2018-04-05, 19:02
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Jodå, det finns flera rimliga förklaringar på detta.
a) Han var så övertygad om att han skulle komma undan - han har ju inte haft något med det hela att göra - han släppte av Kim och vad som sedan hänt henne har inte med honom att göra. Inte är det väl olagligt att sexchatta?

b) Han skiter i konsekvenserna, att få uppleva detta var värt ALLT

c) Han är inte så intelligent som du tror.

Dessa förklaringar kan även kombineras utan problem. Förresten har du fortfarande inte bemött min förklaring på "tvålkopp/lådbilsuttalandet". Har du verkligen inget att invända? Ska jag räkna med tystnad från din sida även efter detta inlägg?

Du kan ju hoppas för PMs skull att de går igenom båda eftersom han menade att skärsåren på huvudet uppstått när han två gånger huggit genom påsen

Och sticken i huvudet var väl 7 till antalet?
Citera
2018-04-05, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka

Det har jag faktiskt inte koll på. Men minns från tidigare rättegångsdag att åklagaren sa att det var fler och PM bestämt hävdade att han vet att han bara stack påsen två gånger.
Citera
2018-04-05, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Det verkar vara mycket lögnaktigt förtal kring Ditte från de desperados som bara inte klarar av att ta fakta och sanningen. I stort sett alla referenser jag sett till Ditte anger att hon arbetar för danska flottan som officer. Mycket riktigt kom hon också till rätten iförd uniform. Huruvida hon är Kaptenlöjtnant eller Örlogskapten verkar dock inte helt klartlagt. Vore intressant att se en bild på henne från rättegångsdagen, iförd uniform. Någon som sett någon sådan?

Ingen förlalar DD och absolut inte jag. Hon brinner för barns könskorrigeringar, ta inte det ifrån henne.

Men på tal om förtal, hur är inte Madsens älskarinna beskriven i tråden och i hur många tusentals inlägg har folket i tråden förtalat henne att är en äcklig transa, omopererad karl, hennes fula manliga utseende, att det verkligen syns att hon gått igenom ett antal operationer, spytts galla över hennes manliga utseende osv?

Bara undrar?
Citera
2018-04-05, 19:07
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av don.t
Alla som känner till DD vet det

Säger den förtappade som känner Ditte så väl att hen inte ens har koll på hennes yrke, trots att det framgått i varenda tidning de senaste dagarna ...

Citat:
Jobbar väl idag bara med könskorrigerningsfrågor, det är vad hen brinner för idag.

Du vet bevisligen ingenting om Ditte.
Citera
2018-04-05, 19:08
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Ja, specialkub blir det. Han lär vara högvilt... Det blir väl en merit, att spöa eller döda PM.

Mer en plikt vill jag tro.
Citera
2018-04-05, 19:10
Medlem
Citat:

Fick det till elva ...
Citera
2018-04-05, 19:12
Medlem
Citat:
Ja, det är jag också övertygad om. Jag tror dock inte hon levde, eller var i ett stycke, när spåren på toa lämnades.😥

Huvudlös.
Citera
2018-04-05, 19:13
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Det har jag faktiskt inte koll på. Men minns från tidigare rättegångsdag att åklagaren sa att det var fler och PM bestämt hävdade att han vet att han bara stack påsen två gånger.

Jag har uppfattat flera motsägelser här. Dels just två stick i påsen och sju i huvudet, men också att det är många fler i påsen och många fler i huvudet.

Oaktat antalet kan vi väl konstatera, att det inte är osannolikt att PM stuckit ett, två eller flera hål i påsen, och att huvudet då kan ha legat däri, och därmed fått ett antal skador av detta.

Det innebär dock inte att vissa skador kan ha tillfogats innan huvudet hamnade i påsen. Antalet stick i påsen och antalet på huvudet kan eventuellt ge en viss indikation på det. Och jag har återigen fått uppfattningen att huvudet har fler skador än vad det finns stick-hål i påsen.
Citera
2018-04-05, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Iallafall värdt att fundera lite över. En detalj jag tänkt på : Det är möjligt att jag har fördomar mot japanska tjeier, men dom är ju oftast rätt kortvuxna.
En liten japansk tjei var kanske ett passande offer för den då pyttelilla Madsen?

Hon var förpackad i svarta sopsäckar som flöt upp.
Citera
2018-04-05, 19:15
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Det är väl strap-on-dildos han menar. Ett mycket vanligt sexredskap inom alla sexuella konstellationer.

Eller vad tänker du på när du skriver kvinnor med manligt kön. Kanske Ditte Dyreborg
Menar du att det är vanligt att heterosexuella män vill att kvinnan använder en strap-on på dem?

Det har ju framkommit att PM haft sex med en man/män så för honom verkar det ju inte märkligt.
Citera
2018-04-05, 19:19
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Hans konstiga sätt att interagera kommer nog att reta klientelet till vansinne. Frågan är om han kommer att umgås med medfångar alls i framtiden. Jag vill minnas att Lasermannen fick rejäla näsbrännor, och PM kommer nog att vara lika irriterande och enkelspårig.

Men jag undrar ja : Hur pass vanligt är det egentligen ?

Han hamnar ju in på det där "specialfängelset" i Danmark som inhyser det "värsta" utav det värsta. Dvs folk utav samma kaliber som mördat, dräpt, lemlästat etc... Folk som inte har några skrupler alls.

Dvs likasinnade.
Citera
2018-04-05, 19:19
Medlem
Rallarsvingens avatar
Citat:
Nej, fotografier.
Aha. Tack. Som jag misstänkte då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera