Citat:
Ursprungligen postat av
KnackeredVonAnka
Det finns det väl visst det, ubåtar har ju funnits länge och för att uppskatta vilken risk man tar får man kontrollera hur många ubåtar som aldrig kommit upp igen osv. Inte fan beräknar man det på hur många som råkat ut för en synnerligen sjuk sexualsadist och blivit styckade. Det har ju aldrig hänt tidigare varför sannolikheten är extremt liten.
Skärp dig.
Du var ju övertygad om att Madsen hade Aspbergers, du skrev ju sida upp och sida ner om detta i början och munhöggs med alla som inte höll med. Nu tror du att PM kommer att spela BDMS kortet trots att han under hela rättegången försäkrat att han bara idkar vaniljsex. Hur tänker du?
Du förnekar dig inte, ank-skrälle.
Du har inte förstått mycket, när du drar in Nautilus i allmän ubåtsstatistik. Sedan blandar du bort det faktumet att båten bara är en mycket begränsad ubåt, egentligen bara en "dykbåt". Att du bygger din statistik på hela ubåtsbeståndet, är talande för ditt, det förståndet!
Om du läst mina inlägg, bygger jag inte risktagandet på själva båten, utan på KW's rädsla för undervatten. Än mindre på ev. sexmördare.
Mina inlägg handlar om spekulationer om PM's nästa drag i rättegången, där han kanske utnyttjar undervattenrädsla, eller fablar om KW's sexualitet, du och jag får se vad som händer.
Aspergerdelen, eller autistiska drag, har jag tydligt redovisat att ingen kan stämpla på PM, det krävs en utredning mot gällande diagnos-manualer. Att jag ser att några av de egenskaperna kan finnas, är inte liktydig med diagnos, läs bakåt och inse att du inte hittar något sådant.
Slutligen spekulerar jag i att PM kan komma att spela ett nytt kort, KW i panik, eller ( mer osannolikt), KW som drivande i sexlek.
Du och andra måste försöka håller era avskykänslor borta, om det ska gå att diskutera möjliga utspel av PM, dom har inte hänt, dom är förmodligen falska, men det spelar ingen roll i rätten, förstår du?