Citat:
Ursprungligen postat av
felfiol
Jo. Men som sagt var. Detta är väl ungefär en en månad gammal nyhet i denna tråd...
Lite trollvarning på vissa. Undrar om du precis avslöjade dig som det största trollet av alla?
Vill någon sänka detta projekt räcker det ju med 5-10 troll i denna tråd för att skapa en helt annan bild än verkligheten
Kan du förklara vad du menar med trollvarning? Ställer frågan i all vänlighet.
De flesta i tråden verkar göra samma analys och ställa samma kritiska frågor gällande DFSs märkliga organisation med SveGot som poppade upp från ingenstans istället för huset etc.
Dessa analyser har blivit mer och mer bekräftade när man låser in sig bakom betalväggar och anlitar fån som Maria Celander.
Jag tycker att det är bra att man belyser hur dessa åldrade defatister och pratsiter till landsförädare beter sig.
Casha in på folks desperation och lämna kampen till nästa generation.
Ett bra sätt att "sänkta projektet" som du säger, är väl att lova ett hus och någon utopi som skall vara i hundratals år, poängtera att det
absolut inte blir något nytt mediaprojekt.....för att sedan lansera (trumvirvel)...
mediaprojektet SveGot!
Detta ägs av DFS, och ersättning betalas ut till hela styreslen och dess polare som bara råkar bli skribenter. Styrelsen kan inte avsättas, då den själv bestämmer vem som får röstlängd.
Medlemarna i DFS skall betala medlemsavgift för SveGot med...trots att det är deras förening som äger skiten.

om jag förstått det rätt.
SveGot skall köpa in material från produktionsbolagen Motgift och Carlqvist media, alltså styrelsen.
Det är April nu och huset verkar ha helt fallit i glömska, det som skulle vara en stor del av kärnan i verksamheten. Det pratas ingenting om det vad jag hört, trots att det var allt man pratade om i början när man raggade medlemmar.
Tycker du verkligen att det behövs "troll" för att sänka ett skämtprojekt som detta?
Är man ett troll för att man skrattar åt faktumet att en nystartat idell förening betalar ordförandes familjs privata flytt till Sverige?
Dan har sålt ut sig. Motgift fastnade på runt 1000 medlemar enligt Dan.
Han ville åt SD-typerna som lyssnar på I&C och sa att han hoppades på minst 10 000 medlemmar.
Han horade ut sig, och tack och lov verkar han överspelat sin hand..."domänhajen".