Citat:
Ursprungligen postat av
Malken1
Du verkar som en bra tjej, lycka till på dejten.
Vaknade upp till ett mess imorse där han skrev att han blivit sjuk och inte kan ses, så jag antar att this is the end of it. Skrev tillbaka kort och koncist att han får krya på sig, därefter skrev han något som ej var värt att svara på.
Under dagen har han skickat lite roliga klipp och bilder från en utlandsresa som vi snackade om på första dejten. Känns som att han endast är ute efter uppmärksamhet och inte efter att träffa någon som han dock sa när vi började snacka. För han skickar bara lite randombilder utan att skriva något, men man kanske gör sånt när man är 35 år, vad vet jag
Citat:
Ursprungligen postat av
fabula
Ja, antingen en sån bra drömtjej man själv letar efter alternativt så spelar killen i en mycket högre division utseendemässigt. Wow, inte ofta tjejen tar sådana där initiativ själv alltså!
Hoppas på drömtjej-scenariot och håller genuint tummarna, men ta det försiktigt med känslorna då det dessvärre luktar dumpning baserat på hur ert dejtande utvecklats so far.
Uppdatera gärna hur det utvecklar sig. Vill gärna bli motbevisad!
Hmm, kan nog vara en kombination. Jag gillar att göra roliga saker när jag dejtar, tycker det känns torrt att gå på resturang eller ett fik även fast jag uppskattar det med. Känns mer avslappnat att göra något dynamiskt eller stimulerande, behöver inte vara någon jättegrej.
Apropå det här med utseende så anser ju jag att han spelar i en högre liga, för att vara 35 år så har han åldrats fantastiskt bra, tror även min osäkerhet kommer av att han är så pass mycket äldre än mig och har mer erfarenhet när det gäller livet.
Jag ska lägga detta på is tänkte jag, om han nu vill ses så antar jag att han föreslår en ny träff. Var trots allt han som frågade om vi skulle ses idag, men mycket kan hända.
Jag återkommer.