2018-04-05, 04:06
Medlem
NotBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Kanske, tror dock att tobakssorten är viktigare. Säg att det är virginia eller kentuckytobak i Marlboro, är det då samma tobakssort i Lidls cigg, så borde det smaka rätt lika. Nu tänker jag inte uppmana någon att röka, men är du nyfiken får du väl köpa ett paket och prova?
Som sagt, jag öppnade tråden bara för jag verkligen inte har något bättre för mig. Men hittar jag en Lidl affär i samma veva som jag drar på fest nästa gång köper jag absolut ett paket!

Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Rent generellt håller Lidls produkter väldigt hög kvalitet, gäller förmodligen även deras cigg.
Det låter som en trovärdig teori. Då återstår frågan, varför är det så få som röker det?
Citera
2018-04-05, 04:09
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotBad
Som sagt, jag öppnade tråden bara för jag verkligen inte har något bättre för mig. Men hittar jag en Lidl affär i samma veva som jag drar på fest nästa gång köper jag absolut ett paket!

Kompisen är nöjd, däremot brukar han få "ågren" att han röker när han är full.. Å andra sidan är han faktiskt nykter när han åker till Lidl för att handla..
Citera
2018-04-05, 04:09
Citat:

Det duger inte, om 5 timmar öppnar de och då är det du som hänger på låset. Förväntar mig en rapport.
Citera
2018-04-05, 04:12
Medlem
NotBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Det duger inte, om 5 timmar öppnar de och då är det du som hänger på låset. Förväntar mig en rapport.
Haha, kanske inte om 5 timmar. Kanske inte idag öht. Men en rapport kommer förr eller senare!
Citera
2018-04-05, 05:24
Medlem
BigFatCones avatar
Nu var det många år sen jag rökte Lidl-cigg men som jag minns det så smakar dom helt okej, dom är däremot snålt fyllda så man måste knacka dom ett par gånger så det packas ihop lite. Kassa att mecka med.
Citera
2018-04-05, 06:09
Bannlyst
Citat:
Glömde skriva att jag fortfarande feströker, så jag kanske ska testa ett packe nästa gång!

Gör inte det, vi gick förbi Lidl på fyllan en gång, skulle köpa Marlboro men dom hade bara sina egna FulCigg och det smakade förjävligt!

Om du har dåligt med cash så pma mig när du ska på fest så swishar jag till ett paket Marlboro.
Senast redigerad av KneeTop 2018-04-05 kl. 06:12.
Citera
2018-04-05, 06:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Rent generellt håller Lidls produkter väldigt hög kvalitet, gäller förmodligen även deras cigg.

Lidl har en del bra grejor men bra Cigg har dom inte!
Citera
2018-04-05, 06:37
Medlem
NotBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KneeTop
Gör inte det, vi gick förbi Lidl på fyllan en gång, skulle köpa Marlboro men dom hade bara sina egna FulCigg och det smakade förjävligt!

Om du har dåligt med cash så pma mig när du ska på fest så swishar jag till ett paket Marlboro.
Haha riktig g! Jag är dock inte rädd för att testa nya saker, och när jag rökte rökte jag alltid gula Camel så det är nog det jag kör på. Marlboron jag såg var finmald hade jag bara tiggt av en polare när jag skulle mecka
Citera
2018-04-05, 06:47
Bannlyst
Citat:
Haha riktig g! Jag är dock inte rädd för att testa nya saker, och när jag rökte rökte jag alltid gula Camel så det är nog det jag kör på. Marlboron jag såg var finmald hade jag bara tiggt av en polare när jag skulle mecka

Klart du kan testa men jag tror inte dom är speciellt mycket billigare en ett "märkespaket"!
Citera
2018-04-05, 06:48
Medlem
NotBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KneeTop
Klart du kan testa men jag tror inte dom är speciellt mycket billigare en ett "märkespaket"!
Inte specifikt priset jag är ute efter men tack för rådet!
Citera
2018-04-05, 06:50
Medlem
NotBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Nu var det många år sen jag rökte Lidl-cigg men som jag minns det så smakar dom helt okej, dom är däremot snålt fyllda så man måste knacka dom ett par gånger så det packas ihop lite. Kassa att mecka med.
Aaaah vad synd! Riktigt tråkigt att de inte är välpackade... Och ja, jag köper ju regelbundet cigaretter enbart för att mecka med så får jag några cigg över från Lidl packet så är det ju synd att de är dåliga att mecka med! Skulle dock oerfaren av Lidl-cigg säga att Level är värsta meckciggen. Är de bättre än Level fungerar de ju helt ok visserligen.
Citera
2018-04-05, 06:56
Bannlyst
Citat:
Aaaah vad synd! Riktigt tråkigt att de inte är välpackade... Och ja, jag köper ju regelbundet cigaretter enbart för att mecka med så får jag några cigg över från Lidl packet så är det ju synd att de är dåliga att mecka med! Skulle dock oerfaren av Lidl-cigg säga att Level är värsta meckciggen. Är de bättre än Level fungerar de ju helt ok visserligen.

Varför inte bara köpa (bra) cigg då om det inte är priset du jagar efter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in