2018-03-31, 17:26
Medlem
randones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Haha jag undrar vad polisen tror när hon anmäler något som är så på pricken likt det som hon en gång blivit fälld för! Spänningen fortsätter!

En sak som är rätt så intressant är att detta Pernillakonto verkar vara nytt och hon har inga vänner på det konto. Första inlägget skriver hon namn på folk som hon hotar, och av någon anledning så går Terese in på just detta konto och skriver ”anmäld”. Tänk nu på att dom inte är fb vänner så Terese får INTE upp dessa hot i sitt flöde! Hur visste Terese att hon hade skrivit hot om dessa personer?

Den här "Pernilla" hade även skrivit hot på Tereses senaste (?) Inlägg.
2018-03-31, 17:29
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av randone
Den här "Pernilla" hade även skrivit hot på Tereses senaste (?) Inlägg.

Då tar jag tillbaka det jag sa och erkänner att jag var fel ute
2018-03-31, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Holy smokes! Nu hotar "Pernilla" en hel drös folk, alla med kopplingar till Terese. Samma stavnings- och formuleringsproblematik som Terese lider "Pernilla" också av.

En Thereses kompisar som stöttat henne trots alla sjuka lögner verkar ha genomskådat charaden nu iaf.

”Vet att de är du Tessan”, postades för nån minut sedan på ”Pernillas” FB-sida.

Det är ju alldeles uppenbart att det är Tessan ligger bakom denna FB-sida, frågan är väl om hon kommer ställas till svars för hoten även denna gång?
2018-03-31, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
En Thereses kompisar som stöttat henne trots alla sjuka lögner verkar ha genomskådat charaden nu iaf. ”Vet att de är du Tessan”, postades för nån minut sedan på ”Pernillas” FB-sida.
Och den kompisen är alltså den Malin som Terese i domstolen försökte skylla hackandet av sina telefoner på.

Samma Malin som den senaste tiden ihop med sin mamma tagit Terese parti och själv hotat folk å Terese vägnar.

Och nu har det vänt igen så Malin outar Terese för det falska P-kontot.

Nu ber vi om en polisanmälan på detta falska konto så vi kan få följa allt från början igen.

Edit: Och där slocknade Terese Facebooksida.

Edit II: Och hennes karl lovar detsamma: "Ja Jag säger det samma som min FRU Hejdå ALLA Idioter som håller på & JÄVLAS NI kan dra åt HELVETE , Nu lämnar Jag F b !!!!

Vilket alltså är ungefär det smartaste de bägge gjort på länge.
Senast redigerad av byggare bob 2018-03-31 kl. 19:29.
2018-03-31, 19:44
Medlem
Bymyselfs avatar
Ha ha ha 😂! Alltså denna Donna är bara för mycket! Hur jävla korkad kan man bli?? Mer underhållande tråd får man leta efter!
2018-03-31, 20:01
Medlem
Får se hur många minuter det tar innan hennes fb är tillbaka. Var ju inte borta länge senast. :P
2018-03-31, 20:06
Medlem
Bymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilyndra
Får se hur många minuter det tar innan hennes fb är tillbaka. Var ju inte borta länge senast. :P
Nej, det gick ju rätt snabbt! Men allvarligt, finns det ingen normalt fungerande människa i närheten som kan sätta stopp för hennes idiotier? Fast det är rätt underhållande att följa å andra sidan 😀.
2018-03-31, 20:14
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bymyself
Nej, det gick ju rätt snabbt! Men allvarligt, finns det ingen normalt fungerande människa i närheten som kan sätta stopp för hennes idiotier? Fast det är rätt underhållande att följa å andra sidan 😀.

Skulle säga att problemet ligger i att om någon säger till henne så blir dom ovänner direkt för Terese inte tål att någon säger till henne! Det är iaf vad jag tror!
2018-03-31, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bymyself

Får hålla med om att det är galet underhållande.

Tror inte någon normalbegåvad finns i dedär gänget, dom har väl flytt fältet för längesedan.
I övrigt tror jag många försökt, inte ens en dom kan hindra Tessan från att fortsätta göra nya konton och prata skit om sina "vänner". En annan skulle väl ha lärt sig sin läxa, men inte Tessan inte! Hon byter bara offer.

Stackars människor som får stå ut med skiten. Hoppas dom alla anmäler så andre eller tredje domen kanske kan få Tessan att fatta hur man beter sig. Kanske.
2018-03-31, 20:23
Medlem
Bymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Skulle säga att problemet ligger i att om någon säger till henne så blir dom ovänner direkt för Terese inte tål att någon säger till henne! Det är iaf vad jag tror!
Sant! Och hennes nya gammelman verkar vara av samma kaliber, tänkte mer på någon som handgripligen (god man typ) kunde se till att hon inte ställer till det mer än hon hittills gjort för sig.
2018-03-31, 20:45
Medlem
Man önskar ju att någon vän till Tessan ska komma in här och förklara läget. Arlighet123 tex.

Eller varför inte egen person? Både hon och hennes man verkar ju ha örnkoll på tråden då man hotar till både höger och vänster och även vi på Flashback får en släng av sleven.

Vad beror beslutet att lämna Facebook på? Är det enbart pga att hon outades för att ligga bakom ”P”-kontot?

Rädsla för nya polisanmälningar och utredningar som utan tvivel kommer visa att Tessan ligger bakom kontot samt hoten?
2018-03-31, 21:02
Medlem
Bymyselfs avatar
Tror outen från Fejan beror på att det finns noll i konsekvenstänkande när fejkkonton upprättas och hot mot sig själv/andra sker. Sen när vi här avslöjar henne så inser hon att det är kört, släcker ner Fejan ngn dag, sen är det glömt och hon börjar om igen, otroligt att ingen stoppar henne!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in