2018-04-02, 20:21
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AncientScripture
Jag tycker det är riktigt tråkigt faktiskt att tv4 inte värderar överlevnad särskilt högt, kör helt och hållet på drama och tävlingar. Tycker det var bättre förr när man inte bara fick ett värde för det sociala samspelet eller prestation i tävlingar utan man fick också ett värde av vad man mer tillförde gruppen såsom införskaffandet av mat och andra färdigheter. Riktigt tråkigt faktiskt!

Ser inte en jävel där som skulle ha några överlevnadsfärdigheter.

Helt rätt, tv4 värderar enbart drama och konflikter. SÅ länge det bjud på det, så bjuder som säkert på mat, iaf till vissa individer. Märks ju att precis allting är sönder regisserat.
2018-04-02, 20:23
Medlem
Felpost
2018-04-02, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tizzenizze
Hon var duktig på att knipa runt pålen. Vilka fler talanger har hon?

Nick fick fyra röster mot sig. Simple as that. Ingen vill ha en självvald diktator i laget. Att sen Viktoria är en märklig enstöring utan samarbetsförmåga gör inte saken bättre, men ut skulle han.
Undrar om Pascal drar nytta av den talangen?
2018-04-02, 20:33
Medlem
Jag är chockad över att ingen tagit upp/nämnt Victorias uppbenbara psykopatiska personlighet.

Det är så pass genomskinligt att det är äckligt.. Alla tendenser finns där. Beviset kom när Nick röstades ut när som satt och skrattade och grimarserade som Trump.. Genomvidrig personlighet & självcentrerad.

Let's hope karma's gonna get her
2018-04-02, 20:35
Medlem
Enmansdemos avatar
Det är ju löjligt att ställa en uppvärmd macdonalds-burgare (kortsiktigt belöningssystem)
mot tändstål etc och sedan ställa ledande frågor till laget huruvida det kan vara ett alternativ
att välja
2018-04-02, 20:49
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nataly-a
Jag är chockad över att ingen tagit upp/nämnt Victorias uppbenbara psykopatiska personlighet.

Ingen? Har du läst tråden?
2018-04-02, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nataly-a

Det är så pass genomskinligt att det är äckligt.. Alla tendenser finns där. Beviset kom när Nick röstades ut när som satt och skrattade och grimarserade som Trump.. Genomvidrig personlighet & självcentrerad.

Let's hope karma's gonna get her
Fast psykopater brukar vara väldigt charmiga. Har du mer på fötterna än skratt och grimaser för att styrka ditt påstående?
2018-04-02, 20:52
Medlem
Falcon-52s avatar
är det ingen mer som skulle vilja att immunitetssymbolen, som nu är ett ruttet halsband istället skulle vara nåt ätbart? typ en glasburk köttsoppa som slutade vara immunitet om inehållet åts upp .
2018-04-02, 20:59
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringleader
Nån annan som stör sig på Nicoline? Mer intetsägande person får man ju leta efter. Det enda hon har gjort sig känd för är hennes "romans" med Pascal. Hon känns bara som en utfyllnadskaraktär i jämförelse med de andra. Skulle knappt märkas om hon försvann.
Jag tror att Nicoline är för snäll, hon håller sig i bakgrunden o gör inget väsen av sig så det blir svårt för produktionen att hitta intressanta sekvenser att visa, det är nästan att man glömmer bort henne.

Nu kommer ingen att hålla med mig, men tycker faktiskt att Desiree spelat spelet bäst hitills hon går runt och vänder på brickor och ser till att det händer lite skit medan dem andra sitter på lägret och väntar på nästa tävling.
2018-04-02, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tizzenizze
Fast psykopater brukar vara väldigt charmiga. Har du mer på fötterna än skratt och grimaser för att styrka ditt påstående?

Den som ser den ser, den som vet den vet. Jag har ett tränat öga, men hennes övertydliga signaler hon sänder ut kan ju inte undgå den mest ouppmärksamme..

Nej, hennes sätt att föra sig, argumentera & resonera.

Hon är dock totalt avsaknad av charm, HAHA! Så hon kanske bara är en sociopat helt enkelt.
2018-04-02, 21:10
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiceDiamond
Jag tror att Nicoline är för snäll, hon håller sig i bakgrunden o gör inget väsen av sig så det blir svårt för produktionen att hitta intressanta sekvenser att visa, det är nästan att man glömmer bort henne.

Nu kommer ingen att hålla med mig, men tycker faktiskt att Desiree spelat spelet bäst hitills hon går runt och vänder på brickor och ser till att det händer lite skit medan dem andra sitter på lägret och väntar på nästa tävling.

Jag kan nog hålla med dig, och det är faktiskt lite roligt att de som toppstyrt gruppen blir akterseglade av lilla Denise och tossiga Victoria.
2018-04-02, 21:22
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiceDiamond

Jag håller med dig. Dessutom så har hon både Vicky och DC på sin sida. Fast DC kan ju ha blivit skadad och kanske inte kan fortsätta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in