2018-04-06, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chic
1. Åter igen, de har inga asylskäl så de ska inte ens vara här.
2. Om de inte trivs är de välkomna att åka till ett annat land som har "bättre förutsättningar" i deras smak.
3. Svenskar har jobbat för att få sin bil och sitt boende.
Och vad har familj med det här att göra? Ska staten fixa flickvänner åt dom nu också? Wow vad patetiskt...

1. om dom har asylskäl eller inte är ingenting som vare sig du eller jag avgör.

2. vem har påstått att dom inte trivs?

3. bil och boende kommer dom, likt svenskar, att få arbeta för.
2018-04-06, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Du kommer att få se i nästa omröstning hur folket känner.

Efter att de insett att afghanpojkar/killar/män våldtagit svenskor. Inte alla, men tillräckligt många fall för att skicka ut hela bunten med huvudet först.

du förstår väl att kollektiv bestraffning är fel.
2018-04-06, 00:05
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
du förstår väl att kollektiv bestraffning är fel.

Fortfarande så svarar du inte på föregående frågor utan väljer att svara på frågor som du kan komma med ett nonsenssvar på.

Du är ingen intelligent antirasist, och jag är ingen rasist. Jag påpekar fakta.
2018-04-06, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
Känns som det klagas rätt mycket på Flashback över Hazarer men det är väldigt oklart varför.

Mycket tyder väl snarare på att Hazarer är dom bäst lämpade/önskvärda invandrarna.

Håller ni med?
Är inte hazarer de som ljuger mest om åldern, tar mer resurser än de borde och är det inte hazarer som gjort att pojkvåldtäkterna exploderat?
(Detta är en fråga inget påstående, jag är inte insatt)

Vet att det är något folkslag som har danspojkar de utnyttjar sexuellt för kvinnor är orena, kommer inte ihåg vilket.

Själv anser jag de mest önskvärda invandrarna är europeiska ättlingar. Alltså folk vi är släkt med inte så långt tillbaka. Folk vars barn ses som svenskar.
2018-04-06, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salsadansaren
Håll en tyst minut för den där tjejen som blev knivhuggen till döds av en hazar på ett hvb-hem, så gör du lite nytta iaf.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...gen-pa-hvb-hem
http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6tebo...-vuxen-1.26020
Det var väl ingen hazar, han såg ju afrikansk ut.
2018-04-06, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Du kommer att få se i nästa omröstning hur folket känner.

Efter att de insett att afghanpojkar/killar/män våldtagit svenskor. Inte alla, men tillräckligt många fall för att skicka ut hela bunten med huvudet först.
Du påstår alltså att SD kommer få sisådär 90-95% av rösterna i höst? Opinionsundersökningarna visar på runt 20% nu. På tal om utbildning vet jag inte hur välutbildad du är, men om du inte visste det är de 80% som är anti-SD rejält många fler än de 20% som är SD:are.
2018-04-06, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Det var väl ingen hazar, han såg ju afrikansk ut.

Ja det var visst en neger. Inte så stor skillnad med en hazar, rent beteendemässigt.
Det var ju en hazar som knivhögg en polisman i stockholm. Har ni redan glömt det? Dom jävlarna hugger för minsta lilla, och det skulle inte förvåna mig om varannan hazar bär på kniv ute.
Senast redigerad av salsadansaren 2018-04-06 kl. 00:23.
2018-04-06, 00:19
Medlem
Brutus01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurkumim
Det här gäller inte bara dig utan alla som postat i tråden:

Jag har sett massor med påståenden, siffror och dylikt, men inte en enda länk. Vill ni vara övertygande, kom med en pålitlig, objektiv och icke missvisande källa för i helvete!

Och nej, varken Avpixlat eller era fördomar räknas som sådana.
Och vilket bananskal halkade du in på? Jag har frågat efter ts efter källor på hans påstående men hittills inga sådana. Jag skiter i om jag är övertygande för dig eller inte. Men varsågod svälj och skölj...

Källa:https://www.arbetsformedlingen.se/Om...2EDF2866768042
Källa: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sm...utrikesfodda-1

Trodde du jag hittade på? Läser du inte nyheter? Är det något mer du inte tror på så bara fråga. Tror du att du får någon källa av ts?
2018-04-06, 00:20
Medlem
Jo det var hazarer som våldtog pojkar.
"Jag talar med en ung man, som kom till Sverige som 16-åring, säger att pojklekar är “jättevanligt” i Afghanistan, men går inte att tala om. Pojkar fostras till homofober. I den dubbelmoralen skapas sprängstoff.
Även han famlar efter förklaringar till gruppvåldtäkterna i Sverige. De flesta dömda är av folkgruppen hazarer"
https://unv.is/aftonbladet.se/nyhete...kter-pa-pojkar

Läste någon annanstans att var fjärde hazar hade våldtagit.

Är de, de bästa invandrarna? Ja många vänstermänniskor skulle nog säga ja. De är jämställda när de våldtar män och det blir jämlikt med offer efter kön.
De är inte diskriminerande när det gäller kön och HBTQ vänliga när de vill ha bögsex.
2018-04-06, 00:22
Medlem
frdks avatar
Mina 4 tankar om ämnet...

Invandrare kommer inte för att beundra det fina vädret här eller för att söka säkerhet
(kanske finns, men de är försvinnande få, man är naiv om man tror annat)..
Målsättningen är såklart att förbättra sin situation.. och där finns det lite olika ingångar till hur.

• Toppkarriär (här hittar vi högutbildade europeer/amerikaner/asiater som siktar på göra steg upp i sin karriär och kommer med mycket kunskap och disciplin)
• Arbetskraftsinvandrare. Bättre lön än hemlandet för samma jobb och möjlighet att skicka hem mer pengar än yrke hemma, får snabbt jobb då de inte har samma löne anspråk och behov av yrkesutbildat jobb är högt. (här hittar du östereuropeer / thailändare / indier / asiater / latinamerikaner som är duktiga på vad de gör, men behöver lära sig de sociala koderna).
• Bättre bidrag än landet de lämnar. (hit hör hela familjer med många barn och äldre / handikappade / arbetslösa analfabeter som inte räknar med att få jobb i sverige utan siktar på ett liv av välgörenhet)
• Möjligheten att tjäna bättre på brottslig verksamhet till lägre risk. Som ungdom går man straff-fri, och skulle fängelse bli av så är det hotell i jämnförelse med hemlandet. (Här hittar vi många av gatubarnen som driver runt och männen till de romska tiggarna, hazarer till viss del)

De första två tillför kunskap och motiverad arbetskraft, båda utgör direkt positiv inverkan för svensk ekonomi samhällsbyggnad och rykte.
Sista två däremot är direkt skadligt för sverige och bromsar ner vårat lands utveckling framåt, skrämmer bort investerare och gör resurserna färre till satsningar.

Alla sunda länder har förstått att man måste dra ner på det som har en negativ inverkan och välkomna det som har positiv för att hålla jämna steg med konkurrerande länder.
Sverige däremot har valt att själv styra ner i diket och cementera all framtida möjligheter genom att skaffa en bidragsryggsäck med självstyrande kriminella invandrar förorter.
2018-04-06, 00:26
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurkumim
Du påstår alltså att SD kommer få sisådär 90-95% av rösterna i höst? Opinionsundersökningarna visar på runt 20% nu. På tal om utbildning vet jag inte hur välutbildad du är, men om du inte visste det är de 80% som är anti-SD rejält många fler än de 20% som är SD:are.

Valutgången kommer bli ett mindfuck för alla pknissar.
2018-04-06, 00:28
Medlem
Efter Marockaner skulle jag säga att Hazarer är dom sämsta invandrarna.
Om man inte tycker det är utmärkt med heroinknarkande människor som utför grova personrån för att klara sitt uppehälle.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in