2018-04-02, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Erik vinner tror jag.
Och jag hoppas att han gör det, men misströstande likt åsnan Ior.
Citera
2018-04-02, 19:03
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Och jag hoppas att han gör det, men misströstande likt åsnan Ior.

Nej då. Han tar hem det. Lovar nästan.
Det har flutit för honom rakt igenom tävlingen. Adam har det varit mer skakigt med.
Citera
2018-04-03, 02:57
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motorolamicrotac
Detta programmet blev rena "sömnpillret" efter att Lotta lämnade förra veckan. Håller på Adam!

Håller med. Erik och hans lillgamla matmonologer är så jävla trista att klockorna stannar. Ordbajseri de Luxe.
Citera
2018-04-03, 05:57
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Håller med. Erik och hans lillgamla matmonologer är så jävla trista att klockorna stannar. Ordbajseri de Luxe.

Finns dock substans i hans ordbajseri, det är inte diarré.. Tror på en jämn final med två ytterst kompetenta matnördar där ändå ålder och erfarenhet vinner ; Erik
Citera
2018-04-03, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
Drömfinal! Trodde inte heller på två killar med tanke på hur pk-skadat vårt land är men kul att det blev så. Mycket värdiga finalister.
Fyra kvinnor har vunnit Idol, åtta män. Tre kvinnor har vunnit Let’s Dance, tio män. PK? Så fort folket får bestämma så vinner män. Förra året blev det rikspanik för att ”ännu en kvinna” vann Mästerkocken. Har aldrig upplevt nån rikspanik över att nästan bara män vinner andra såpatävlingar.

”Män- när folket själv får välja”.
Citera
2018-04-04, 01:14
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Finns dock substans i hans ordbajseri, det är inte diarré.. Tror på en jämn final med två ytterst kompetenta matnördar där ändå ålder och erfarenhet vinner ; Erik

Problemet är att när kockar brukar prata mat så njuter jag av inlevelsen och passionen de uppvisar, när Erik pratar mat så känner jag ingenting - förutom lusten att gäspa.
Citera
2018-04-04, 15:54
Medlem
Ja, två värdiga finalister, helt klart.
Senast redigerad av dianna-agron 2018-04-04 kl. 16:29.
Citera
2018-04-04, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaMy
Fyra kvinnor har vunnit Idol, åtta män. Tre kvinnor har vunnit Let’s Dance, tio män. PK? Så fort folket får bestämma så vinner män. Förra året blev det rikspanik för att ”ännu en kvinna” vann Mästerkocken. Har aldrig upplevt nån rikspanik över att nästan bara män vinner andra såpatävlingar.

”Män- när folket själv får välja”.

Det är i din värld som män har vunnit för att de är just män. Men så fungerar det inte, de som vunnit lets' dance har varit duktiga och karismatiska (Ja stenis var inte karismatisk men folkkär som få andra). Befolkningen gillar musik oavsett om det är kille eller tjej som sjunger, ingen som röstar bara för att det är en man. Möjligtvis att fler småtjejer röstar än unga killar och då är det naturligt att de röstar på killartist. Men du kanske vill skylla på patriarket att småtjejer ser upp till killartister.
Citera
2018-04-04, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dianna-agron
Ja, två värdiga finalister, helt klart.
Det håller jag med dig om, och Emma som tog tredjeplatsen var duktig också.
Citera
2018-04-04, 18:03
Medlem
Tror det blir jämnt, men jag hoppas att Adam tar det till slut.
Citera
2018-04-04, 19:36
Medlem
Inför finalen plågades Adam Lund av sömnbrist.
– Jag kunde inte sova ordentligt på flera dagar, säger han.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/a/ddp7gq/pressen-infor-finalen-i-sveriges-masterkock-kunde-inte-sova
Citera
2018-04-04, 20:08
Medlem
å naturligtvis krånglar cmore och tv4play igen verkligen bra jobbat skitfyran
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här