Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-04-03, 10:40
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag har skrivit om hetskampanjen i tråden om Nordisk Alternativhöger, läs den för mer info om vilka krafter som aktiverats:

(FB) Nordisk alternativhöger

Både jag och PeterSweden (tillsammans med Christian Wallgren m.fl. i tråden jag länkade) anser att det vore förödande för AfS om de på något sätt kopplades till NA. Vi må ha olika bevekelsegrunder för varför denna koppling vore förödande, men vi allieras i det att vi delar en gemensam farhåga.

AfS har bara att förlora på att NA försöker knyta sig till partiet. De flesta inom AfS sköter dessa försök till närmanden bra, men Jeff Ahl är oroväckande intim med Dulny på twitter.

Ja, det har du redan upprepande ggr hävdat.
Men du svarar inte på varför?
Varför detta hat mot Nordisk Ungdom och NA?
Citera
2018-04-03, 12:36
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alfheim
Det har redan från början funnits en tydlig koppling mellan AfS och Nordisk Alternativhöger. Både Christoffer Dulny och Anton Stigermark, som numera är verksamma inom NA, är gamla SDU:are och nära vänner till AfS-toppen. Stigermark var dessutom suppleant i Hahnes styrelse för Stockholms stad och uteslöts i samma veva som de andra.

Däremot är det knappast troligt att AfS kommer att liera sig och öppet sympatisera med NA eller liknande utomparlamentariska grupper. AfS och NA fyller helt olika funktioner, där NA fungerar som ögonöppnare och töjer på gränserna för vad som kan sägas.
e/[/url]

De kommer inte öppet samarbeta men journalister kommer lätt se personkopplingarna AfS, NA, NU, Motgift etc. Alla dessa har kopplingar på olika vis. Frågan är hur de skall hantera det? Förneka och utesluta som SD eller erkänna olika vänskapsband och tidigare kopplingar och säga att det är i sin ordning?
Citera
2018-04-03, 12:57
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
De kommer inte öppet samarbeta men journalister kommer lätt se personkopplingarna AfS, NA, NU, Motgift etc. Alla dessa har kopplingar på olika vis. Frågan är hur de skall hantera det? Förneka och utesluta som SD eller erkänna olika vänskapsband och tidigare kopplingar och säga att det är i sin ordning?

Varför skall AFS förneka samröre med NA och NU?
Varför skall media sätta agendan för vad som är ”acceptabla” rörelser eller tankesmedjor.
Så fort man låter media eller etablissemanget bestämma så har man förlorat.
De, media, har inget monopol på någon absolut sanning.
Dem, politikerna, har sålt ut vårt land och är de sista som skall komma och säga vilka som är goda samhällsmedborgare och som värnar om Sveriges framtid.
Dem, politikerna och media är DEM SISTA som bör uttalas om detta och sätta sig på sina höga hästar.
Då det är dem, politikerna och media som satt oss i den här problematisk situationen dagens Sverige befinner sig i.

Att låta andra diktera agendan och vad som är rätt och fel. Speciellt om det är samma personer som orsakat problemen är själva definitionen av politisk cuck.

Att SD rensade ut ”oönskade element” med ”fel” åsikter har inget med deras höga siffror som de har idag bland väljarna.
Svenskar är så trötta på massinvandringen att de hade röstat på vad som helst.

SD utrensningar har snarare med en önskan att blidka Den Store Satan, det politiska etablissemanget.
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2018-04-03 kl. 13:13.
Citera
2018-04-03, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Förklara hur du tänker nu.

Att alla partier är kärringar, jag är ingen nazist, må va rasist kanske men det känns som ett väldigt urvattnat ord. Jag vill se handling, vill se blatten som luktar neger-skit på soc etc släpas i asfalten här ifrån. Jag är leds på bögar, feminister, transor och fan hans moster sitta i regering. UT med skiten! Så tänker jag.

Därför skulle jag välkomna nazisterna i regeringsställning, med öppna armar.

Jag är fan beredd att låta skorstenen i Europa börja ryka igen om så krävs, ge mig en bra lön och jag är beredd att forsla in asen i kammaren. Men då vill jag också se alla PK-fittor bli piskade offentligt på gator och torg med, en och annan kan vi ställa upp mot väggen också. Men det är också PK-fittorna som borde få slava under en skit-lön för att försöka återbygga vad som en gång var.
Senast redigerad av StupidMonkey 2018-04-03 kl. 13:06.
Citera
2018-04-03, 13:15
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
Att alla partier är kärringar, jag är ingen nazist, må va rasist kanske men det känns som ett väldigt urvattnat ord. Jag vill se handling, vill se blatten som luktar neger-skit på soc etc släpas i asfalten här ifrån. Jag är leds på bögar, feminister, transor och fan hans moster sitta i regering. UT med skiten! Så tänker jag.

Därför skulle jag välkomna nazisterna i regeringsställning, med öppna armar.

Jag är fan beredd att låta skorstenen i Europa börja ryka igen om så krävs, ge mig en bra lön och jag är beredd att forsla in asen i kammaren. Men då vill jag också se alla PK-fittor bli piskade offentligt på gator och torg med, en och annan kan vi ställa upp mot väggen också. Men det är också PK-fittorna som borde få slava under en skit-lön för att försöka återbygga vad som en gång var.

Din politik verkar radikal även för AfS.
Citera
2018-04-03, 13:22
Bannlyst
Citat:
Tidigare i tråden försökte jag mana AfS till försiktighet i relationen till pajasorganisationen "Nordisk Alternativhöger". Jag bad AfS att hålla avståndet. Efter detta möttes jag av en organiserad och ganska obehaglig hot-, hets- och hatkampanj regisserad av NA:s aktivister och deras hatsvans. NA tog bland annat hjälp av en av Sveriges mest våldsbenägna aktivister som tidigare har erfarenhet av att döda nationalister åt ZOG i Ukraina. Man använde även klassiska bolsjevikmetoder när man försökte stämpla mig som psykiskt sjuk.

Tyvärr för NA så fungerar inte såna metoder på mig. Jag blir snarare sporrad till att ännu mer intensivt bevaka och avslöja de här typerna och deras lögnmaskineri.

Positiva nyheter: Nu har jag fått oväntat eldunderstöd av Sveriges mest inflytelserika twittrare - Peter Sweden! I ett par viktiga tweets berättar han att han mycket väl kan komma att stödja AfS så länge de inte har något som helst att göra med Dulny och NA!
https://twitter.com/PeterSweden7/status/980920892795572225

https://twitter.com/PeterSweden7/status/980923428168503296

AfS kan alltså få draghjälp av Peter Sweden (med över hundratusen följare) i valkampanjen så länge man håller avståndet till Nordisk Alternativhöger. Man kan tycka vad man vill om Peter, men han har stor räckvidd och stor möjlighet att påverka.

.....En massa snömos.

Förstår inte vad du menar att Dulny och NA har med AfS att göra? Det är ju en halmgubbe i storformat. Peter Sweden ska de nog hålla sig långt borta ifrån. En pseudonationell charlatan som har tagit ett shill-pill. Han hör mer hemma i SD med sitt israelvurmande och sin öppna svenskhet.
Citera
2018-04-03, 13:25
Bannlyst
Citat:
Jag har skrivit om hetskampanjen i tråden om Nordisk Alternativhöger, läs den för mer info om vilka krafter som aktiverats:

(FB) Nordisk alternativhöger

Både jag och PeterSweden (tillsammans med Christian Wallgren m.fl. i tråden jag länkade) anser att det vore förödande för AfS om de på något sätt kopplades till NA. Vi må ha olika bevekelsegrunder för varför denna koppling vore förödande, men vi allieras i det att vi delar en gemensam farhåga.

AfS har bara att förlora på att NA försöker knyta sig till partiet. De flesta inom AfS sköter dessa försök till närmanden bra, men Jeff Ahl är oroväckande intim med Dulny på twitter.

Ah, the plot thickens. Nu förstår jag varför Wallgren gick full retard på Twitter igår. Ni är alltså en samling israelkramare som försöker nästla er in i AfS organisation.

Hoppas att AfS är uppmärksamma på detta.
Citera
2018-04-03, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland

Det vore helt omöjligt att inte ha några kopplingar, eftersom det är väljarbasen du pratar om här. Sen är det en ganska stor skillnad på att släppa in folk i sin organisation eller råka vara på samma bokmässa.
Citera
2018-04-03, 14:25
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta.Pantern
Ah, the plot thickens. Nu förstår jag varför Wallgren gick full retard på Twitter igår. Ni är alltså en samling israelkramare som försöker nästla er in i AfS organisation.

Det bästa sättet för AfS att motverka min och Peters agenda, nu när vi blivit avslöjade, är givetvis att vägra allt vad Ekeroth/Janouch heter, och att aldrig uttala sig neutralt/positivt om Israel. Låt oss inte vinna!
Citera
2018-04-03, 14:30
Medlem
baggebo1s avatar
Kasselstrand på hugget idag!
Citat:
Alternativ för Sverige kommer aldrig att kräla för sossarna eller moderaterna. Dessa två partier bär det yttersta ansvaret för att framgångslandet Sverige i flera avseenden ser ut som ett u-land idag! S och M kommer aldrig att lösa Sveriges problem, de är Sveriges problem!
https://twitter.com/gustavkassel/status/980908172885004290
Citat:
Stärk nödvärnsrätten. Butiksägaren gjorde inget fel!
https://twitter.com/gustavkassel/status/981132171669856256
Citat:
Samtliga riksdagspartier stödjer lagen om hets mot folkgrupp trots att den hotar yttrandefriheten. Vansinnigt.
https://twitter.com/gustavkassel/status/981050520642228224

Så ska en ledare uttala sig!
Senast redigerad av baggebo1 2018-04-03 kl. 14:32.
Citera
2018-04-03, 16:03
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Peter Sweden är cringig som in i helvete och han kan inte ens återge nyheter på ett korrekt sätt så folk kallar han alarmist. Det är ingen man vill knyta sig till om man bryr sig om sin egen trovärdighet. Han gör sig bäst internationellt för amerikaner som ändå inte har någon koll vad som händer i Sverige.
Citera
2018-04-03, 16:12
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta.Pantern

Jag tycker vi bör lämna den etnonationalistiska judiska staten i diskussionen om AFS.
Den hör inte hit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in