2018-03-04, 19:48
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Ja absolut. Registrerad som avliden.

Nedlagt förundersökning?

När kollade du allt det här?

Lev gärna kvar i drömmen att han är någon form av super hjälte.

Och har en hel armé med SMR i ryggen som betalar hans liv.

Men förklara mycket gärna.. Varför skulle någon bidra med ekonomisk hjälp till han?

Han verkar vara någon super macgyver..

När riktiga eko brottslingar har svårt.

Nej men jag cashar ut mina sista 16 lax och glider undan en internationell efterlysning..

Flera nazister har ju åkt till Ukraina för att kriga. Andreas Carlsson var ju t.ex misstänkt för ”attacken” på Showan och tog sig till fronten i Ukraina.
Citera
2018-04-11, 21:53
Medlem
Jag var med i SMR under ett antal år, och jo! Dom skyddar medlemmar med allt som krävs.

Och det Simon gjorde, är i mina ögon förfärligt! (jag var vilsen) under tiden jag var med där.

Men i deras ögon är det här en gärning som är mycket uppskattad! tro mig...

Och Simon har jag träffat X antal gånger, Han var en mycket arg människa som förmodligen inte mådde så bra.

Men självmord skulle han aldrig begå, Han är till 99% i thailand. Där kan alla hålla sig undan. Tyvärr
Citera
2018-05-24, 21:58
Medlem
Ustyugov3s avatar
-
Citera
2018-07-01, 19:18
Medlem
Idittfejss avatar
Klart att horungen är död. Person med IQ under medelvärde lyckas nog inte hålla sig undan så pass länge.
Citera
2018-07-01, 22:16
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twigo
Jag var med i SMR under ett antal år, och jo! Dom skyddar medlemmar med allt som krävs.

Och det Simon gjorde, är i mina ögon förfärligt! (jag var vilsen) under tiden jag var med där.

Men i deras ögon är det här en gärning som är mycket uppskattad! tro mig...

Och Simon har jag träffat X antal gånger, Han var en mycket arg människa som förmodligen inte mådde så bra.

Men självmord skulle han aldrig begå, Han är till 99% i thailand. Där kan alla hålla sig undan. Tyvärr

Ok men hur i helskotta tar man sig till Thailand när man är efterlyst för mord av Europol?
Citera
2018-07-01, 22:26
Medlem
har man fortfarande inte hittat nassen Simon Arnamo kommer man troligtvis aldrig hitta honom.
polisen kan inte ens hitta en nål i en höstack!

SA har säkerligen begått självmord vid det här laget eller så gömmer han sig någonstans på träningsläger hos nazisterna i Tyskland?
Citera
2018-07-02, 08:02
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Ok men hur i helskotta tar man sig till Thailand när man är efterlyst för mord av Europol?
Man tar bussen till Rovaniemi. Sen tar man sig vidare till Ryssland. Och sen tar man Transiberian. Och sen är man i Kina.
Citera
2018-07-02, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twigo
Han är till 99% i thailand. Där kan alla hålla sig undan. Tyvärr
Det är inte så lätt som du får det att låta, Thailand är stenhårda på visum och risken att hamna i en kontroll är enorm om man som utlänning arbetar svart.

Frågan är vad syftet är med att hålla sig undan. Han kan ju inte hålla sig undan för evigt.
Citera
2018-07-02, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinguinen
har man fortfarande inte hittat nassen Simon Arnamo kommer man troligtvis aldrig hitta honom.
polisen kan inte ens hitta en nål i en höstack!

SA har säkerligen begått självmord vid det här laget eller så gömmer han sig någonstans på träningsläger hos nazisterna i Tyskland?

Ehh nej det är nog inte särskilt många som kan hitta en nål i en höstack, det är nog rätt omöjligt
Citera
2018-07-02, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brokebroccoli
Ehh nej det är nog inte särskilt många som kan hitta en nål i en höstack, det är nog rätt omöjligt

du förstod väl att jag var ironisk?
Citera
2018-07-03, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Man tar bussen till Rovaniemi. Sen tar man sig vidare till Ryssland. Och sen tar man Transiberian. Och sen är man i Kina.

ok, men du måste ju visa passet när du skall ut från EU till ryssen? Det reggas. Sedan måste du väl ha visum för att ta dig till in till Kina?
Citera
2018-07-03, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
ok, men du måste ju visa passet när du skall ut från EU till ryssen? Det reggas. Sedan måste du väl ha visum för att ta dig till in till Kina?

Blir du internationellt lyst som mördare borde väl alla länder ha dig i sina register när de slår på passet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in