Citat:
Ursprungligen postat av
tauceti
Håll oss gärna uppdaterade. Ni följer turkisk press och är viktiga för info till tråden.
Själv har jag tagit ledigt ifrån jobbet resten utav veckan just för att sitta uppe på nätterna och följa skiten som pågår. Jag hoppas att det finns andra som är uppe hela natten och delar med sig utav nyheter.
Jah hoppas att din känsla är korrekt. Har du månne ett sjätte sinne

. Snälla säg att du har det, så att jag blir lite lättat. Vi får väl vänta och se.
Det är det sjukaste utav allt. Har ngn tidigare konflikt under 1900 talet haft en sådan medietysnad? Jag kan inte minnas att det var såhär innan Irakkriget. Det är jävligt skumt det som pågår.
Absolut, ska uppdatera er så gott jag kan. Efter mitt inlägg så ringde jag upp Erdogans presstalesman (en vän till mig) och frågade vad är det som händer? Mycket riktigt var frågan kort från Trump, är du på vår sida eller Putins? Erdogan ska ha sagt varken på er eller Putins utan att det ska förhandlas på diplomatiskt väg.
Sen sade min vän att May ska ha sänt iväg u- båtar mot Syrien. Frågade han om de nu sänder/ skickar u- båtar så är ju läget allvar? Han sade; Vi tror att det ska slå till mot Iran.
Även horungarnas land saudu arabien ska ha gått i deal med frankrike, uk och usa om att det står för kostnaden. Alltså den större delen av finansieringen.
Jag har inte tagit ledigt från jobbet men har varit till banken och tagit ut allla mina pengar även från bankfacket där jag förvarade värdefulla saker.
Har säkert glömt bort viktiga saker att nämna. Får ta det när jag kommer på det. Men en sak som är viktigt, det är här inte false flag eller spel som några svin påstår.