2018-04-11, 07:08
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
Jag håller med allt du skriver. Att torson flöt iland är sjukt viktigt för hela den följande insatsen, eller iaf hur snabbt de börjar söka efter resterande kroppsdelar efter rutten. Det är ” mindblowing” minst sagt att den flyter iland så fort, eller över huvud taget. Ja, vi ver ju att tyngderna var felaktigt proportionerade med tanke på konstititionen och det tackar jag hans grandiosa självbild för. Han har gravt underskattat vad som krävs. Halleluja!

Framförallt är det talande att detta 'marina uppfinnargeni' inte ens kan räkna ut hur mycket man måste tynga ner en torso. Men det är klart. Han trodde väl att alla ytliga knivsnitt samt stick inuti vaginan skulle hålla kroppen nere...
Citera
2018-04-11, 07:15
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Mörka Molntjänster.....

Madsen iförd GoPro Plus, där "plus" i hans fall betyder att en kamera inte är nog, flera ska det vara så han blir nöjd. Som vanligt är inte "en" tillräckligt, vad än det månde vara...

Mardrömsbilden, "GoPro-Madman", känsliga tittare varnas:

https://minfil.org/143bd7eab5/GoPro-Madman.jpg

Exakt, Madsen är aldrig nöjd och ska hela tiden ” tänja” på gränserna. Så även när han använder GoPro!

Ps. Är bilden mycket hemsk, vet inte om jag vågar kolla😅

Edit: kollade, herre gud så vidrigt🤣🤣
Citera
2018-04-11, 07:21
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Framförallt är det talande att detta 'marina uppfinnargeni' inte ens kan räkna ut hur mycket man måste tynga ner en torso. Men det är klart. Han trodde väl att alla ytliga knivsnitt samt stick inuti vaginan skulle hålla kroppen nere...
Ja, det trodde han. Så jävla korkad. Han trodde att det skulle räcka för att kroppsdelarna skulle lägga sig på havsbottnen och stanna där för tid och evighet.

Jag är så oändligt tacksam för hans felberäkning!
Citera
2018-04-11, 07:40
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Tack!

Det är bara så trist att höra GW's helt felaktiga slutsatser, direkt från start också.

"Där slutstriden kommer att stå, är om hon redan var död när han började stycka henne. För att i så fall, då faller den där mordmisstanken."

Vilket jävla skitsnack rent ut sagt. Vi vet att hon var död när PM styckade henne, det har rättsläkaren slagit fast. Men han kan fortfarande ha skurit halsen av henne.

Men han har i alla fall kommit fram till att "Madsen sannolikt skar halsen av henne" och det som han tidigare var så säker på har reducerats till ett "möjligen" ströp henne

Sen säger han att PM inte har något blodstänk på sig, bara avstrykningar från sina egna händer. Men rättsläkaren fastslog blodstänk på hans kläder vill jag bestämt minnas.

Yes, åsså säger han då det som jag har varit inne på också, "jag skulle inte vilja räkna hem det här målet", men samtidigt säger han också att om han måste välja tror han att PM blir fälld för mord. Precis som jag sagt också, det finns mycket tvivel i åklagarens sakframställan, men det kommer antagligen att räcka ändå, för att alternativen inte är plausibla.

Han säger också att om han döms för mord finns bara två alternativ "livstids fängelse" pga "synnerligen försvårande omständigheter" eller förvaring. Så de i tråden som envist hävdar att man måste vara återfallsförbrytare för att få livstid, har inte GW's stöd i sina åsikter kan vi konstatera.

Dock har jag inte uppfattat något om att han säger något alls om pläderingen och dess vikt. Trots att jag lyssnat igenom ett par gånger och letat runt lite. Vid vilken tidpunkt menar du att han säger det?

Mitt fetade, ja, det reagerade jag också kraftigt på! Jag blev rejält frustrerad av detta fullständigt felaktiga uttalande av GW i nyhetsmorgon.

Jag tror att jag skrev om det här, eller så bara tänkte jag att jag skulle? Svårt att veta eftersom jag alltid bara skriver från min mobil. Ibland orkar jag inte😂
Citera
2018-04-11, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten

Jag vet inte hur duktig han är på att räkna... Men är det inte mer än logiskt att han inte klarar av att räkna sånt som har med en människa (människokropp) att göra, eftersom den inte beter sig som en maskin?
Citera
2018-04-11, 07:53
Medlem
Honan6s avatar
Plåtkåt använder Madsen spetsad skruvmejsel, kniv och såg på en försvarslös ung kvinna - allt för sin egen lusta och där han noga notererar och dokumenterar (GoPro) vad som händer med offret vid de olika experimenten som slutligen leder till hennes död.

Fullt medveten om vad han gjort med en sanning som han äger i sitt huvud, sitter han nu i förvar och njuter av all uppmärksamhet. Stunderna i rättssalen har varit en föreställning där han bjudit publiken på leenden och försök till oändliga oreranden om oväsentligheter i försök till avledningsmanövrar.

Den kommande boken blir en bestseller om något förlag pallar att redigera och ge ut den. Om inte, blir det någon blaska som får upphovsrätten och något produktionsbolag som sen drar igång ett filmprojekt. Madsen kommer njuta och ta bra betalt för att servera sina egna ord skrivna för hand och skickade i ett använt plåtrör.

Den misslyckade raket- och ubåtskillen Madsen har blivit ett namn som skrivit in sig i historien. Han är nog ganska nöjd.
Citera
2018-04-11, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Plåtkåt använder Madsen spetsad skruvmejsel, kniv och såg på en försvarslös ung kvinna - allt för sin egen lusta och där han noga notererar och dokumenterar (GoPro) vad som händer med offret vid de olika experimenten som slutligen leder till hennes död.

Fullt medveten om vad han gjort med en sanning som han äger i sitt huvud, sitter han nu i förvar och njuter av all uppmärksamhet. Stunderna i rättssalen har varit en föreställning där han bjudit publiken på leenden och försök till oändliga oreranden om oväsentligheter i försök till avledningsmanövrar.

Den kommande boken blir en bestseller om något förlag pallar att redigera och ge ut den. Om inte, blir det någon blaska som får upphovsrätten och något produktionsbolag som sen drar igång ett filmprojekt. Madsen kommer njuta och ta bra betalt för att servera sina egna ord skrivna för hand och skickade i ett använt plåtrör.

Den misslyckade raket- och ubåtskillen Madsen har blivit ett namn som skrivit in sig i historien. Han är nog ganska nöjd.

Läste nån gång att intagna inte får tjäna pengar på sitt brott typ skriva böcker. Men vet inte om det stämmer.
Citera
2018-04-11, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
Mitt fetade, ja, det reagerade jag också kraftigt på! Jag blev rejält frustrerad av detta fullständigt felaktiga uttalande av GW i nyhetsmorgon.

Jag tror att jag skrev om det här, eller så bara tänkte jag att jag skulle? Svårt att veta eftersom jag alltid bara skriver från min mobil. Ibland orkar jag inte😂

När ska alla sluta lyssna på GW Persson?

Han chansar och skitsnackar helt skamlöst.

Hans inledande babbel om strypning och gräl var ju åxo helt felaktigt... Det anade man väl från början att detta var ett udda fall.

Varför i helvete skulle Madsen strypa en okänd person för att han blev sur?

"Varför krångla till det?" frågar GW angående strypning...

Sen när blev det enkelt att strypa nån?

Han är ju hopplös.
Citera
2018-04-11, 08:12
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
0:36

Nä, GW missar en del viktiga detaljer som t.ex. blodstänken.
Ja, eller hur. En mycket viktig detalj, avgörande skulle jag vilja påstå.

Jag kollade också på detta och kände mig jätte frustrerad då han sa så och utelämnade avgörande bevisning.
Citera
2018-04-11, 08:15
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
När ska alla sluta lyssna på GW Persson?

Han chansar och skitsnackar helt skamlöst.

Hans inledande babbel om strypning och gräl var ju åxo helt felaktigt... Det anade man väl från början att detta var ett udda fall.

Varför i helvete skulle Madsen strypa en okänd person för att han blev sur?

"Varför krångla till det?" frågar GW angående strypning...

Sen när blev det enkelt att strypa nån?

Han är ju hopplös.

Ja, han ter sig ju ganska hopplös😆😂

Det tänkte väl de flesta här i tråden från start, att detta var ett udda fall. Inget gräl eller sexuella närmanden kändes rimligt, dock hade man svårt att tänka vad exakt det var. Min fantasi räckte iaf inte till. Bara nästan.
Citera
2018-04-11, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Fast
Och Madsen har tid att skriva själv nu - jag tror att han kommer att författa sin egen självbiografi, från början.

Fast experterna har aldrig sagt att han inte fungerar normalt på något plan, som du skrev. Det vet vi ju att han gjorde, på de flesta plan - annars skulle han aldrig ha klarat sig som företagsledare så här länge.

Tror att den används till att försluta snorkeln vid dyk (så att inte vatten kommer in).

Har Djursing svikit?

Har har ju kontaktat Madsen i fängelset och Madsen skickar honom brev därifrån. Djursing har skrivit 4böcker om ubåtsmysteriet, men publiceringen blev stoppad.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/OnQRJ3/efter-massiva-kritiken-stoppar-bocker-om-kim-wall

"Peter kalder mig sin ’biographer’ i brevet."

https://ekstrabladet.dk/112/forfatter-har-kontakt-til-madsen-i-faengslet/6971756

Förresten vad hände med bordet (som han sitter vid och dricker i bilden) om det nu är där han har bundit fast henne på golvet?
Citera
2018-04-11, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Har Djursing svikit?

Har har ju kontaktat Madsen i fängelset och Madsen skickar honom brev därifrån. Djursing har skrivit 4böcker om ubåtsmysteriet, men publiceringen blev stoppad.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/OnQRJ3/efter-massiva-kritiken-stoppar-bocker-om-kim-wall

"Peter kalder mig sin ’biographer’ i brevet."

https://ekstrabladet.dk/112/forfatter-har-kontakt-til-madsen-i-faengslet/6971756

Förresten vad hände med bordet (som han sitter vid och dricker i bilden) om det nu är där han har bundit fast henne på golvet?

Nej det var en följetong där endast del 1 gavs ut. Det var 17 sidor som kanske skulle motsvarat 10 sidor i pocketboksformat. Här har jag skrivit vad Djursing tog upp i del 1:
(FB) Svenska Kim Wall hittad död sedan danska ubåten UC3 Nautilus havererat (2017-08-11)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in