2018-03-29, 18:51
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Orkar inte gå in på det specifikt, men tjejen i fråga skrev i sin presentation att hon snart är färdig utbildad tåg chaffis, jag tyckte de va intressant och skrev till henne och ställde lite frågor om yrket och fick bara sjukt dryga svar tillbaka, nästan som om hon medvetet jävlades.

Ok, ja det är tråkigt när sånt händer. Som om en våg av negativ energi sköljer igenom kroppen. Verkar finnas en del såna där på HP. Giftiga människor.
Citera
2018-03-29, 18:59
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Orkar inte gå in på det specifikt, men tjejen i fråga skrev i sin presentation att hon snart är färdig utbildad tåg chaffis, jag tyckte de va intressant och skrev till henne och ställde lite frågor om yrket och fick bara sjukt dryga svar tillbaka, nästan som om hon medvetet jävlades.
Kan det vara så att du såna frågor att det blev en slags intervju om lokföraryrket?
Eller flörtade du med henne genom dina frågor?
Citera
2018-03-31, 00:01
Medlem
paperboy85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Nej, varför skulle det vara korkat?
Möjligheten finns förstås att hon inte loggar in igen, men gissningsvis gör hon det.
Tycker att det bara är bra att ge kvinnor lite tid och inte flåsa dem i nacken efter ett svar per omgående...

Den som slutar svara gör det för att hon eller han inte är intresserad av fortsatt kontakt. Svårare än så är det inte.

Men det är inget ovanligt att meddelanden förblir olästa. Vissa (om inte de flesta) kvinnor måste drunkna i meddelanden på dejtingsidorna. Någon annan förklaring är svår att se.
Citera
2018-03-31, 01:01
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paperboy85
Men det är inget ovanligt att meddelanden förblir olästa. Vissa (om inte de flesta) kvinnor måste drunkna i meddelanden på dejtingsidorna. Någon annan förklaring är svår att se.
Menar du att om en tjej slutar svara och läsa dina meddelanden mitt i en konversation så har det inget med dig personligen att göra?
Jag har svårt att se hur det inte skulle ha med dig att göra.
Det är helt enkelt så att den som slutar svara inte är intresserad av fortsatt kontakt med just dig.
Citera
2018-03-31, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ok, ja det är tråkigt när sånt händer. Som om en våg av negativ energi sköljer igenom kroppen. Verkar finnas en del såna där på HP. Giftiga människor.
De flesta på HP läser bara meddelandet utan svar.

Men att man får dryga svar av en tjej trots att man skriver om hennes intressen kan bara betyda en sak, hon stör sig på ditt utseende. Sen får DoraF säga vadfan hon vill.
Citera
2018-03-31, 13:06
Bannlyst
Citat:
Väldigt långsökt, men i brist på annan logisk förklaring så kanske den teorin stämmer haha!
Men lite så min verklighet ser ut i den digitala världen. Får flirtar = blir dissad. Får matchningar på Badoo/Tinder= unmatchad sekunden efter.
Varför gör du sån stor sak av det hela? Det är vardag för MENA killar på dejtingsidor oavsett hur svenskt du beter dig. De kan gilla ditt utseende vid första anblicken men banga ur av den enkla anledningen att du är MENA.

Givetvis har svenska killar också problem med detta men de får i alla fall napp 1 gång av 10 i sämsta fall.
Citera
2018-03-31, 13:14
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekallasman
De flesta på HP läser bara meddelandet utan svar.

Men att man får dryga svar av en tjej trots att man skriver om hennes intressen kan bara betyda en sak, hon stör sig på ditt utseende. Sen får DoraF säga vadfan hon vill.
Så först gillar hon ditt utseende eftersom hon svarar på dina meddelanden, men sedan ändrar hon sig och tycker hon att du är ful och då slutar hon svara?
Citera
2018-03-31, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Så först gillar hon ditt utseende eftersom hon svarar på dina meddelanden, men sedan ändrar hon sig och tycker hon att du är ful och då slutar hon svara?
Du tror på allvar att en tjej explicit svarar en kille för att han ser bra ut?

Jag vet var du vill komma. Du vill implicera att det skulle vara något fel på mitt sätt att uttrycka mig i skrift, och att det skulle vara anledningen till att hon blev ointresserad... Well, då finns det egentligen bara ett alternativ kvar, att jag skriver som en aggressiv bad boy som tjatar om sex. Det verkar ju vara nyckeln...
Citera
2018-03-31, 13:19
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Varför gör du sån stor sak av det hela? Det är vardag för MENA killar på dejtingsidor oavsett hur svenskt du beter dig. De kan gilla ditt utseende vid första anblicken men banga ur av den enkla anledningen att du är MENA.

Givetvis har svenska killar också problem med detta men de får i alla fall napp 1 gång av 10 i sämsta fall.

Jag beter mig varken svenskt eller MENA, utan är mig själv. Men du kan ha en poäng i det då jag är extremt mycket populärare bland utländska tjejer.
Citera
2018-03-31, 13:22
Bannlyst
Citat:
Jag beter mig varken svenskt eller MENA, utan är mig själv. Men du kan ha en poäng i det då jag är extremt mycket populärare bland utländska tjejer.
Då ska du hålla dig borta från tinder/badoo för det är nästan bara svenska tjejer där.

Svenska tjejer vill ha sina vita hunkar.
Citera
2018-03-31, 13:23
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Då ska du hålla dig borta från tinder/badoo för det är nästan bara svenska tjejer där.

Svenska tjejer vill ha sina vita hunkar.

Mina vänner får napp o får till träffar ofta där, och de är inte svenskar.
Citera
2018-03-31, 13:24
Bannlyst
Citat:
Mina vänner får napp o får till träffar ofta där, och de är inte svenskar.
Då är det väl negrer eller MENA som vet hur man skriver med brudar.

Att vara sig själv är tyvärr ingen bra lösning. Man måste skriva på ett aggressivt sätt för att behålla tjejens intresse.

Jag misstänker att du är den här snälla blatten. Det är en stor turnoff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in