2018-03-31, 22:07
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
Hörde att Oskar Linnér och hans bror driver ett instagram-konto för planespotting. Har försökt hitta utan lycka. Någon som vet vad det heter får gärna länka.

@planespotterpro är det, men det är lika mycket hans bror Albin som lägger upp där.
2018-03-31, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Juniorer jag har något att säga om
Jake Weisbrod – 1, kanadensare och försvarare som redan skrivit på 2+1 år med A-laget från 2019. Hög potential.

Han är väl född och uppvuxen i Kanada, och hans pappa är kanadensare men mamman svensk, så han har säkert dubbelt medborgarskap, och han reppat Sverige i ungdomslandslagen.

Edit:

Citat:
Weisbrod kom till Sverige och IFK Göteborg för tre och ett halvt år sedan från Kanada.

– Min mamma är från Sverige och hon saknade det, så vi flyttade, förklarar han.
2018-03-31, 22:21
Medlem
Jaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
@planespotterpro är det, men det är lika mycket hans bror Albin som lägger upp där.

Tusen tack.
Hur fan kan de vara ute o resa så mycket om det nu är dem som fotar allt? Svårt med tanke på jobbet tänker jag.
2018-03-31, 22:24
Medlem
Citat:
Tusen tack.
Hur fan kan de vara ute o resa så mycket om det nu är dem som fotar allt? Svårt med tanke på jobbet tänker jag.

Mest hans bror som jag förstått det, jag tror han försörjer sig på det.

Edit:

Om det inte är någon annan jag tänker på.
2018-03-31, 22:29
Medlem
Jaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Mest hans bror som jag förstått det, jag tror han försörjer sig på det.

Edit:

Om det inte är någon annan jag tänker på.

Men spelar inte även han i Gnaget?
2018-03-31, 22:34
Medlem
Citat:
Men spelar inte även han i Gnaget?

Kan ha varit en annan person jag tänkte på, läste något om det i förbifarten för ett tag sedan.
2018-03-31, 23:35
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Tusen tack.

Jag vet inte om alla bilder är tagna av någon av dem. Är inte någon fantast själv men har bra minne så kom ihåg namnet. Annars är det ju gott om matcher i Europa om man spelar i AIK .
2018-04-01, 00:02
Medlem
Jaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Jag vet inte om alla bilder är tagna av någon av dem. Är inte någon fantast själv men har bra minne så kom ihåg namnet. Annars är det ju gott om matcher i Europa om man spelar i AIK .

Fast inte så många matcher i Japan, Hong Kong, Thailand och Mellanöstern väl?
2018-04-01, 00:36
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Fast inte så många matcher i Japan, Hong Kong, Thailand och Mellanöstern väl?

Haha nej, men vet att Oscar var på semester i Japan och AIK hade ju träningsläger i Dubai.
2018-04-01, 07:15
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Kan ni inte åka lite tidigare så ni kan hjälpa till och skotta?

Nä, du vet man får inte svettas så man blir våt om dom värmande kläderna, man blir lättare förkyld då...
Matchen kan bli precis hur som helst, dels är det ALLTID svårt att möta nykomlingar i början och dels kan väderleken ställa till det en hel del.
Jag ser fram emot en riktigt grisig 1-0 seger efter en studs på Tobbes chipsröv i 87e minuten vid vår första offensiva hörna...

Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/ny-studie-skaderisken-storre-pa-konstgras/

Vanligare med vad- och lårmuskelskador på plast. Även tydliga mönster gällande överbelastningsskador.

De senaste åren har KFF haft åtminstone 9 spelare med samma överbelastningsskada s. K. Sports Hernia pga träning på konstgräs. Då träningsplanerna sedan flytten till Guldfågeln 2011 utgörs av billiga plastgräsplaner.
I vintras byttes dessa ut till Fifas bästa kvalitet och vad jag vet har inga ny överbelastningsskador tillkommit sedan dess.

Förbjud den där j-a plastaskiten bara. In med gräs/hybrid som krav.
2018-04-01, 08:28
Medlem
Då var det dags igen.
Lycka till.

Vad hoppas jag på? Tar AIK 60 poäng ska jag inte ropa avgå, oavsett placering.

Det vore kul om AIK toppade tabellen, efter någon omgång. Senast var väl typ omgång 30, 2009.
2018-04-01, 08:33
Medlem
InnesIs avatar
Så premiärdags. Vi i Hammarby möter Sirius. Trots min negativitet de senaste månaderna anser jag att vi borde vinna här. Sirius brottas med en rad problem. De var inte bra i höstas och det har knappast gått på räls för dem sedan dess heller.

Känns dessutom lite underligt när redan första matchen känns som en måstematch. Det krävs vinst för att skapa lugn och ro. För, som jag tidigare förutspått, tror jag det inte är så långt till gallerskak i Hammarby i år.

Detta kan egentligen gå hur som helst. Antingen en hård förlust eller en rätt enkel vinst. Båda alternativen skulle inte vara förvånande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in