Tjenare allihopa, här om dagen drog jag och en polare ett par linor av vad vi trodde var tjack. Vid lite forskning om hur rusen mellan vanligt tjack och meta tjack skiljer sig åt så har jag kommit fram till att det lika väl kan ha varit meta jag har fått.
Vi tog varsin lina på ungefär 0.2 - 0.25g runt klockan 7 på kvällen. Kände direkt att jag började må hur bra som helst, svetten började rinna och fick även käkspänningar. Senare in på kvällen när ruset började avta (runt klockan 10-11) refillade vi varsin lina på ungefär samma mängd. Det är vid det här laget som det börjar bli konstigt. Just efter intaget var det inget märkvärdigt, men efter en 10-15 minuter så snöade vi in oss ordentligt på massa tröga konspirationsteorier och annat dylikt. Vi satt från klockan 10-11 på kvällen till sen förmiddag dagen därpå (med en refill däremellan) och ritade ut massa konstiga konspirationsteorier och skit. Kan även tillägga att under denna tid mådde vi fruktansvärt bra, nästan likt ett Ecstasy rus fast ändå inte lika mycket eufori.
Detta var min andra gång på "tjack", och ruset första gången liknade detta. Vad tycker ni? Låter detta som Meta tjack eller vanligt? Samt om det är Meta tror ni jag kan ha fått bestående hjärnskador eller något i den vägen? Tacksam för seriösa svar från folk som är kunniga inom ämnet!
Edit: Kan även tillägga att jag har känt mig lite "stirrig" dessa dagar efteråt.