazister dödade judar under WWII så är det skäl för USA att angripa Syrien

https://www.reuters.com/article/us-israel-holocaust-syria/netanyahu-uses-holocaust-event-to-urge-action-against-syria-iran-idUSKBN1HI317
Citera
2018-04-12, 01:33
Medlem
8711s avatar
Citat:
Theresa May calls emergency Cabinet meeting as UK considers backing Donald Trump's planned air strikes in Syria

https://www.standard.co.uk/news/politics/theresa-may-calls-emergency-cabinet-meeting-as-uk-prepares-to-join-donald-trump-air-strikes-on-syria -a3811861.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in