Citat:
Ursprungligen postat av
adde9400
Jadu enligt lulu så var det ju bara en högre avgift i början för att täcka de nya systemen osv, man hoppas ju att det är sant. Men som alltid saknas det ju säkra källor...
Avgiften var tidigare 125 kr och sänktes till 75 kr, någon ytterligare sänkning vet jag inget om...
Avgifterna är ju även till för att finansiera de 135 nya höghastighetsskannrarna som installeras i Örebro och Växjö i sommar o dom är inte billiga, tro mig ;-)