Det är ju inte att han hade svårt att få upp säcken som är grejen utan att han inte ens försökte på typ hela tävlingen utan bara låg och ynkade som en flytboj. När han väl försökte räckte det ju med ett seriöst försök så så jävla svårt var det ju inte. Han är psykiskt svag, därför borde han inte vara där.
Jag tycker att hon ska hålla tyst, visst så är hon bra på tävlingar, men att hålla på och hoppa på Jim hela tiden går väl ganska långt. Hon kan väl vänta till Örådet och ge en röst då istället på Jim.Tyvärr så är hans dagar körda nu på ön....
Jo men han gick ju in med attityd p ville " prata" men bara om folk håller med han. Caroline försökte ju stötta han under tävlingarna. Han går mest till personangrepp. Håller med Caroline att det blir svårt att känna sympati för han när han är så jäkla grinig på land men o vattnet är han jätte sjuk o gnällig. Men ja inte ens lag syd kan väl rösta fel nu om inte produktionen hjälper Jim att bli immun.
Undra om utmanarna som vi fick se en bit av kommer forma ett eget lag?
Precis, absolut 0 självinsikt och självkritik i det laget.
Dom valde att förlora idag igen.
Fattar inte hur de kan va arga.
Enda jag kan förstå är Caroline.
Jag tycker att hon ska hålla tyst, visst så är hon bra på tävlingar, men att hålla på och hoppa på Jim hela tiden går väl ganska långt. Hon kan väl vänta till Örådet och ge en röst då istället på Jim.Tyvärr så är hans dagar körda nu på ön....
Men snälla, Jim började ju hacka på dom som skulle lösa pusslet trots att andra laget hade en kvarts försprång p.g.a. att han själv är värdelös.
Jo men han gick ju in med attityd p ville " prata" men bara om folk håller med han. Caroline försökte ju stötta han under tävlingarna. Han går mest till personangrepp. Håller med Caroline att det blir svårt att känna sympati för han när han är så jäkla grinig på land men o vattnet är han jätte sjuk o gnällig. Men ja inte ens lag syd kan väl rösta fel nu om inte produktionen hjälper Jim att bli immun.
Undra om utmanarna som vi fick se en bit av kommer forma ett eget lag?
Men det är ju märkligt att bara hon som säger elaka saker om Jim, rakt ut face mot face.Men de övriga håller normal nivå, precis som en vanlig människa brukar bete sig, men hon saknar ju sin Nick och är trött och hungrig, då får Jim bli en slagpåse nu.Jag vet inte hur det blir med utmanarna, de kanske kommer att forma ett lag precis som du säger...Men det ska ju bli kul att se fortsättningen sen...
Oavsett vad man tycker om hela soppan hittills så tror jag att laget blir starkare om de röstar ut Jim. Han verkar ha svårt att bidra med något alls. I lägret verkar han sur och grinig. I tävlingar har han svårt att prestera (sedan kan jag tycka att det är lite tråkigt att så många tävlingar är av samma natur, fram för fler intellektuella tävlingar eller liknande).
Andra lagets fasad börjar spricka också. Tror iofs att de reder ut det. Men Lillemor framstår klart som någon kring vilken problem hopas. Från början med hennes barnsliga agerande vad gäller fastkedningen. Nu med någon underlig attityd och/eller ställningstaganden (pinnen!). Dessutom valt att isolera sig lite från gruppen och pratar mest med bara en annan deltagare --> aldrig populärt.
Jim verkar ju lite efterbliven. Han argumenterar som ett barn och verkar ha svårt att höra kritik.
Vad ville han att laget skulle säga efter hans brandtal?
Sen att de andra i laget bara sitter tysta men sen till kameran har mage att sitta och hata honom. Vekt. Konfrontera gubbjäveln istället.
Caroline är den jag gillar mest i lag Syd just nu. Resten är ett gäng svagryggade ynkryggar som tillåter Desiré paja deras lag istället för att ta tag i problemen.
Desiré är förövrigt sjukt enerverande.
Lag Syd håller ju på att krackelera totalt.
Lag Nord är ju typ perfekt så när som på två personer. Johan och Lillemor, som är lata, dåliga och sluter sig gentemot gruppen.
Senast redigerad av JohnnyGenzale 2018-04-05 kl. 20:39.
Jag håller med Jim. Ut med kommandoran. Precis det han säger om henne, ser man ju. Kall, empatilös, tråkig, intetsägande, elak osv.
Jim kämpar på, från sin nivå så att säga. Benranglet Johan tycker jag illa om, men det är ju för att han håller ihop med läskiga Lillemor också. Men Jim tycker jag kan få vara kvar. Inte ska de väl rösta ut honom,
det är ju inte bra att ha kvar bara starka individer mot slutet?
Jim erkänner ju att han är värdelös, men kämpar hårt ändå.Caroline borde ha en respekt för äldre, inte hålla på att mobba som en fjortis gör...
Du är lika mycket värdelös som Jim = du fattar lika mycket/lite som han.
Haha respekt för äldre? = vad fan gör han där? känner han sig så gammal borde stanna hemma!
hur tänkte knullparet när de röstade ut nick? självklart skall man rösta ut Jim som inte ens kan simma typ. hoppas de förlorar alla tävlingar nu gillar andra laget mer.
Jag håller med Jim. Ut med kommandoran. Precis det han säger om henne, ser man ju. Kall, empatilös, tråkig, intetsägande, elak osv.
Jim kämpar på, från sin nivå så att säga. Benranglet Johan tycker jag illa om, men det är ju för att han håller ihop med läskiga Lillemor också. Men Jim tycker jag kan få vara kvar. Inte ska de väl rösta ut honom,
det är ju inte bra att ha kvar bara starka individer mot slutet?