Citat:
Ursprungligen postat av
M Nordström
Här en bra krönikör från GS bloggen angående kränkningen av Felix på KTH:
http://www.granskningsverige.se/uncategorized/felix-en-hjalte/
Jag har i perioder varit kritisk mot Granskning Sverige men jag måste säga att den där texten var väldigt bra.
Det har kommit en del väldigt bra texter den senaste tiden från olika "dissidenter", t ex Julia Caesar.
Följde länken i Fabians text till Fria Tider och hittade följande textpassage från ljudinspelningen:
Citat:
Fredriksson förklarar också att hon själv egentligen inte tycker att det är befogat att inleda ett disciplinärende genom att anmäla Felix, men att hon gör det därför att hon är rädd för att KTH annars ska få negativ publicitet i massmedia och att hon själv ska drabbas av repressalier:
– Medierna har varit på KTH. De har dragit upp ”varför har ni inte anmält det här till disciplinnämnden” när vi har ansett att det här inte ska gå vidare till disciplinnämnden. Vad tror du händer med mig om jag inte gör det här?
Här har vi det igen gott folk.
Journalisterna.
Journalisterna, journalisterna, journalisterna. Alltid dessa sverigefientliga journalistjävlar som är beredda att förstöra folks liv ifall de inte sitter tysta och snälla medan Sverige förstörs av massiv muslimsk massinvandring. Fredriksson hade alltså enligt egen utsago inte brytt sig så mycket om det inte varit för journalistjävlarna.
Följer man en kedja från ett vansinnigt beslut i det här landet så landar man nästan alltid i det faktum att det vansinniga beslutet tagits för att någon "varit rädd för vad journalisterna ska tycka".
Hur länge ska vi, det svenska folket, låta oss förtryckas av den här gravt destruktiva yrkesgruppen som ser som sitt främsta mål att förstöra Sverige och förinta dess ursprungsbefolkning?
Hur länge?