2018-04-05, 10:42
Medlem
develis avatar
"- Min klient har været ude og vise politiet, hvor han har smidt ting over bord. Og så finder man de sidste ligdele. Jeg kan ikke se den del af rapporten, siger forsvareren.
- Det skal ikke bestrides. Det er rigtigt, at Peter Madsen har forklaret, hvor han har smidt nogle ting, siger anklageren.
- Godt tak, siger forsvareren. " live eb
Citera
2018-04-05, 10:48
Medlem
PhDSalanders avatar
Fy fan:

Anklageren bladrer videre i mappen med dokumentation og remser op af de fund, man har gjort. Igen taler han om blodspor. Denne gang er de fundet i toiletrummet på ubåden. Der er også fundet hår ned af væggen i toiletrummet.
Citera
2018-04-05, 10:48
Medlem
Snapcounts avatar
Inte så viktigt men visar att åklagarsidan ställer upp med A-laget.

CV`n till åklagaren :

Han har haft en række sager. Heriblandt ’Boghandleren fra Brønshøj’, Said Mansour, der blev dømt for at tilskynde terror, voldtægtsforbryderen Henrik Andersen fra Kalvebod Brygge og den tredobbelte drabssag på Frederiksberg
Citera
2018-04-05, 10:49
Medlem
develis avatar
"Der er også fundet hårtotter flere steder i ubåden."
Igen taler han om blodspor. Denne gang er de fundet i toiletrummet på ubåden. Der er også fundet hår ned af væggen i toiletrummet."
Der er også fundet mere hår ved nogle ledninger ind mod ubådens messe."
"I maskinrummet finder man hår på håndtaget til gearstangen, fortæller anklageren, som viser billeder af de forskellige fund til rettens professionelle. Man finder også en bukket nøgle i batterierne, en fejebakke og en kost."

Politiets teknikere finder også Kim Walls trusser i maskinrummet. Trusserne er under metalrammen til en af gulvpladerne i maskinrummet."

Anklageren bevæger sig videre til de spændestropper, som han har kredset om i sagen. De er fundet spændt fast i ubådens messe i ankelhøjde."

Nu kommer han ind på de løsdele, man har fundet i ubåden.
- Den er meget lang, men jeg vil lige nævne nogle småting, siger anklageren og remser op:
- Der er fundet Peter Madsens pung, et par strømpebukser, trusser, en damejakke som indeholder en togbillet fra Kastrup til Trelleborg og en knækket klinge til en hobbykniv, siger anklageren, som dvæler ved klingen.
- Det gør jeg, fordi vi har fundet en hobbykniv i posen med tøj, som er fundet i sagen, siger anklageren. "
live eb
Senast redigerad av develi 2018-04-05 kl. 10:53.
Citera
2018-04-05, 10:58
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
"Der er også fundet hårtotter flere steder i ubåden."
Igen taler han om blodspor. Denne gang er de fundet i toiletrummet på ubåden. Der er også fundet hår ned af væggen i toiletrummet."
Der er også fundet mere hår ved nogle ledninger ind mod ubådens messe."
"I maskinrummet finder man hår på håndtaget til gearstangen, fortæller anklageren, som viser billeder af de forskellige fund til rettens professionelle. Man finder også en bukket nøgle i batterierne, en fejebakke og en kost."

Politiets teknikere finder også Kim Walls trusser i maskinrummet. Trusserne er under metalrammen til en af gulvpladerne i maskinrummet."

Anklageren bevæger sig videre til de spændestropper, som han har kredset om i sagen. De er fundet spændt fast i ubådens messe i ankelhøjde."

Nu kommer han ind på de løsdele, man har fundet i ubåden.
- Den er meget lang, men jeg vil lige nævne nogle småting, siger anklageren og remser op:
- Der er fundet Peter Madsens pung, et par strømpebukser, trusser, en damejakke som indeholder en togbillet fra Kastrup til Trelleborg og en knækket klinge til en hobbykniv, siger anklageren, som dvæler ved klingen.
- Det gør jeg, fordi vi har fundet en hobbykniv i posen med tøj, som er fundet i sagen, siger anklageren. "
live eb

Min fetning: VÄL gömda alltså. Trosorna kan knappast inte ha hamnat under metallramen genom endast kringflytande vattenrörelser.
Senast redigerad av PhDSalander 2018-04-05 kl. 11:04.
Citera
2018-04-05, 11:03
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Inte så viktigt men visar att åklagarsidan ställer upp med A-laget.

CV`n till åklagaren :

Han har haft en række sager. Heriblandt ’Boghandleren fra Brønshøj’, Said Mansour, der blev dømt for at tilskynde terror, voldtægtsforbryderen Henrik Andersen fra Kalvebod Brygge og den tredobbelte drabssag på Frederiksberg

Bästa Jakob. Var hittade du infon?
Citera
2018-04-05, 11:04
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Min fetning: VÄL gömda alltså. Trosorna kan knappast inte ha kommit under metallramen av kringflytande vattenrörelser.
Svårt att tro det.

Lite mer detalj remmar:
"Forsvareren kommer nu ind på et billede, hvor man kan se de 'ben' der er til bænkene i ubådens messe.
Det er disse stolper/ben, som to spændestropper er blevet sat fast til. "
live eb
Citera
2018-04-05, 11:06
Medlem
Citat:
Svårt att tro det.

Lite mer detalj remmar:
"Forsvareren kommer nu ind på et billede, hvor man kan se de 'ben' der er til bænkene i ubådens messe.
live eb

Ja och hobbykniven var det som låg i påsen, han följer sitt manus...
Citera
2018-04-05, 11:07
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Bästa Jakob. Var hittade du infon?

Ifrån ekstrabladets live-rapportering. Tidspunkt 10:38
Citera
2018-04-05, 11:08
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Svårt att tro det.

Lite mer detalj remmar:
live eb

Bra av Betina att förtydliga 😊, har inte lyckats se dessa stolpar/ben på några foton eller filmer inifrån Nautilus.

Här blev oerhört sorgligt

:Anklageren kommer også ind på en kasse i ubåden, som indeholder noget kildevand. Der er fundet kanelgifter i ubåden.
Citera
2018-04-05, 11:10
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Ja och hobbykniven var det som låg i påsen, han följer sitt manus...
- Så kommer hobbykniven frem, og jeg kigger på din hals... hvor er pulsåren...
"Du skal bindes fast til Nautilus"
Citera
2018-04-05, 11:13
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Ifrån ekstrabladets live-rapportering. Tidspunkt 10:38

Tack. Verkar intressant - Bokhandlaren från Brönshöj
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera