Citat:
Okej du är helt efterbliven som inte svarade på ett skit utan bara slingrade dig och spydde ut påståenden återigen som är klara lögner.
Jag ska göra det enkelt för dig
Du säger att kurdiska ledaren Salih Muslim som reser i detta nu inom Europa och träffar politiker här och är samma f.d.ledare av Syriens största kurdiska parti PYD, du säger att han är en terrorist.
1. Ge källa på att han är terrorist stämplad/förklarad. Förutom av dig och Erdogan där allt är terrorism från journalister till ett barn som kränker honom.
Vi som är insatta vet att ditt påstående är en lögn, hyckleri/hycklare och lögner/lögnare går hand i hand vilket du bevisat återigen.
Salih Muslim är inte terrorist stämplad av ens Syrien/Assad, inte av USA, Nato, FN, Europa, Ryssland, Iran, Afrika, Sydamerika etc, så kom med källa om du kan
visa nu att du talar sanning och inte är en lögnare rakt igenom 
Jag ska göra det enkelt för dig

Du säger att kurdiska ledaren Salih Muslim som reser i detta nu inom Europa och träffar politiker här och är samma f.d.ledare av Syriens största kurdiska parti PYD, du säger att han är en terrorist.
1. Ge källa på att han är terrorist stämplad/förklarad. Förutom av dig och Erdogan där allt är terrorism från journalister till ett barn som kränker honom.
Vi som är insatta vet att ditt påstående är en lögn, hyckleri/hycklare och lögner/lögnare går hand i hand vilket du bevisat återigen.
Salih Muslim är inte terrorist stämplad av ens Syrien/Assad, inte av USA, Nato, FN, Europa, Ryssland, Iran, Afrika, Sydamerika etc, så kom med källa om du kan
visa nu att du talar sanning och inte är en lögnare rakt igenom 
Jag har ju förklarat för dig tre gånger nu att han har varit ledare för en terroristorganisation som har begått en del terrordåd under hans aktiva period. Vilken del av min text är det du inte förstår?
Eftersom du besitter lika mycket hjärnceller som den gemene somalien får du din efterlängtade länk här där TRAC även har en bild på honom.
https://www.trackingterrorism.org/group/syrian-kurdish-democratic-union-party-pyd
För övrigt betyder det inte ett skvatt att han kan röra sig i Europa, tror du inte terrorister inom al-Qaeda och så vidare som begår terrorbrott i Syrien inte heller kan röra sig runtom i Europa?