2018-04-10, 21:06
Medlem
Arons avatar
vad tror ni om millwall kan dom na playoff
har gatt ruskigt bra sen nyar
Citera
2018-04-11, 13:55
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
vad tror ni om millwall kan dom na playoff
har gatt ruskigt bra sen nyar

Tror definitivt att de plockar den sista playoff-platsen. Med formen de har ser jag det inte som en omöjlighet att de fixar PL, även om Villa och Fulham/Cardiff är bättre. Derby tror jag inte på i kvalspelet.

Millwall - West Ham nästa säsong hade inte varit helt fel, nu när Newcastlederbyt är borta.
Citera
2018-04-11, 16:41
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tenedor
Tror definitivt att de plockar den sista playoff-platsen. Med formen de har ser jag det inte som en omöjlighet att de fixar PL, även om Villa och Fulham/Cardiff är bättre. Derby tror jag inte på i kvalspelet.

Millwall - West Ham nästa säsong hade inte varit helt fel, nu när Newcastlederbyt är borta.

det ar upplagt lite som forra aret for millwall del
man fixade sista platsen i playoffspelet i sista omgangen och knep sjatte platsen och vann playoff och blev uppflyttade till championship
Citera
2018-04-11, 17:25
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tenedor

Jag som följer West Ham ser detta både positivt och negativt. Intressant givetvis med den kanske största rivaliteten och matcher där det görs upp i Premier League. Samtidigt vill jag naturligtvis inte att Millwall Ska skörda några framgångar.

Lite som att man vill gärna vill ha AIK mot Hammarby i Allsvenskan samtidigt som det vore underbart om AIK trillade ur
Citera
2018-04-11, 22:49
Medlem
Alla som gillar fotboll gillar inte nödvändigtvis Championshipfotboll.
Dock bör alla göra sig den lilla mödan att kolla upp Ruben Neves 2-0 mål ikväll emot Derby.
Gillar man fotboll så kommer man att finna det mödan värt.

Ruben Neves kan mycket väl vara den bästa spelaren i en Wolveströja sedan typ Peter Knocker Knowles.

Han är en speciell spelare,och målet han gjorde ikväll är likaledes speciellt.
Citera
2018-04-11, 23:05
Medlem
läramighackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Dock bör alla göra sig den lilla mödan att kolla upp Ruben Neves 2-0 mål ikväll emot Derby.

Ruben Neves kan mycket väl vara den bästa spelaren i en Wolveströja sedan typ Peter Knocker Knowles.

https://streamable.com/7qn9a
Citera
2018-04-11, 23:46
Medlem
junazs avatar
Citat:

Ja jävlar så snyggt!!

Den där lilla vändningen han gör för att komma i rätt läge för skottet efter att han lagt upp bollen - medan den fortfarande är i luften - är ju helt fenomenal!
Citera
2018-04-11, 23:47
Medlem
deyys avatar
Jag ser lite Manchester City som Ikaros som flög för nära solen. Att spela med samma spelare hela tiden skulle förr eller senare bli slutkörda.

Nu har fallet kommit för City. Självklart kommer de fortfarande vinna ligan, men alla spelarna kommer komma ihåg dessa tre raka förluster och uttåg ur CL.

Pep visar sig även vara en riktigt sjuk människa som berättar om övergånger på presskonferenser. Visar hur instabil han är och vilken agent kommer vilja göra affärer med honom efter det? Snacka om att göra sig omöjlig.
Citera
2018-04-12, 21:22
Medlem
Jag hoppas att Liverpools startelva kommer se ut ungefär såhär nästa säsong:
https://www.futhead.com/18/squads/3215760/

Vore nice att få ännu en solid mittback bredvid Van Dijk, och sedan en mittfältare som är bra på frisparkar. Coutinho's frisparkar saknar man.
Citera
2018-04-14, 01:39
Medlem
Citat:

Såg det live, snuskigt snyggt. Neves har sannerligen lekt sig igenom Championship i år. Tror du att han stannar kommande säsong? Grattis till avancemanget!
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Jag hoppas att Liverpools startelva kommer se ut ungefär såhär nästa säsong:
https://www.futhead.com/18/squads/3215760/

Vore nice att få ännu en solid mittback bredvid Van Dijk, och sedan en mittfältare som är bra på frisparkar. Coutinho's frisparkar saknar man.

Tah framför Matip och Lemar som CM? Tillåt mig asgarva.
Citera
2018-04-14, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Såg det live, snuskigt snyggt. Neves har sannerligen lekt sig igenom Championship i år. Tror du att han stannar kommande säsong? Grattis till avancemanget!

Tah framför Matip och Lemar som CM? Tillåt mig asgarva.
n

Neves är alldeles för bra för Champonship fotboll.
Vi vill egentligen inte sälja Neves till något pris då vi inte behöver pengar längre,så att säga.
Killen är dock tillräckligt bra redan nu för att vandra in på vilket engelskt lags mittfält som helst..möjligen City undantagna.

Det är upp till Ruben till slut.Vill han spela champions league redan nästa säsong och spela i ett lag som tillhör toppen av PL så kommer han att göra det.

Dock finns andra saker att beakta.Neves utvecklas massor under Nuno.Han kommer inte att kunna bli en lika bra spelare under till exempel Mourinho,och då Neves är en smart en trots sina 21 år så vet han om det själv.Optimalt för Neves fortsatta utveckling är att han får vara ett lags heartbeat,såsom han är i Wolves.Han utvecklas bäst så och detta kan han inte förvänta sig om han spelar jämsides med Pogba till exempel.

Den som lever får se...jag tror att han är beredd att spela även nästa säsong med oss.Han gillar både klubben och staden och han har en speciell ställning här som bereder vägen för honom att utvecklas maximalt som fotbollsspelare.Neves är bara 21 år och har en lång karriär framför sig.Han har inga divafasoner och huvudet är skarpt och fötterna är i myllan.Därför tror jag att han fortsätter åtminstone en säsong till i Wolves...såtillvida inte Real eller Barca kommer med bud.

Värdet på Neves är svårt att sia om för tillfället.Under 50 miljoner Pund tror jag inte att någon behöver besvära sig om att bjuda dock.Han har fyra år kvar på sitt kontrakt och vi vill inte sälja.
Citera
2018-04-14, 13:10
Medlem
Citat:
n

Neves är alldeles för bra för Champonship fotboll.
Vi vill egentligen inte sälja Neves till något pris då vi inte behöver pengar längre,så att säga.
Killen är dock tillräckligt bra redan nu för att vandra in på vilket engelskt lags mittfält som helst..möjligen City undantagna.

Det är upp till Ruben till slut.Vill han spela champions league redan nästa säsong och spela i ett lag som tillhör toppen av PL så kommer han att göra det.

Dock finns andra saker att beakta.Neves utvecklas massor under Nuno.Han kommer inte att kunna bli en lika bra spelare under till exempel Mourinho,och då Neves är en smart en trots sina 21 år så vet han om det själv.Optimalt för Neves fortsatta utveckling är att han får vara ett lags heartbeat,såsom han är i Wolves.Han utvecklas bäst så och detta kan han inte förvänta sig om han spelar jämsides med Pogba till exempel.

Den som lever får se...jag tror att han är beredd att spela även nästa säsong med oss.Han gillar både klubben och staden och han har en speciell ställning här som bereder vägen för honom att utvecklas maximalt som fotbollsspelare.Neves är bara 21 år och har en lång karriär framför sig.Han har inga divafasoner och huvudet är skarpt och fötterna är i myllan.Därför tror jag att han fortsätter åtminstone en säsong till i Wolves...såtillvida inte Real eller Barca kommer med bud.

Värdet på Neves är svårt att sia om för tillfället.Under 50 miljoner Pund tror jag inte att någon behöver besvära sig om att bjuda dock.Han har fyra år kvar på sitt kontrakt och vi vill inte sälja.

Låter rimligt. Ska bli kul att se hur bra snubben kan bli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in