2018-03-23, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Därför du troligtvis inte är gammal nog att förstå hur missbruk av alkohol påverkar kroppen. En alkoholiserad 42 åring som enligt egen utsago druckit sen han var 16 har inte en lever som klarar av att rena kroppen mellan omgångarna när man krökar 3 dagar vilket innebär att för varje dag så krävs det lite mindre för att kunna bli mongo-full.

Sen finns det folk som helt enkelt inte klarar av att dricka överhuvudtaget och då krävs det inte mycket för att det ska gå snett.

Laul har för övrigt ett väl dokumenterat alkoholproblem. Om du pratar med grabbarna från Göteborg ska du nog se att dom inte har några större problem med att tro att Laul sprang omkring i det där tillståndet utan någon hjälp från någon annan.

Absolut, ni har säkert rätt.

Hoppas Laul faktiskt har ordning på sitt missbruk och inte trillar tillbaka igen. Nog om det och åter till topic.
Citera
2018-03-27, 14:26
Medlem
Per Feckts avatar
AIK vs. Helsinki för ett par dagar sedan:
https://www.instagram.com/p/Bgvg3zvhQbC/?hl=sv&taken-by=aikgrabbarna
Citera
2018-03-28, 03:36
Medlem
Frimurares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Vadå då hade jag rätt alltså? Var har du tidigare nämnt att han avled av Cancer?
Istället började du svamla om BBS och att han skulle gått över till Ultra Boys.
Kan bara säga att du är så långt ut och cyklar så man undrar om du någonsin kommer cykla rätt igen!
Håll käften om saker du inte har en aning om!!!

Vila i frid Broder!

Panonios, stämmer, inte Kgb men dock en jävligt trevlig kille med hjärtat på rätt ställe.

Jag hade fel. Jag ber ödmjukast om ursäkt. Ledsen, var helt väck den kvällen. Jag blandade ihop saker och ting.

Såväl Panonios som du, hade rätt.
Citera
2018-03-28, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frimurare
Jag hade fel. Jag ber ödmjukast om ursäkt. Ledsen, var helt väck den kvällen. Jag blandade ihop saker och ting.

Såväl Panonios som du, hade rätt.

Inte mig du behöver be om ursäkt.
Titta dig själv i spegeln istället och fråga varför du sladdar om saker när du inte är i ditt sinnes fulla bruk?
Citera
2018-03-30, 22:09
Medlem
Mussekussens avatar
4st varav en med fb mössa fick lätta från hjulsta nyss. Här finns inget att hämta, kolatorskar.
Citera
2018-04-06, 19:24
Medlem
Dr_Dollars avatar
Tjena grabbar!

Nån som kan berätta lite om "rulltrappe-incidenten"
https://www.youtube.com/watch?v=-OplqroSsWU

Var det ett tekniskt fel, eller är det verkligen snuten som "lossar på spärren"?
Citera
2018-04-07, 01:36
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Tjena grabbar!

Var det ett tekniskt fel, eller är det verkligen snuten som "lossar på spärren"?
Snuten.

z
Citera
2018-04-07, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Tjena grabbar!

Haha, i malmö där dom klagar på hur "blattarna" beter sig
Citera
2018-04-07, 21:12
Medlem
Firman har bytt ut sin gamla banderoll med texten FIRMAN BOYS mot en ny där det står FB 91. Varför? Har det kommit påtryckningar från AIK och sponsorer som är trötta på att förknippas med huliganer? Kan detta vara en kompromiss som innebar att Firman satte upp en ny, mer diskret banderoll?
Det känns helt klart som att Firman håller på att tappa inflytande i AIK.
Citera
2018-04-08, 18:14
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadork
Firman har bytt ut sin gamla banderoll med texten FIRMAN BOYS mot en ny där det står FB 91. Varför? Har det kommit påtryckningar från AIK och sponsorer som är trötta på att förknippas med huliganer? Kan detta vara en kompromiss som innebar att Firman satte upp en ny, mer diskret banderoll?

En uppdatering skulle jag kalla det...
Citera
2018-04-09, 15:55
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efedrinkungen
En uppdatering skulle jag kalla det...

Lär inte alls vara kopplad till sitt numera minskade inflytande (på grund av den demokratiska pushen på senaste medlemsmötet).

Att en spelare springer ut och firar med dem efter sitt mål kan väl både säga a och o om dock.
Citera
2018-04-12, 00:49
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadork

Senaste banderollen blev ju stulen och räknas därför som "smutsig"
Därav en med nytt utseende tills den också blir stulen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in