2018-04-02, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Helt rätt, tv4 värderar enbart drama och konflikter. SÅ länge det bjud på det, så bjuder som säkert på mat, iaf till vissa individer. Märks ju att precis allting är sönder regisserat.

Eller hur! Och nu kom en ny packad korg med mat från mamma (tv4) och det jublas. De fick sina små hajar i början och visst de har blivit av med sitt fiskenät men ändå.. utforska ön.. se vad mer den har att erbjuda.. andra sätt att fånga in fisk, bara ens ett försök vore intressant att se.
2018-04-02, 21:33
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiceDiamond
Jag tror att Nicoline är för snäll, hon håller sig i bakgrunden o gör inget väsen av sig så det blir svårt för produktionen att hitta intressanta sekvenser att visa, det är nästan att man glömmer bort henne.

Nu kommer ingen att hålla med mig, men tycker faktiskt att Desiree spelat spelet bäst hitills hon går runt och vänder på brickor och ser till att det händer lite skit medan dem andra sitter på lägret och väntar på nästa tävling.
Dessutom är hon bara 24 år och VD i Stockholm.
2018-04-02, 21:36
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcon-52
Att Nick släppte taget runt pålen med avsikt va rent strunt! Tror han ganska snart insåg att tävlingen inte var hans kopp av te men vill framstå som hulken!

Jag tror att både Nick och Caroline noterade att Pascal verkade ta pålkramandet som en trevlig söndagspromenad i vattenbrynet. Han kunde nog suttit där i timmar rätt obekymrat. Därav låtsades de, men särskilt Nick, avsiktligt ge upp för att inte behöva visa gruppen att han faktiskt inte är starkast.
2018-04-02, 21:55
Medlem
Lag nord ser ruggigt starka ut just nu och tävlade som ett riktigt vältrimmat lag idag.
Lag syd är ju bara katastrof och nu fick de dessutom en skadad spelare. Det ser mörkt ut för dem.
Vad var det för konstigt pris i tävlingen då. En amulett som ger fördel i en Robinsontävling men som måste lämnas över till det andra laget när den använts!
Det finns bara en tävling där den kan användas och det är sista tävlingen innan sammanslagningen.
Det verkar inte som att Nick fick någon chans att slå sig tillbaka in i tävlingen?
2018-04-02, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Så här skrev du tidigare i tråden när det var dina favoriter på vänsterkanten som fick öknamn.
"Ingen av de förtjänar annat namn än deras riktiga namn. Bara avundsjuka människor som kritiserar allt och alla. "

Håller med dig och det var fel av mig att skriva ”gnällgubbe” MEN de jag skrev om tidigare var inte mina favoriter. Ingen har rätt att namn ge en annan människa. Det är bara lågt.. och jag tar åt mig din kommentar. Trodde det var lite mildre att skriva ”gnällgubbe” men absolut, jag ber om ursäkt.
2018-04-02, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Klarar sig själv? Hon hade åkt ut direkt om inte Produktionen räddat henne. Hoppas afghanknullarludret åker ut vid nästa öråd.

Oj har du till och med kollat upp bem knullar vem?? Alltså du har inget annat för dig. När var sista gången du sa nåt positivt? För man fattar ju vilken typ av människa du är..
Jag förväntar mig en diskussion med liiiite högre nivå (alltså en nivå där du aldrig kommer nå) så tack för mig 🤗
2018-04-02, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Därav låtsades de, men särskilt Nick, avsiktligt ge upp för att inte behöva visa gruppen att han faktiskt inte är starkast.

Var snarare en tävling i uthållighet / teknik. Dessutom spelar kroppstyngden in såklart, klart en vältränad lättviktare har övertag i en sådan gren.
2018-04-02, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarslira
Är det Bonniers programchef som är här inne och skriver...
Ang utröstningen av Nick så var det perfekt, en medelålders man med blonderat hår...usch det hemskaste som finns, så
självklart skulle han röstas ut.
En total dåre som batikhäxan skall ju självklart vara kvar, dom är ju det bästa som finns.
Tv 4 vet vad dom gör när det handlar om att manipulera massorna

Tror du att hårfärgen och ålder borde göra skillnad hur man röstar också?? 🙊 tycker blonda är snygga men det krävs mer för att få hela paketet 😎

Sen kommer det viktiga frågan... hur mycket tid slösar du bort framför TV4 som du tycker är så hemsk? 😺
2018-04-02, 22:50
Medlem
Lillemor stör mig när hon snackar skit om Viktoria som hin inte ens känner 🤔
2018-04-02, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Mina herrar detta är Flashback där vi kan lätta på trycket och vara anonymt ociviliserade så att polityren inte faller av i andra mer offentliga sammanhang.
Öknamn ingår, är man känslig för det finns Facebook.

Jo men det finns fortfarande en gräns. Lite respekt för man ha för sig själv när det gäller sina ordval även om man är anonym, kan jag tycka men men...
2018-04-02, 23:08
Medlem
Hur fan kan ni säga så om Nick? Han var endast rak och ärlig (precis som Carolin) men det tål ta mig fan inte en endaste svensk att höra.. t.o.m Flashbackare.. Shit. Väx upp och skaffa er lite bättre självförtroende.
2018-04-02, 23:26
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stavhinken
Hur fan kan ni säga så om Nick? Han var endast rak och ärlig (precis som Carolin) men det tål ta mig fan inte en endaste svensk att höra.. t.o.m Flashbackare.. Shit. Väx upp och skaffa er lite bättre självförtroende.

Nick var en stor bluff som inte klarade av lilla Vicky. Han sitter och glor med Vicky letar efter den gömda boxen i sanden. Dessutom klagar han på henne.
När hon nämner det i örådet säger han som en fjortis "jag mådde ju inte bra".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in