Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
Att alla partier är kärringar, jag är ingen nazist, må va rasist kanske men det känns som ett väldigt urvattnat ord. Jag vill se handling, vill se blatten som luktar neger-skit på soc etc släpas i asfalten här ifrån. Jag är leds på bögar, feminister, transor och fan hans moster sitta i regering. UT med skiten! Så tänker jag. Därför skulle jag välkomna nazisterna i regeringsställning, med öppna armar.
Jag är fan beredd att låta skorstenen i Europa börja ryka igen om så krävs, ge mig en bra lön och jag är beredd att forsla in asen i kammaren. Men då vill jag också se alla PK-fittor bli piskade offentligt på gator och torg med, en och annan kan vi ställa upp mot väggen också. Men det är också PK-fittorna som borde få slava under en skit-lön för att försöka återbygga vad som en gång var.
Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Din politik verkar radikal även för AfS.
Han är inte ett dugg radikal. De flesta känner inte till att Hitler inte alls tänkte gasa och elda upp judar han vill utvisa dom men araberna satt sig på tvären. Hitler insåg att det var omöjligt att återsända dem till Mellersta Östern på grund av de redan då relativa överbefolkningen fyllt på med nya araber på alla lediga ytor.
Den som vill utvisa från Sverige kommer till samma insikt, ingen vill ha tillbaks någon enda en. När de lyckligen lyckats få i väg sina konkurrenter om mat arbeten vatten och mark eller vad det kan var i dag. Så kommer ett land i norden och säger ni måste återta dom. En massa länder har ju redan vägrat sina egna medborgare att återvända. Vi sitter med en massa Svarte Petter fler miljoner Svarte Petter som inte har någon utbildning och som ingen vill ta i med tång.
Vi måste börja diskutera vad som ska göras i stället. Slopa alla rätt till asyl, kasta FN konventionerna på sophögen jorden är full och miljarder människor vill ut på folkvandring för att få ett bättre liv.
Ingen inresa och bara besöksvisum och spärrade gränser. Helst ska hela Europa inse det här men vi får börja med Sverige eftersom Sverige varit först och störst på att locka invandringsorderna med dåraktig signalpolitik.
I grunden skulle gaskamrar och ugnar vara en utmärkt signalpolitik. Kanske blir Sverige föregångare när det gäller att skrämma bort alla om så där 30 år.