2018-04-11, 20:00
Medlem
Edt.cat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Vinner inte Janne immunitet så ligger han nog lite pyrt till.

Janne har ju immunitet.
2018-04-11, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Alla jokrarna är ju redan immuna.

Citat:
Ursprungligen postat av Crash
alla nya har redan immunitet

Citat:
Ursprungligen postat av Karlstadkille
Har inte alla tre nya immunitet redan?

Så var det ja. Då ligger Carolin pyrt till.
2018-04-11, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Så var det ja. Då ligger Carolin pyrt till.

Om hon inte orkar liera sej med de tre nya. Då ligger kanske Pascal pyrt till för han visar ju öppet sin motvilja mot de nya.
2018-04-11, 20:14
Medlem
bagarn29s avatar
Om det blir 4 - 4 i omröstning hur avgörs det då?
2018-04-11, 20:20
Medlem
Något i den nya tjejens blick liknar Jennifer Lawrence
2018-04-11, 20:28
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrimlareN2017
Hej, kan inflika med lite kunskap ang produktionen...

Dom bor inte på hotell under inspelningarna, däremot bor så klart produktionen i tält/hotell i närheten och körs in med båt.

Det finns i många fall folk som bor på öarna de spelar in på. Rangers och liknande ser efter naturen då detta är reservat till 90%.

Alla deltagare är under sträng bevakning och läkarteam bedömer deras fysiska och psykiska status och ger proviant där det anses nödvändigt för att uppehålla en duglig hälsa. Däremot får deltagarna inga bufféer i hemlighet, det rör sig om väldigt lite mat jämfört med vad de flesta är vana vid.

Men det _är_ en tuff tävling! Du ser själv hur mycket vikt deltagarna tappar!

Men det handlar om TV och det ska säljas in till tittarna. Folk vill inte se 8 hungriga själar leta efter ved och kokosnötter, det finns andra program för den typen av tävlingar. Det här är ett relationsdrama som självklart är regisserat för att skapa konflikter och "spänning" mellan deltagare

Tyvärr verkar du ha ålderstigen kunskap om detta. Det du skriver gällde möjligtvis för tidigare Robinson men det är uppenbart för alla tittare att det inte gäller numera.

Det är helt omöjligt att behålla kroppsfett och muskelmassa på det sätt som deltagarna har gjort trots att de påstås få så lite mat.

Fysikens lagar ljuger inte.
2018-04-11, 20:34
Medlem
Han.Jelins avatar
Jag stör mig något SJUKT mycket på skitungen Pascal. Jag hoppas verkligen att gamlingarna inte blir övertalade av honom och skickar ut Carolin. Förhoppningsvis vinner hon immunitetstävlingen.
2018-04-11, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Kommer Victoria sätta på någon lite äldre?, i det här fallet Rick

Vilken etnicitet har Pascal? nån slags Engelsk-Bulgar? jävligt klishee med
andra generationens invandrare promt måste prata vider-skånska för öronen

Bög E-type säger bajs....inte uppskattat

Är det ett krav att varje lag ska ha en lagkapten?
Pascals morfar är fransman, svensk i övrigt
2018-04-11, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Tyvärr verkar du ha ålderstigen kunskap om detta. Det du skriver gällde möjligtvis för tidigare Robinson men det är uppenbart för alla tittare att det inte gäller numera.

Det är helt omöjligt att behålla kroppsfett och muskelmassa på det sätt som deltagarna har gjort trots att de påstås få så lite mat.

Fysikens lagar ljuger inte.

Det skulle vara Nick då som jag luftmuskler annars blir det svårt.
2018-04-11, 20:45
Medlem
Katzyns avatar
Hade ändå rätt stor respekt för Victorias spel men nu blir jag irriterad över hur mycket hon sitter och tafsar på Rick. Han är faktiskt för gammal för henne, och dessutom gift. Nu tror jag iofs inte att hon är sugen på en omgång, utan att hon är sugen på att pakta och ställa sig in. Men han känns inte som en sån karl som man imponerar på genom att sitta bredvid och fnissa åt allt han säger och lägga handen på låret. Den skulle antagligen tagit bättre skruv på Jan-Banan.
2018-04-11, 20:46
Medlem
bombaccis avatar
Roligt avsnitt (såg det precis på tv4 play). Lite synd att få in en pensionär man ser att Rick "haltar" lite men är ändå extremt stor skillnad mot Jim som ändå var nio år yngre men betydligt fetare och fegare i vattnet.

Tycker den nya tjejen ser lite ut som en bodybuilder, t ex hennes mage. Hoppas vi får se henne i någon styrkegren senare. Sämsta förstärkningen är nog Jan 49 år som ser riktigt otränad ut och lite wannabe chef och överdriver sina kunskaper.

Konstigt egentligen att man vill ställa upp på teve och visa överkroppen när han har en stor kagge.

Tyckte det var lite fegt av pascal att attackera Caroline. Hopps Caroline vinner immunitestävingen i nästa avsnitt.

PK eller DK eller vad han kallas tycks ha glömt sitt forna lag rätt snabbt, men kan förstå han, lag nord verkar betydligt trevligare.

Hoppas lag syd röstar bort Victoria eller feministen. 20 åriga feministen syns väldigt mycket på teve så antingen betyder det att hon kommer gå riktigt långt eller typ tvärtom
2018-04-11, 20:49
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han.Jelin
Jag stör mig något SJUKT mycket på skitungen Pascal. Jag hoppas verkligen att gamlingarna inte blir övertalade av honom och skickar ut Carolin. Förhoppningsvis vinner hon immunitetstävlingen.

Jo, de nya i lag syd borde ju inse själva att de själva kommer ligga pyrt till efter deras immunitet försvinner. De behöver inte just rösta ut pascal det första de gör, men ta någon av "familjen". Tror Rick vill spara Victoria men rösta bort feministen vore väl ett smart val.

Tillåter de familjen rösta bort caroline så lär de helt enkelt plocka bort tjockisen jan nästa gång , då han inte tycks kunna bidra så mycket o sen ryker de andra två. Så deras chans är ju att alliera sig med Caroline.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in