2018-04-11, 17:24
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Självklart skulle förlagen slåss om den. Den skuile bli årets bestseller, och översättas till all världens språk. Det ser man ju bara på det enorma mediaintresset. Det lär inte dö ut den 25:te april. Chess77 har som vanligt dålig koll på världens realiteter...
Vilken utopi lever du i? Rent önsketänkande från ditt håll.
Betydligt mer välbevakade seriemördare har skrivit böcker innan honom utan större intresse. Brady bojkottades helt av förlagen tills nåt amerikanskt förlag tog sig an dyngan långt senare.
Han är ett jävla äckel som mördade barn och tonåringar i UK.

Väl ute har den sågas utifrån hans psykopati. Ingen är intresserad av hans superman syn på tillvaron.
Om nu Djursing möter motstånd, att hans planlagda böcker väcker aversion så lär knappast PM emottas med jubel på marknaden.

Normalt folk avskyr nämligen när dessa äckel vill profitera och skada offer och dess anhöriga.
Citera
2018-04-11, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crawly
Jag undrar var han slängde minneskortet... Vi har ju tidigare spekulerat i att et ser ut att kunna ligga ett minneskort i ena bröstfickan när han kliver ur helikoptern. Eftersom jag antar att han inte kunde droppa det innan han klev in i polisbilen skulle jag tro att han plockat ut det under färd och sedan kört ner det mellan sätena, eller liknande. Hoppas polisen har sökt igenom den bilen noggrant.

Det har jag också tänkt, även skrivit det här. För en sån personlighetstyp som PM skulle det enbart vara en rolig grej. Ja, jag hoppas också att de har kollat polisbilen. Att söka PMs gångväg från räddningsbåten till polisbilen med (svenska) sökhundar som kan söka på metall vore också bra.
Citera
2018-04-11, 17:27
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Stod nog inget om språket i sms`andet i den artikeln.

Nå strunt idet, är väl bara jag som gör en höna av en fjäder.

Tyckte det var konstigt att hon var bekväm nog att kommunicera med Peter på danska.., men inte med sin Sambo.

(min tankegång var om Peter kanske hade skickat "I Love you" till sambon med Kim`s telefon, istället för Kim)
Sorry, jag trodde du undrade om han var svensk.
Citera
2018-04-11, 17:28
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crawly
Jag undrar var han slängde minneskortet... Vi har ju tidigare spekulerat i att et ser ut att kunna ligga ett minneskort i ena bröstfickan när han kliver ur helikoptern. Eftersom jag antar att han inte kunde droppa det innan han klev in i polisbilen skulle jag tro att han plockat ut det under färd och sedan kört ner det mellan sätena, eller liknande. Hoppas polisen har sökt igenom den bilen noggrant.
Ja hoppas verkligen de finkammat hans väg från båt till häkte. Vilket flyt om de hittade minneskortet. För visst finns det någonstans.
Citera
2018-04-11, 17:30
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Finns ingen foto på henne? Jag försökte med Google bilder men kom det ingen bild fram på henne!
Här: http://sv.tinypic.com/view.php?pic=25tj5ly&s=9#.Ws4pmyxDtjp
Citera
2018-04-11, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Vilken utopi lever du i? Rent önsketänkande från ditt håll.
Betydligt mer välbevakade seriemördare har skrivit böcker innan honom utan större intresse. Brady bojkottades helt av förlagen tills nåt amerikanskt förlag tog sig an dyngan långt senare.
Han är ett jävla äckel som mördade barn och tonåringar i UK.

Väl ute har den sågas utifrån hans psykopati. Ingen är intresserad av hans superman syn på tillvaron.
Om nu Djursing möter motstånd, att hans planlagda böcker väcker aversion så lär knappast PM emottas med jubel på marknaden.

Normalt folk avskyr nämligen när dessa äckel vill profitera och skada offer och dess anhöriga.
Dessutom vad skulle PM skriva om, hur man bygger dykbåtar, gör ballonger av byggplast eller försöker bygga rymdraketer
Citera
2018-04-11, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Kom i fram till varför hon såg ut som hon gjorde på det fotot?
Citera
2018-04-11, 17:34
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
1)
2) Jag menade inte ens någon "sexfilm" utan ex att hon låtsades vara en i besättningen/kaptenen ombord och att Madsen spelade med när han filmade henne - för att sen plötsligt ändra på stämningen och gå in på det sexuella - vilket måste ha (eller kanske ha) upplevts som chockerande. Efter första chocken kommer insikten om att hon inte kan fly.. inte kan kalla på hjälp.. måste spela med/streta emot och hoppas att hon klarar sig. Till slut inser hon att det inte kommer att ske..

Själklart njuter PM av situationen och katt-och råttalek är ett välkänt fenomen hos en sexuell predator
- men att KIM skulle spela med och vara intresserad kan du fetglömma.
Jävla äckel påståenden från ditt håll och samtidigt kalla henne blåögd!
Det säger mer om dig än henne.
Citera
2018-04-11, 17:50
Medlem
Citat:
Samtidigt är det lite häpnadsväckande av en människa som sägs behärska 8 språk..
Jag blir nyfiken på vilka, eftersom det självklara grannspråket inte ingår i dessa.

Det är jättevanligt att personer från två olika länder inleder sin relation med att tala engelska, det blir då deras gemensamma språk. Sedan lär sig ofta en eller båda den andra partens språk, men man föredrar att prata engelska med varandra eftersom det är bekvämare och kommunikationen fungerar snabbt och smidigt. Samtidigt kanske man använder det nya landets språk med nyare bekantskaper, eftersom man träffar dem efter att man redan lärt sig språket.

Men väldigt många par fortsätter prata det språk de lärde känna varandra på, att byta språk med en person man har känt länge är faktiskt inte så lätt.
Citera
2018-04-11, 17:51
Medlem
Citat:
1) Jag har under min FB-tid fått lära mig att det finns fenomen som jag inte ens kunde föreställa mig - men som ändå existerar.

2) Jag menade inte ens någon "sexfilm" utan ex att hon låtsades vara en i besättningen/kaptenen ombord och att Madsen spelade med när han filmade henne - för att sen plötsligt ändra på stämningen och gå in på det sexuella - vilket måste ha (eller kanske ha) upplevts som chockerande. Efter första chocken kommer insikten om att hon inte kan fly.. inte kan kalla på hjälp.. måste spela med/streta emot och hoppas att hon klarar sig. Till slut inser hon att det inte kommer att ske..

Kanske har de skojat lite, "ajaj kapten", men det handlar garanterat inte om sex för hennes del. Om du kollar på de bevis och indiciekedjan som finns och inte bara gissar, så kommer du förstå vad som allra troligast har hänt i havets djup.

Fyfan säger jag bara!
Citera
2018-04-11, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Hejsan!
Den länken funkar inte för mig. De har kanske tagit bort bilden?
Citera
2018-04-11, 17:57
Medlem
Citat:
1) Jag har under min FB-tid fått lära mig att det finns fenomen som jag inte ens kunde föreställa mig - men som ändå existerar.

Antar att du redan har läst om Ted Bundy och andra styckmördare. Här har du en till, som var gift och hade barn. Dekorerad i flottans tjänst. Absolut ingen hade en aning om hans dubbelliv. Han mördade 18 kvinnor. Den första mördade han som 17-åring. Man måste läsa om såna här dubbelnaturer för att någorlunda begriper hur de fungerar (eller INTE fungerar).

PM kunde också ha blivit en sån, om man inte hade stoppat honom. Men Gud vet vad han har gjort innan slakten av KW. Läs här, det är inte så långt:

https://www.thoughtco.com/serial-killer-john-eric-armstrong-973159
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in