Citat:
Ursprungligen postat av riegert
Vad snackar du om? Hur mäter du detta med eufori?
Om du läser mitt inlägg så sa jag att jag hört/läst att metamfetaminruset var mer euforiskt, jag har aldrig påstått att jag själv kan skilja på meta och vanligt amfetamin... Hur mäter man eufori?? Ju gladare man blir av drogen, desto mer euforisk är den... Duh!
Citat:
Och ett piller!!! Vi pratar en styrka på vad...5mg, 10? Kände du av detta så spelar det nog ingen roll vad det var koffein, efedrin. Du måste vara bra på vakt för att känna färg på detta. Sluta att låtsasknarka och börja injicera istället så behöver du inte sitta och fundera över den kemiska sammansättningen på amfetaminet, för det är det som skiljer dem åt. En skillnad i tillverkningen som gör metamfetamin sämre att injecera, men som gör det rökbart med tillhörande rus. Du blir först flummig i någon timma för att sedan uppleva en kraftig påtändning som givetvis varar olika lång tid på grund av våra medvetandenivåer i grunden.
Ja, jag blir otroligt påverkad av väldigt små mängder, men det är något jag är stolt över! Och börja injicera är inget som jag planerar att göra... Jag har provat, jag vet hur det känns, men för den saken tänker jag inte sluta sitta och fundera över kemiska sammansättningar... =P
Förövrigt så är det en sanning med modifikation, det där med att metamfetamin skulle vara svårare att skjuta... Det beror ju helt på vilken form det är... Om det är kristallerat så kan det säkert vara lite mer svårlöst, men all "meth" är ju inte "crystal"...