2018-03-17, 14:05
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Ifall du backar lite i denna tråden så ser du att de börjas med still "Det visar sig att han spelar piano (bra. Ganska bra) och det gör att jag håller PeterSweden så mycket högre än den tråkige argeblatten. "

Det är väl senaste videon antar jag ifrån 15:e mars?

Det kom en igår där han svarar på Blattens senaste video och aktivt lämnar ute vissa delar och även felaktigt översätter ur en artikel.
Citera
2018-03-17, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det kom en igår där han svarar på Blattens senaste video och aktivt lämnar ute vissa delar och även felaktigt översätter ur en artikel.

Jag antar att du förlitar dig på Youtubes aviseringar som är en jävla fördröjning på.

Alternativet är att du syftar på extra kanaler som jag inte känner till.
Citera
2018-03-17, 19:30
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Jag antar att du förlitar dig på Youtubes aviseringar som är en jävla fördröjning på.

Alternativet är att du syftar på extra kanaler som jag inte känner till.

Utgår från youtubes klockning av när en video är uppladdad ja
Citera
2018-03-17, 20:18
Bannlyst
Citat:
Nu har peternoewegian svarat Blatten och Peter är extremt oärlig i sitt svar.

Om det fanns någon som här i tråden som genuint tyckte om Peter så lär även den ha lämnat rummet nu.

Att påstå att det är personliga attacker att direkt citera och visa kommentarer är enbart ett bevis för total hjörndödhet och att Peter genuint kommer att förstöra för alla kritiker
Jag tror du överskattar förmågan PeterSweden och argeblatten har. Kritiker? Vad menas med det. Det här kommer vara över för er inom en vecka och för alla andra var det över innan det ens började. Nästa vecka rullar youtube-samhällsdebattörerna vidare med nya häftiga vinklar om samhällets förfall.
Citera
2018-03-17, 20:26
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Jag tror du överskattar förmågan PeterSweden och argeblatten har. Kritiker? Vad menas med det. Det här kommer vara över för er inom en vecka och för alla andra var det över innan det ens började. Nästa vecka rullar youtube-samhällsdebattörerna vidare med nya häftiga vinklar om samhällets förfall.

Det jag syftar med kritiker är alla som inte håller med den rådande normen, om alarmister som PeterNorwegian får härja fritt så kommer ingen att kunna ta en kritiker seriöst då de aktivt kan peka på sådana som honom och säga: "Ni bara överdriver ändå, det är inget aktivt inbördeskrig i Sverige där man kastar lika mycket handgranater som i Mexiko"

Snöbollseffekten är inte något man ska skratta bort, det räcker med att en enda idiot som får synas rätt duktigt i amerikanska medier för att skapa problematik för alla andra.
Citera
2018-03-17, 20:31
Bannlyst
Citat:
Det jag syftar med kritiker är alla som inte håller med den rådande normen, om alarmister som PeterNorwegian får härja fritt så kommer ingen att kunna ta en kritiker seriöst då de aktivt kan peka på sådana som honom och säga: "Ni bara överdriver ändå, det är inget aktivt inbördeskrig i Sverige där man kastar lika mycket handgranater som i Mexiko"

Snöbollseffekten är inte något man ska skratta bort, det räcker med att en enda idiot som får synas rätt duktigt i amerikanska medier för att skapa problematik för alla andra.
Nej jag förstår det är en aspekt jag inte tänkt på eftersom jag inte har uppmärksammat PeterSweden. Jag får tro er som säger att han är en alarmist helt enkelt. Jag kommer inte se på hans videos men jag har ju trott att även Arge Blatten menar att det svenska samhället är "dåligt". Men han kanske har en mer folkbildande ambition. Jag såg debatten med honom och Dulny och där var han var en förespråkare av individualism gentemot kollektivism vilket man som ung man lätt har en övertro till. Jag tycker ju att kollektivism är ett rätt viktigt inslag i samhället. men där skiljer vi oss åt kanske.
Senast redigerad av Detevigaaviga 2018-03-17 kl. 20:39.
Citera
2018-03-22, 13:38
Bannlyst
LOL han borde undra vad han gör med sitt liv .
Citera
2018-03-24, 09:24
Medlem
Belavias avatar
SPOT ON!

https://www.youtube.com/watch?v=zeov--ZUO18
Citera
2018-03-24, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
SPOT ON!

https://www.youtube.com/watch?v=zeov--ZUO18
Fullständigt jävla briljant.

Arga Blatten är en sann humanist med moralisk ryggrad, och är därför livsfarlig för evertebrater som Thomas Mattsson & co. Det är nog bara en tidsfråga innan regimen och dess allierade medier stänger ner hans möjligheter att sprida fakta och frihetsuppmaningar.

Sanningen- om denna må ni inte berätta. Demokraturprojektet Sveriges nya motto.
Citera
2018-03-24, 17:34
Bannlyst
Den senaste video gillade jag. Den var bra den om expressen
Citera
2018-03-31, 13:19
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Gillade En Arg Blatte Talar i början, men nu känner jag att hans videor har blivit sämre och sämre. Innan var han speciell i sina videos, men nu känns det mer som hans videor bara är anti-sjw videor med bristande argument och känsloargument. Men kanske det bara är att dom har slutat kalla till mig, för hans fans verkar uppskatta hans videor fortfarande.
Citera
2018-04-11, 02:21
Medlem
superfreak94s avatar
Har han tagit bort sin instagram eller vad heter han där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in