Citat:
Ursprungligen postat av
Totijan
Det mest lärorika skulle vara ifall människor som du och dina äckliga gelikar deporterades till Afghanistan Libyen eller liknande "befriade" länder så du verkligen får uppleva det härliga samhälle som du önskar det Syriska folket.
Du refererar ett fullskaligt krig som en "knäpp på näsan" då du sitter i Sverige slipper uppleva skiten.
Du är ursäktad då du inte verkar vara särskilt gammal, man mognar med tiden.
Oroa dig inte för det. Dumsvensken har ju röstat för att importera dessa djur hit, så var så säker på att dom får sitt i framtiden. Dom var med och förstörde Irak och fick hit massa islamister. Dom var med och förstörde Afghanistan och fick hit massa islamister. Dom var med och förstörde Libyen och fick hit ännu fler islamister och nu har dom varit med och förstört Syrien. Alla idioter finns här och mer därtill som kommer att komma. Alla dessa islamister har ett stort inneboende hat gentemot den "vite" mannen, och dom kommer att straffa dumsvensken på ett eller annat sätt. Synd, eftersom att andra förnuftiga svenskar som inte ville detta, också kommer att drabbas utav skiten. Dom hade inte så mycket att säga till om, deras ledare körde över dom och gjorde som dom själva ville. jag älskar Sverige, men hatar vad våra ledare har pysslat med dom senaste 20 åren.
Karma is a bitch. jag kommer att spara och sälja mitt hus inom några år och lämna Sverige åt sitt öde. Dom får tyvärr vad dom förtjänar efter alla krig som dom har valt att beblanda sig i.
Det samhälle som dom önskar åt Syrien är redan här, men inte storskaligt. Ge det 20 år till och islamismen har brett ut sig och svensken kommer att drabbas på allvar. Kanske då förstår sådana som
NisseD vad dom var med och skapade åt det syriska folket.
Arma arma Sverige. Jag förstår varför sionisterna i tråden hoppas på krig och islamism i mellanöstern, men jag kommer aldrig att förstå varför en vanlig svenne vill detta. Synd för det svenska folket, som är en utav dom bästa i världen.